Gå til innhold

Kvinner skaper problemer, slutt å analysere, pul i vei.

NTMannen

Anbefalte innlegg

Jeg har som regel det.

Kanskje jeg var litt streng mot Guybrush, men synes han lirer av seg mye dårskap både her og ellers, så det var vel egentlig på sin plass.

Skjønner egentlig ikke helt hvor du vil med innlegget ditt du heller. Hverken du, jeg eller Guybrush har mandat på å representere den mannlige befolkning og jeg tror heller ikke vi kan endre hvordan kvinner tenker. I så fall må det være inspirert av handling og oppførsel i den virkelige verden, ikke bak en avatar på et anonymt nettforum.

Selv har jeg et rimelig liberalt syn på sex og forelsket meg i henne jeg hadde sex med en halvtime etter jeg møtte henne. Men det er mange som ikke er som meg, så når jeg forfekter mine synspunkt, er jeg tydelig på at det er slik nettopp jeg ser det.

Dessuten har jeg ikke noen erfaring med at kvinner holder igjen sex uansett, men de må gjerne prøve.

:)

"Hverken du, jeg eller Guybrush har mandat på å representere den mannlige befolkning og jeg tror heller ikke vi kan endre hvordan kvinner tenker."

Dette har du helt rett i, vi kan ikke endre kvinners tanker og "metoder". De har seg selv å takke uansett. Men når jeg snakker om menn, så har jeg nok beklagelig nok mye rett i det jeg skriver. Det samme om kvinner i grunn. Psykologien er "klar", ikke så mye å endre på dette(vi er født slik vi er og vi kan ikke endre på mann og kvinne slik sosialistene ønsker). Ja det finnes unntak. jeg snakker generelt. Vi har jo menn som er feminine og vi har kvinner som er mandige. Men majoriteten finnes samlet og jeg tror nok ikke spredningen er så alt for stor for majoriteten når vi tenker statistikk. Vi er likere enn vi ønsker å tro. Altså at menn er lik andre menn og kvinner er lik andre kvinner. Det er stor forskjell mellom mann og kvinne på det aller meste.

Det er noen som skiller seg ut. Sexuelt, men disse er i fåtall. Jeg har ikke noe i mot disse heller, bare så det er sagt.

Jeg bare konstaterer fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MEN nå må jeg fortelle dere en alle en gladnyhet. Jeg kommer til å avslutte denne kontoen rimelig snart. Jeg laget denne kontoen fordi det står så mye sinnsykt her inne. Måtte bare skrive noen innlegg her.

Kvinne Guiden.... Ja jeg håper virkelig ikke kvinner roter seg her inne for å få råd om hvordan de skal te seg opp i mot en mann. Her inne er det for mange mannehatere, homser, og muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Selvsagt skal det gå begge veier. Hun må også jobbe for deg. Hun kan ta like mye initiativ til og møtes, finne på ting etc, men hvor lang tid hun vil holde igjen til hun føler seg klar, synes jeg er opp til henne og kan være veldig individuelt.

Ja, det er individuelt.

Det viktigste er at det går fremover.. Og det er det ikke alltid at det gjør, selv om man tar seg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS virker altfor opphengt i sex. Også synes jeg han undervurderer menn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

MEN nå må jeg fortelle dere en alle en gladnyhet. Jeg kommer til å avslutte denne kontoen rimelig snart. Jeg laget denne kontoen fordi det står så mye sinnsykt her inne. Måtte bare skrive noen innlegg her.

Kvinne Guiden.... Ja jeg håper virkelig ikke kvinner roter seg her inne for å få råd om hvordan de skal te seg opp i mot en mann. Her inne er det for mange mannehatere, homser, og muslimer.

Jeg syns du kan bli jeg. Virker som de fleste menn, litt for enkle å ha med å gjøre. Alt er enkelt og greit, 0 bekymringer og sex sex sex. Men gøy å få med seg dine svar, da jeg tror du har rett i mye av det du skriver. Mannelogikk er alltid lærerikt.

PS: du kunne godt ha droppa det siste i innlegget ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du kan bli jeg. Virker som de fleste menn, litt for enkle å ha med å gjøre. Alt er enkelt og greit, 0 bekymringer og sex sex sex. Men gøy å få med seg dine svar, da jeg tror du har rett i mye av det du skriver. Mannelogikk er alltid lærerikt.

PS: du kunne godt ha droppa det siste i innlegget ditt

Det siste innlegget om at jeg stikker?

Uansett, finner ikke "slette profil" knapen ;)

Hvor er den, noen som vet?

Endret av NTMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes TS virker altfor opphengt i sex. Også synes jeg han undervurderer menn.

Undervurderer menn? Hehe... nei.. vi er rasjonelle, derfor sier vi ikke nei til sex på første date hvis vi liker kvinnen vi dater. Kvinner derimot, kan være så kåte som bare det og fremdeles takke nei..... på grunn av følelser som ikke stemmer liksom... også går alt i surreball for dem.... Nei jeg undervurderer ikke mannen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Nei, det som lyser rasist.

Det er ikke noe slett profil knapp, du er fanget her for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

send PM til en moderator og be om å bli slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

De har seg selv å takke uansett. Men når jeg snakker om menn, så har jeg nok beklagelig nok mye rett i det jeg skriver. Det samme om kvinner i grunn. Psykologien er "klar", ikke så mye å endre på dette(vi er født slik vi er og vi kan ikke endre på mann og kvinne slik sosialistene ønsker).

Arv og miljø.

Kvinner har ikke seg selv å takke per se. Det er ingen grunn til å gi kvinner "skylden" i den forstand.

Ja det finnes unntak. jeg snakker generelt. Vi har jo menn som er feminine og vi har kvinner som er mandige. Men majoriteten finnes samlet og jeg tror nok ikke spredningen er så alt for stor for majoriteten når vi tenker statistikk. Vi er likere enn vi ønsker å tro. Altså at menn er lik andre menn og kvinner er lik andre kvinner. Det er stor forskjell mellom mann og kvinne på det aller meste.

Menn i dag er langt mer feminine enn tidligere generasjoner og det er ikke "naturlig".

Takk Gud for at det er forskjell mellom kjønnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du generaliserer. Om du har noe kjennskap til statistikk vet du at det er svært få som er som gjennomsnittet.

Det er et fåtall av både menn og kvinner som er ute etter følelsesløs sex.

Men du kan fint si at DU er ute etter nettopp det og at du irriterer deg over at ikke mange kvinner tenker som deg.

Å ha one night stands i fleng er ikke maskulint. Da har du missforstått noe vesentlig.

Dette er helt feil. Medianen er 7-10 sexpartnere per person i Norge ogNordmenn ligger på toppen i ONS og uforpliktende sex. De fleste har hatt det og utrolig mange søker det. Flere single i Norgeenn noen gang. Folk setter pris på singellivets frihet og tilfeldig sex for å dekke behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir irritert over standardsvaret her. Generalisering. Selvfølgelig kan flesteparten sies å være myelike. Kvinner flest liker shoppingog analyserer mye. De fleste gutter liker guttehobbyer. Hvorfor er det nesten bare menn offshore og nesten bare kvinnlige sykepleiere.

De fleste i Norge lever etter norsk kultur og norm. Det gjør oss veldig normalfordelte. Når ts sier dere kvinner holder mye igjen på sex og tar mindre inntiativ enn gutter så er det ment som at majoriteten av kvinner.... majoriteten av menn er .....

Dette er selvklart og jeg tror nesten det er flest tilbakestående mennesker her. Forresten er det ikke så stor forskjell blandt kjønnene. Vi har de fleste samme instinkt, behov og holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det som lyser rasist.

Det er ikke noe slett profil knapp, du er fanget her for alltid

Det var da som pokker, så jeg må slite med deg resten av livet?

Jaja det kan da bli noe godt ut av det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arv og miljø.

Kvinner har ikke seg selv å takke per se. Det er ingen grunn til å gi kvinner "skylden" i den forstand.

Menn i dag er langt mer feminine enn tidligere generasjoner og det er ikke "naturlig".

Takk Gud for at det er forskjell mellom kjønnene.

Ja det er liksom det at det er en forskjell som gjør at vi faktisk vil ha det motsatte kjønn. Menn elsker kvinner og kvinner elsker menn.. Ikke slike metroseksuelle bleikfiser. Ikke rart kvinner reiser til

Tyrkia for å ha seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert over standardsvaret her. Generalisering. Selvfølgelig kan flesteparten sies å være myelike. Kvinner flest liker shoppingog analyserer mye. De fleste gutter liker guttehobbyer. Hvorfor er det nesten bare menn offshore og nesten bare kvinnlige sykepleiere.

De fleste i Norge lever etter norsk kultur og norm. Det gjør oss veldig normalfordelte. Når ts sier dere kvinner holder mye igjen på sex og tar mindre inntiativ enn gutter så er det ment som at majoriteten av kvinner.... majoriteten av menn er .....

Dette er selvklart og jeg tror nesten det er flest tilbakestående mennesker her. Forresten er det ikke så stor forskjell blandt kjønnene. Vi har de fleste samme instinkt, behov og holdninger.

ja generalisering er moteordet her inne... huff jeg blir lei av dette ordet... OG jeg har ikke vært her inne så alt for lenge.....

"jeg liker ikke at du generaliserer etc etc bla bla bla...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Poenget er altså at kvinner ofte gjør alt så mye mer komplisert enn det trenger å være.

Vel, min erfaring tilsier menn kompliserer mest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Phø, nå tuller du!!!!

det finnes det ingen fasitsvar på du (hvem som er de mest kompliserte altså).... Og når gjest presiserer at "MIN erfaring tlsier..." så kan man jo ikke si noe på det...

Men samtidig, hvor mange kvinnemennesker har du hatt et forhold til da gjest? :lol:

Det er jo logisk at kvinner synes menn er mest kompliserte og omvendt, nettopp fordi man bare går inn i forhold med dette ene kjønnet og har dermed heller egentlig ikke et sammenlikningsgrunnlag (bortsett fra bifile da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes det ingen fasitsvar på du (hvem som er de mest kompliserte altså).... Og når gjest presiserer at "MIN erfaring tlsier..." så kan man jo ikke si noe på det...

Men samtidig, hvor mange kvinnemennesker har du hatt et forhold til da gjest? :lol:

Det er jo logisk at kvinner synes menn er mest kompliserte og omvendt, nettopp fordi man bare går inn i forhold med dette ene kjønnet og har dermed heller egentlig ikke et sammenlikningsgrunnlag (bortsett fra bifile da)

Bare tull og rør på deg her nå ja, og du bare forsvarer henne bare fordi liksom. Du har jo snakket mot meg i hele dag, så du bare tar alt alle andre sier for god fisk så lenge det er i mot det jeg skriver.

Kvinner er den kompliserte... ALLE vet det. Det er jo utarbeidet/laget mer enn nok av filmer, tegninger og skrifter som belyser dette team, ikke akkurat vitenskaplig men selvfølgelig på grunn av en allmen oppfattelse om at kvinner er kompliserte.

Når det kommer til meg og mine forhold så er spørsmålet hva vi skal definere som et forhold. Jeg har vell delt seng med ca 30 - 40 kvinner i mitt liv(har ikke telt etter nøyaktig), men uansett de jeg regner som et forhold så må det vell bli ca 5 lengre og kortere forhold. Minimum 6 mnd, og max 10 år. Ellers har jeg hatt noen korte forhold med elskerinner og annet på noen uker og måneder. Og kanskje 10 one night stands....

Håper jeg får oppleve flere fantastiske kvinner i løpet av mitt liv, med mindre jeg finner den ene rette og siste damen... det kan jo hende det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du finner deg aldri en mann... hehehe!

Du er for kresen.

Haha......jeg er gift og får jevnlig hyggelig oppmerksomhet fra både single og opptatte menn/par ;)

Så sex eller romantiske relasjoner er ikke akkurat et problem for meg.

Er det noen som analyserer for mye her så er det jo du, og det på ganske vinglete grunnlag og med enkle og tildels selvmotsigende slutninger :)

Anonym poster: dac6980872e2d75b83f1452ffc0309b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...