Gjest Chloè Skrevet 5. juni 2013 #81 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg tror nok mange jenter analyserer for mye, meg inkludert. Noe som har ødelagt for meg gang på gang, men jeg klarer ikke å la vær. For å ta et eksempel. Du sier man bare skal slappe av og pule i vei, kanskje han dumper deg eller kanskje han gifter seg med deg. Det høres jo fint ut å leve sånn, men for meg er det komplett umulig. Jeg var med en som jeg var så forelska i at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Ville ha han dag og natt, fikk aldri nok. Han ville bare ha sex. Etter det du sier skulle jeg da altså hatt sex med han og sett det ann, men det går ikke. Jeg klarer ikke å vente flere mnd på om mannen kanskje ombestemmer seg, at jeg bare kanskje er god nok for noe mer enn sex alikevel. Enten så er det alt eller ingenting! Det gikk jo selvfølgelig rett i dass, å på mange måter angrer jeg fordi jeg aldri kan se eller ta på han igjen. Men det var nok det rette valget å ta uansett, å for deg som mann er det enkelt å si "pul i vei så ser du hva som skjer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 5. juni 2013 Glad jeg ikke er dama di. du har vært med for mange, og vil alltid se etter nye damer, selv om du er i et forhold. Lyyyser lang vei! Hvorfor skulle du ikke hatt sex med de to du nevnte? Det er jo en selvmotsigelse til det andre du sier. Hvorfor skal man bare pule i vei? Synes det er bra at folk kan være kresne på hvem de går til sengs med. "Glad jeg ikke er dama di. du har vært med for mange, og vil alltid se etter nye damer, selv om du er i et forhold. Lyyyser lang vei!" Tankeleser du også ser jeg Mange av dere her inne, spesielt når det kommer til kvinnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #83 Del Skrevet 5. juni 2013 Enig med Blondina90. Jeg har alltid vunnet med å holde tilbake med sex, fordi det alltid blir følelser involvert fra begges side. Jeg klarer ikke å ha sex med noen uten følelser. Hvis man begynner et forhold med bare sex, er det stor sannsynlighet for at det blir kun det. Sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2013 #84 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Ville ha han dag og natt, fikk aldri nok. Han ville bare ha sex. Det er jo litt av problemet egentlig. Hadde folk bare vært ærlige med hva de vil så hadde jo man på en måte ungått mye av problemene. Menn får kanskje ikke sex hvis de er ærlig, og derfor tjener de best på å være egoistisk og holde intensjonene sine skjult. Da får de kanskje det de vil ha, nemelig sex. Det er utrolig kynisk, men slik holder jo enkelte på. Gjelder å finne folk som er åpne og ærlige om ting. Jeg møtte jo en dame på byn engang som sa jeg til å henge med meg senere i uka. På nach maste hun om å ha sex, men jeg følte at det var et eller annet som ikke var ritkig Jeg likte jo dama, så jeg sa faktisk nei, jeg føler ikke for det i dag. Kom jo fram senere at hun egentlig likte en annen som hun også gikk ut med, og var bare ute etter ons den kvelden. Var egentlig ikke interessert i å finne på noe seinere. Så ja, det er ikke alltid like lett med folk Støtter det Blondina90 sier. Når man ikke vet intensjonene til folk, så er det vanskelig å vite hva man skal gjøre. Endret 5. juni 2013 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. juni 2013 #85 Del Skrevet 5. juni 2013 Bare så det er sagt, nå er det ikke slik at jeg liksom krever at det skal være sex på første date når jeg treffer noen. Poenget er altså at kvinner ofte gjør alt så mye mer komplisert enn det trenger å være. Jeg hopper jo ikke rett til sengs med det første jeg finner jeg heller. Jeg er faktisk kresen. Men når jeg ser ei flott dame, og jeg har en følelse av at denne dama vil jeg ha, da er det ikke noe problem for meg å gå rett til sengs samme kveld jeg treffer henne. Det finnes pene kvinner som er blåst mellom ørene også. da er det bare å løpe så fort du kan. Du har ikke sex med ei slik dame heller. Tenk om det blir unger av det Men når en jente finner en mann som hun vil ha, hun har lyst på sex, og han har lyst på sex... ja da er det bare å la det stå til... og det dummeste dama gjør etter første runde med sex er å spille kostbar... uansett når dama spiller kostbar, blir det feil. både før og etter første runde med sex...... Det er en fare for at alt går galt når man begynner å spille en roll som ikke er sann. Jeg tror nok vi mener det samme her :-). Men folk får som regel luft mellom ørene om man nevner ordene billig og løs. Jeg har brent meg på dette selv. Da hjelper det ikke hva man sier til sitt forsvar ;-). Jenter som spiller kostbar med meg resulterer som oftest i at jeg mister interessen nesten momentant.. Jeg tror at de tror de ser på dette som et spill de må gjøre for å få det som de vil med meg. Og jeg hater spill! Bedre å gå rett på sak ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 5. juni 2013 #86 Del Skrevet 5. juni 2013 "Glad jeg ikke er dama di. du har vært med for mange, og vil alltid se etter nye damer, selv om du er i et forhold. Lyyyser lang vei!" Tankeleser du også ser jeg Mange av dere her inne, spesielt når det kommer til kvinnene En ting er sikkert : du er iallefall ikke min type mann! Du er for enkel, rett og slett. Trnger en jeg kan bryne meg litt på og en som er selektiv. Utsagnet ditt er en ting : DUMT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #87 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er jo litt av problemet egentlig. Hadde folk bare vært ærlige med hva de vil så hadde jo man på en måte ungått mye av problemene. Menn får kanskje ikke sex hvis de er ærlig, og derfor tjener de best på å være egoistisk og holde intensjonene sine skjult. Da får de kanskje det de vil ha, nemelig sex. Det er utrolig kynisk, men slik holder jo enkelte på. Gjelder å finne folk som er åpne og ærlige om ting. Jeg møtte jo en dame på byn engang som sa jeg til å henge med meg senere i uka. På nach maste hun om å ha sex, men jeg følte at det var et eller annet som ikke var ritkig Jeg likte jo dama, så jeg sa faktisk nei, jeg føler ikke for det i dag. Kom jo fram senere at hun egentlig likte en annen som hun også gikk ut med, og var bare ute etter ons den kvelden. Var egentlig ikke interessert i å finne på noe seinere. Så ja, det er ikke alltid like lett med folk Støtter det Blondina90 sier. Når man ikke vet intensjonene til folk, så er det vanskelig å vite hva man skal gjøre. Når du sier at folk skal være ærlige, er det ofte slik at de fleste VET IKKE ALLTID hva de vil i begynnelsen! DERFOR er det lurt å VENTE med å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #88 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg tror nok vi mener det samme her :-). Men folk får som regel luft mellom ørene om man nevner ordene billig og løs. Jeg har brent meg på dette selv. Da hjelper det ikke hva man sier til sitt forsvar ;-). Jenter som spiller kostbar med meg resulterer som oftest i at jeg mister interessen nesten momentant.. Jeg tror at de tror de ser på dette som et spill de må gjøre for å få det som de vil med meg. Og jeg hater spill! Bedre å gå rett på sak ;-) Det er ikke alle jenter som spiller når de er kostbare. Noen trenger lenger tid enn andre. Folk er forskjellige. Synes det er et bra tegn med folk som følger sin egen stemme, enn hva som blir forventet av dem av den andre, samfunnet etc. Hvis man er interessert i noen, kvinne eller mann, skal ikke interessen falle hvis vedkommende venter lenger enn vanlig/evt hva man er vant til. Da er man i tilfelle ikke nok interessert i personen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2013 #89 Del Skrevet 5. juni 2013 Når du sier at folk skal være ærlige, er det ofte slik at de fleste VET IKKE ALLTID hva de vil i begynnelsen! DERFOR er det lurt å VENTE med å ha sex. En annen ting som er viktig å poengtere er jo at hva man vil fort kan endre seg. Mange damer tror at når mennene dumper de etter sex så er det fordi mannen fikk det han ville og så er det takk og farvel. Vi endrer jo også hvordan vi føler, og noen ganger passer man bare ikke i senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #90 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg tror nok mange jenter analyserer for mye, meg inkludert. Noe som har ødelagt for meg gang på gang, men jeg klarer ikke å la vær. For å ta et eksempel. Du sier man bare skal slappe av og pule i vei, kanskje han dumper deg eller kanskje han gifter seg med deg. Det høres jo fint ut å leve sånn, men for meg er det komplett umulig. Jeg var med en som jeg var så forelska i at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Ville ha han dag og natt, fikk aldri nok. Han ville bare ha sex. Etter det du sier skulle jeg da altså hatt sex med han og sett det ann, men det går ikke. Jeg klarer ikke å vente flere mnd på om mannen kanskje ombestemmer seg, at jeg bare kanskje er god nok for noe mer enn sex alikevel. Enten så er det alt eller ingenting! Det gikk jo selvfølgelig rett i dass, å på mange måter angrer jeg fordi jeg aldri kan se eller ta på han igjen. Men det var nok det rette valget å ta uansett, å for deg som mann er det enkelt å si "pul i vei så ser du hva som skjer". "Jeg tror nok mange jenter analyserer for mye, meg inkludert. Noe som har ødelagt for meg gang på gang, men jeg klarer ikke å la vær." Flott, du viser selvinsikt samt forståelse for det jeg har skrevet. Og ja, jeg forstår at det er vanskelig å la være å gjøre de samme feilene gang på gang. I forhold til resten av det du skriver så forstår jeg deg godt også, og du sier jo at du angrer også, på at du dumpet han. Jeg forstår at det er tungt når man blir fryktelig forelsket og når man på forhånd vet at det kanskje ikke blir mer. Men som sagt, det kunne ha endret seg og det kunne skjed at han falt for deg. Men det vet du aldri. Jeg var med ei en gang som kun ville ha sex, der vi var elskere og jeg ville ha mer. Jeg fikk ikke noe mer enn sexen. I dag vil jeg si at jeg ikke angrer på de månedene det varte med masse herlig sex, selv om det ikke ble fast forhold. Jeg ville ha gjort det om igjen selv om det var tungt da det ikke ble mer. Vi hadde ei flott tid sammen, det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 5. juni 2013 Enig med Blondina90. Jeg har alltid vunnet med å holde tilbake med sex, fordi det alltid blir følelser involvert fra begges side. Jeg klarer ikke å ha sex med noen uten følelser. Hvis man begynner et forhold med bare sex, er det stor sannsynlighet for at det blir kun det. Sex. Så du har hatt lyst på sex men holder tilbake fordi du vil vite hva han ønsker? Hva skal du vite da, at han skal gifte seg med deg? Elske deg til evig tid? Hva om han sier det til deg da, at han elsker deg. Er det sant det da? Hva om han sier det bare for å komme ned i buksene dine da? Hvordan kan du vite at han snakker sant? Det er dette jeg prøver å fortelle dere. Dere jenter må slutte å lage problemer. Hopp til sengs når du har lyst til det. Ikke vent for å prøve å framstå som kostbar eller noe.... Tro ikke at han vil ha deg mer om du er kostbar. Starten av et forhold er trubulent, det er uvisshet, det er masse følelser. Legg dette til siden, nyt sexen. Du må tåle å få et avslag senere. Har du lyst på sex, ha sex... relasjoner får komme i neste rekke.. det er bonusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #92 Del Skrevet 5. juni 2013 hehehe, jeg får så mye sex jeg vil, det er ikke der problemet er. Hvis du får så mye sex du vil skjønner jeg ikke helt hvorfor du velger å bruke tida di på å sende sleasy PM'er til kvinnsa her inne... Anonym poster: 434050ca7cf7d4310a0bed992ee7c927 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #93 Del Skrevet 5. juni 2013 En annen ting som er viktig å poengtere er jo at hva man vil fort kan endre seg. Mange damer tror at når mennene dumper de etter sex så er det fordi mannen fikk det han ville og så er det takk og farvel. Vi endrer jo også hvordan vi føler, og noen ganger passer man bare ikke i senga Det har du rett i. Man vet aldri hva man føler med tiden. Man har ingen garantier frem i tid. Men hvis man har skapt et følelsesmessig bånd uten sex i starten, kan man leve med sexen, selv om man kanskje ikke har eksepsjonell sex, fordi når følelsene er der, vil man oppleve at sexen er mye bedre, enn om de ikke er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 5. juni 2013 #94 Del Skrevet 5. juni 2013 "Jeg tror nok mange jenter analyserer for mye, meg inkludert. Noe som har ødelagt for meg gang på gang, men jeg klarer ikke å la vær." Flott, du viser selvinsikt samt forståelse for det jeg har skrevet. Og ja, jeg forstår at det er vanskelig å la være å gjøre de samme feilene gang på gang. I forhold til resten av det du skriver så forstår jeg deg godt også, og du sier jo at du angrer også, på at du dumpet han. Jeg forstår at det er tungt når man blir fryktelig forelsket og når man på forhånd vet at det kanskje ikke blir mer. Men som sagt, det kunne ha endret seg og det kunne skjed at han falt for deg. Men det vet du aldri. Jeg var med ei en gang som kun ville ha sex, der vi var elskere og jeg ville ha mer. Jeg fikk ikke noe mer enn sexen. I dag vil jeg si at jeg ikke angrer på de månedene det varte med masse herlig sex, selv om det ikke ble fast forhold. Jeg ville ha gjort det om igjen selv om det var tungt da det ikke ble mer. Vi hadde ei flott tid sammen, det er helt sikkert. Jeg angrer ikke. Eller, hjertet angrer men hjernen sier flink pike. Han kunne ha falt for meg, han ga utrykk mange ganger for at det kanskje blir noe mer. Det var jo derfor jeg i utgangspunktet var idiot nok til å være med han såpass lenge. Men når man bare har det i kjeften,å handlingene viser noe annet skjønner man tegninga. Jeg kunne venta,og venta og venta. Det kunne gått min vei, å det kunne knust meg fullstendig. Den sjansen tror jeg ingen er dumme nok til å ta, å da går hele den "slapp av,ikke tenkt på det å pul i vei" teorien din rett til helvete. For i teorien er det bra, men det er nesten umulig å fullføre. Jeg angrer heller ikke, jeg tenker at jeg i det minste fikk han på en måte, fikk ha deilig sex,følte meg bra og koste meg hver gang jeg var med han. Men det er best å gi seg mens leken er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. juni 2013 #95 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er ikke alle jenter som spiller når de er kostbare. Noen trenger lenger tid enn andre. Folk er forskjellige. Synes det er et bra tegn med folk som følger sin egen stemme, enn hva som blir forventet av dem av den andre, samfunnet etc. Hvis man er interessert i noen, kvinne eller mann, skal ikke interessen falle hvis vedkommende venter lenger enn vanlig/evt hva man er vant til. Da er man i tilfelle ikke nok interessert i personen! Jeg vet :-). Men jeg merker det når de spiller. Og kanskje det er en måte å gi seg selv tid på også. Det er helt i starten at interessen min forsvinner ved slik spill. Dvs. man har ikke rukket å bli kjent enda. Jeg har og erfart jenter som bruker dette spillet for å holde seg selv interessert lenger ute i prosessen. Problemet er at det for min del oppleves som både uærlig og som at det forventes at jeg skal ta initiativet. Det er helt greit for meg å ta initiativet, men jeg ønsker også å bli jobbet litt for. Hvis jeg må stå for all jobbingen, så går det litt på stoltheten min. Jeg føler meg mer verdt enn som så og det er ikke uten grunn. I alle arenaer i livet mitt har jeg en tendens til å ende opp som en ressurs for folk. Jeg gir mye av meg selv og trenger da litt tilbake. Jeg trenger å vite at hun kan verdsette alt jeg har å gi, slik at jeg ikke ender opp med å bli brukt (igjen). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 5. juni 2013 Vel, det er vårt syn på saken, men vi må respektere at andre har et annet. Man kan ikke tvinge noen til å ha sex fordi man ikke er enig i meningen deres. Du kan stå her å argumentere i hele dag, men det vil ikke forandre hva de mener og føler^^ Jeg har aldri snakket om å tvinge noen til å ha sex jeg. jeg snakker om kvinner som har lyst på sex, men som forkludrer et potensielt forhold fordi dem begynner å tulle med følelser og lureri. Mannen får ikke mer lyst på kvinnen om hun spiller kostbar. Eneste kvinner oppnår er frustrasjon og at mannen til slutt gir opp og heller bruker tid på den andre kvinnen som er mer imøtekommen og som sikkert er minst like fantastisk. Kvinner ødelegger for seg selv. Det verste er når kvinnen både i og utenfor et forhold går inn her på dette forum for å finne ut hva som er galt. Her inne finnes det mange fanatikere og mannehatere. Kort sagt så har du et normalt sex liv? Tror du må forstå at folk ikke liker å bli fortalt hva som er rett for dem. Folk må få følge sine egne stier og det de mener er rett. Jeg forteller ikke hva som er rett for andre. jeg sier bare at kvinner bør hoppe til sengs med den mannen de liker hvis de har lyst på sex, og ikke begynne med lureri og fanteri for å liksom prøve å kapre hjertet hans. De ender bare i at kvinnen blir stående alene. Dere får aldri en mann til å si at han vil gifte seg med dere på første date uansett. Dere gjør det så komplisert for dere selv: Hvis en mann viser interesse, så er det galt. Hvis en man ikke viser interesse, så er også det galt. Dere er selv skyld i at det ikke fungerer, det er ikke mannen som er komplisert, det er DERE! Slutt med tullet, sett i gang med pulingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #97 Del Skrevet 5. juni 2013 Så du har hatt lyst på sex men holder tilbake fordi du vil vite hva han ønsker? Hva skal du vite da, at han skal gifte seg med deg? Elske deg til evig tid? Hva om han sier det til deg da, at han elsker deg. Er det sant det da? Hva om han sier det bare for å komme ned i buksene dine da? Hvordan kan du vite at han snakker sant? Det er dette jeg prøver å fortelle dere. Dere jenter må slutte å lage problemer. Hopp til sengs når du har lyst til det. Ikke vent for å prøve å framstå som kostbar eller noe.... Tro ikke at han vil ha deg mer om du er kostbar. Starten av et forhold er trubulent, det er uvisshet, det er masse følelser. Legg dette til siden, nyt sexen. Du må tåle å få et avslag senere. Har du lyst på sex, ha sex... relasjoner får komme i neste rekke.. det er bonusen. Der er jeg ulik deg. Jeg klarer ikke ha sex bare for å ha sex. Jeg må føle at det er noe mer. Derfor venter jeg, det er min natur. Har alltid vært selektiv der. For meg er sex noe veldig personlig , noe jeg ikke deler med gud og hvermann. Jeg venter ikke for å være kostbar, jeg venter fordi det føles rett for meg. Du får det til høres så lett ut, men min erfaring er at mange levr som deg idag, men mange blir såra, om ikke flere, av din uttalelse, fordi inegn forventer noe lenger. Vil man ha sex, skal man ha sex, sier du. Så kanskje han liker deg mer, kanskje ikke. jeg synes det er smart å se an terrenget litt mer , før jeg gir meg hen til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #98 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg angrer ikke. Eller, hjertet angrer men hjernen sier flink pike. Han kunne ha falt for meg, han ga utrykk mange ganger for at det kanskje blir noe mer. Det var jo derfor jeg i utgangspunktet var idiot nok til å være med han såpass lenge. Men når man bare har det i kjeften,å handlingene viser noe annet skjønner man tegninga. Jeg kunne venta,og venta og venta. Det kunne gått min vei, å det kunne knust meg fullstendig. Den sjansen tror jeg ingen er dumme nok til å ta, å da går hele den "slapp av,ikke tenkt på det å pul i vei" teorien din rett til helvete. For i teorien er det bra, men det er nesten umulig å fullføre. Jeg angrer heller ikke, jeg tenker at jeg i det minste fikk han på en måte, fikk ha deilig sex,følte meg bra og koste meg hver gang jeg var med han. Men det er best å gi seg mens leken er god "Det gikk jo selvfølgelig rett i dass, å på mange måter angrer jeg fordi jeg aldri kan se eller ta på han igjen." Jeg bare refererte til det du selv skrev. Men du virker jo som ei flott kvinne du, og hvis det er deg på profilbildet ser du jo flott ut også Du finner nok den rette en gang. Men som du seier selv, du vet at du tuller det til..... neste gang kanskje du skal senke skuldrene litt, og la det bli som det blir. Men for all del, har du lyst på sex med den neste så bør du ikke holde tilbake. Med mindre du vil bli alene igjen. Som jeg sier, du blir ikke mer verdifull av å spille kostbar. Du må vende vekk det massive fokuset om forpliktelser. Blir fokuset for stort på dette området blir det bare tull. Det er en balansegang. Det er ikke alltid lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NTMannen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #99 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Der er jeg ulik deg. Jeg klarer ikke ha sex bare for å ha sex. Jeg må føle at det er noe mer. Derfor venter jeg, det er min natur. Har alltid vært selektiv der. For meg er sex noe veldig personlig , noe jeg ikke deler med gud og hvermann. Jeg venter ikke for å være kostbar, jeg venter fordi det føles rett for meg. Du får det til høres så lett ut, men min erfaring er at mange levr som deg idag, men mange blir såra, om ikke flere, av din uttalelse, fordi inegn forventer noe lenger. Vil man ha sex, skal man ha sex, sier du. Så kanskje han liker deg mer, kanskje ikke. jeg synes det er smart å se an terrenget litt mer , før jeg gir meg hen til noen. Har du i det heletatt hatt sex? Ikke for å vær frekk, men.... Eller har du i det heleteatt opplevd kjærlighet? I mangel av å ha opplevd en av disse kan man bli litt ekstrem i sitt syn på dette. Jeg bare lurer, ikke for å være frekk. (Hvor gammel er du? Det er også avgjørende, jo yngre jo mer vikig er dette med følelser etc.) Det virker som du er blitt såret på et vis tidligere. Endret 5. juni 2013 av NTMannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #100 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg vet :-). Men jeg merker det når de spiller. Og kanskje det er en måte å gi seg selv tid på også. Det er helt i starten at interessen min forsvinner ved slik spill. Dvs. man har ikke rukket å bli kjent enda. Jeg har og erfart jenter som bruker dette spillet for å holde seg selv interessert lenger ute i prosessen. Problemet er at det for min del oppleves som både uærlig og som at det forventes at jeg skal ta initiativet. Det er helt greit for meg å ta initiativet, men jeg ønsker også å bli jobbet litt for. Hvis jeg må stå for all jobbingen, så går det litt på stoltheten min. Jeg føler meg mer verdt enn som så og det er ikke uten grunn. I alle arenaer i livet mitt har jeg en tendens til å ende opp som en ressurs for folk. Jeg gir mye av meg selv og trenger da litt tilbake. Jeg trenger å vite at hun kan verdsette alt jeg har å gi, slik at jeg ikke ender opp med å bli brukt (igjen). Selvsagt skal det gå begge veier. Hun må også jobbe for deg. Hun kan ta like mye initiativ til og møtes, finne på ting etc, men hvor lang tid hun vil holde igjen til hun føler seg klar, synes jeg er opp til henne og kan være veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå