Gå til innhold

Kvinner skaper problemer, slutt å analysere, pul i vei.

NTMannen

Anbefalte innlegg

Ja vi gutter tenker sex, og nei, vi liker ikke å vente på sex. Dere kvinner blir heller ikke mer verdifull i mannens øyne om dere skal spille kostbar.

Problemet med dere kvinner er at dere lager problemer av alt. Dere må slutte å analysere og prøve å forstå hva andre tenker, for det klarer dere aldri uansett å få til. Dere kan simpelthen ikke lese andres hjerner. Og det verste er å spørre en veninde om hva hun mener, for hun kan akkurat like lite som deg om menn og hva menn tenker i gitte situasjoner. Ingen kan lese andre hjerner. Det er umulig å vite hva mannen har tenkt og ikke har tenkt. Det samme gjelder for øvrig for kvinner og kvinners hjerner. Det hjelper ikke en gang å spørre en person hva han har tenkt, noen lyver, og andre ikke. Du må bare ta tiden til hjelp for å finne ut hva framtiden bringer.

Har dere hatt sex i lang tid eller kort tid, og han dumper deg, så er dikke det det samme som at han har utnyttet deg. Kanskje får han kalde føtter med tanke på deg. Uansett hadde dere kanskje deilig sex mens det varte? Nyt det og ta vare på de gode minnene som den gode sexen ga. Slutt å tenk relasjoner, nyt livet. Gode relasjoner kommer, med tiden. Kanskje gifter du deg med den første du har sex med, eller kanskje blir der først ved sexpartner nummer 5, 10 eller kanskje også nummer 20.

Vi menn liker så klart sex, og det er ikke slik at selv om vi har sex med en kvinne på første date, så synker hun i "verdi". Vi menn definerer ikke kvinner som billige i forhold til hvor lang tid det tar for å få henne til sengs første gang. Vi definerer kvinner som billige når de ligger med en ny mann hver helg, og når kvinnene har ligget med alle kompissene dine og halve bygda.

Må si det er svært svært underholdende å lese kvinners tanker her inne. Ta dere sammen kvinner. Har dere lyst på sex, så pul i vei. Liker du mannen som viser deg interesse, ja så hopp til sengs. Liker du han fremdeles og han ringer deg dagen etter. Spring over til han og ha vill og hemningsløs sex da også. Fortsett med det så lenge du har lyst og så lenge du liker det. Ikke begynn å tenke og analysere. Ta gjerne også iniativ til å treffe han selv også. Da vet han at også du er interessert i å treffe han, og han slipper hele tiden å mase på deg. Har du lyst, ja så er det ikke noe i veien for å fortsette å treffe han.

Du må for all del ikke spille kostbar, det leder bare til frustrasjoner og usikkerhet rundt hva du vil.

Plutselig en dag sier han at han elsker deg! Eller kanskje han sier at det ikke funker. Det vil tiden vise!

Ønsker han ikke fast forhold med det samme. Fortsett å ha vill sex. Etter hvert kan det hende han ombestemmer seg og vil ha deg for evig tid.

Vi menn vill aldri forplikte oss på første date.. ikke etter ei uke, kanskje heller ikke etter en måned. Eller kanskje heller ikke etter flere måneder.

Nyt livet mens det varer, ha sex med de som tenner dere.

Jeg har levd noen år, og må si dere kvinner virkelig gjør det vanskelig for dere selv, og oss menn.

Hvis vi viser interesse, så er det galt.

Hvis vi ikke viser interesse, så er det galt.

Hvis vi sender meldinger på natten, så er det galt.

Hvis vi sender meldinger på dagen, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil pule dere, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil ha et seriøst forhold, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil kose med dere, så er det galt.

Dere må slutte å analysere. Liker dere mannen, la han komme inn i deg og nyte deg. Du må selvfølgelig også ha lyst ;).

Hvis musa di sier at du har lyst, så skal du lytte til den og ikke til ditt forvirrede hode, det har aldri rett når det skal prøve å analysere mannens intensjoner. For all del, IKKE snakk med vennindene dine om hva de mener. De har alltid feil, OG de kan også ha egne intensjoner. Kanskje jakter de på samme mannen som deg. Eller kanskje de er redd for at du skal få deg kjæreste slik at de blir sittende alene når DU ikke har tid til henne når du bruker all tid på din nye og deilige mann.

Dere kvinner er eksperter i å ødelegge for dere selv, og dere ødelegger bevist for andre veninder. Kutt ut rådføringen med vennindene dine. Det blir bare rot av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Vi menn"

"Dere kvinner"

...dropp generaliseringa, plis.

Anonym poster: b84f446a21cf524b7df5b8fc2b3348f7

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gutter tenker sex, og nei, vi liker ikke å vente på sex. Dere kvinner blir heller ikke mer verdifull i mannens øyne om dere skal spille kostbar.

Problemet med dere kvinner er at dere lager problemer av alt. Dere må slutte å analysere og prøve å forstå hva andre tenker, for det klarer dere aldri uansett å få til. Dere kan simpelthen ikke lese andres hjerner. Og det verste er å spørre en veninde om hva hun mener, for hun kan akkurat like lite som deg om menn og hva menn tenker i gitte situasjoner. Ingen kan lese andre hjerner. Det er umulig å vite hva mannen har tenkt og ikke har tenkt. Det samme gjelder for øvrig for kvinner og kvinners hjerner. Det hjelper ikke en gang å spørre en person hva han har tenkt, noen lyver, og andre ikke. Du må bare ta tiden til hjelp for å finne ut hva framtiden bringer.

Har dere hatt sex i lang tid eller kort tid, og han dumper deg, så er dikke det det samme som at han har utnyttet deg. Kanskje får han kalde føtter med tanke på deg. Uansett hadde dere kanskje deilig sex mens det varte? Nyt det og ta vare på de gode minnene som den gode sexen ga. Slutt å tenk relasjoner, nyt livet. Gode relasjoner kommer, med tiden. Kanskje gifter du deg med den første du har sex med, eller kanskje blir der først ved sexpartner nummer 5, 10 eller kanskje også nummer 20.

Vi menn liker så klart sex, og det er ikke slik at selv om vi har sex med en kvinne på første date, så synker hun i "verdi". Vi menn definerer ikke kvinner som billige i forhold til hvor lang tid det tar for å få henne til sengs første gang. Vi definerer kvinner som billige når de ligger med en ny mann hver helg, og når kvinnene har ligget med alle kompissene dine og halve bygda.

Må si det er svært svært underholdende å lese kvinners tanker her inne. Ta dere sammen kvinner. Har dere lyst på sex, så pul i vei. Liker du mannen som viser deg interesse, ja så hopp til sengs. Liker du han fremdeles og han ringer deg dagen etter. Spring over til han og ha vill og hemningsløs sex da også. Fortsett med det så lenge du har lyst og så lenge du liker det. Ikke begynn å tenke og analysere. Ta gjerne også iniativ til å treffe han selv også. Da vet han at også du er interessert i å treffe han, og han slipper hele tiden å mase på deg. Har du lyst, ja så er det ikke noe i veien for å fortsette å treffe han.

Du må for all del ikke spille kostbar, det leder bare til frustrasjoner og usikkerhet rundt hva du vil.

Plutselig en dag sier han at han elsker deg! Eller kanskje han sier at det ikke funker. Det vil tiden vise!

Ønsker han ikke fast forhold med det samme. Fortsett å ha vill sex. Etter hvert kan det hende han ombestemmer seg og vil ha deg for evig tid.

Vi menn vill aldri forplikte oss på første date.. ikke etter ei uke, kanskje heller ikke etter en måned. Eller kanskje heller ikke etter flere måneder.

Nyt livet mens det varer, ha sex med de som tenner dere.

Jeg har levd noen år, og må si dere kvinner virkelig gjør det vanskelig for dere selv, og oss menn.

Hvis vi viser interesse, så er det galt.

Hvis vi ikke viser interesse, så er det galt.

Hvis vi sender meldinger på natten, så er det galt.

Hvis vi sender meldinger på dagen, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil pule dere, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil ha et seriøst forhold, så er det galt.

Hvis vi sier vi vil kose med dere, så er det galt.

Dere må slutte å analysere. Liker dere mannen, la han komme inn i deg og nyte deg. Du må selvfølgelig også ha lyst ;).

Hvis musa di sier at du har lyst, så skal du lytte til den og ikke til ditt forvirrede hode, det har aldri rett når det skal prøve å analysere mannens intensjoner. For all del, IKKE snakk med vennindene dine om hva de mener. De har alltid feil, OG de kan også ha egne intensjoner. Kanskje jakter de på samme mannen som deg. Eller kanskje de er redd for at du skal få deg kjæreste slik at de blir sittende alene når DU ikke har tid til henne når du bruker all tid på din nye og deilige mann.

Dere kvinner er eksperter i å ødelegge for dere selv, og dere ødelegger bevist for andre veninder. Kutt ut rådføringen med vennindene dine. Det blir bare rot av det.

Vennligst bytt ut "menn" med "jeg". Du er ingen talsmann for meg og alle andre av hannkjønn. Vi er alle forskjellige.

Vær glad kvinner analyserer, svært mange menn hadde nok ikke fått noe om alle kvinner tenkte enkelt at alle menn kun er ute etter sex.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi menn"

"Dere kvinner"

...dropp generaliseringa, plis.

Generalisering? Kvinner er kvinner, og menn er menn.

Denne gangen snakker jeg om kvinner og at kvinner har seg selv å takke når de roter det til.

Det er faktisk forskjell på kvinner og menn, både psykisk og fysik. Det er faktisk derfor vimenn elsker kvinner og kvinner elsker menn. Så ja, jeg skal generalisere menn og kvinner. Jeg tror ikke på det sosialistiske prosjektet til AP og SV der hvor mannen og kvinnen skal være lik... som om de er intetkjønn.

Menn er menn, og kvinner er kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg sluttet å lese da jeg så det stod "Vi gutter".

Generalistuttalelse på vegne av samtlige enkeltindivider av ett kjønn, og i kategorien "gutt".

- interessen for innlegget og dets innhold falt til det absolutte nullpunkt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst bytt ut "menn" med "jeg". Du er ingen talsmann for meg og alle andre av hannkjønn. Vi er alle forskjellige.

Vær glad kvinner analyserer, svært mange menn hadde nok ikke fått noe om alle kvinner tenkte enkelt at alle menn kun er ute etter sex.

øøøøh ja vi er alle forskjellige, men i psykologien er det helt klart. Det er forskjell på menn og kvinner. Uansett hva du måtte mene! Det er forskjell på fakta og meninger. Selvfølgelig finnes det kvinner som er mer mannlige, og menn som er mer feminine. Men når vi snakker om Mann og Kvinne, da snakker vi om gjennomsnittet, eller majoriteten om du ønsker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Generalisering? Kvinner er kvinner, og menn er menn.

Denne gangen snakker jeg om kvinner og at kvinner har seg selv å takke når de roter det til.

Det er faktisk forskjell på kvinner og menn, både psykisk og fysik. Det er faktisk derfor vimenn elsker kvinner og kvinner elsker menn. Så ja, jeg skal generalisere menn og kvinner. Jeg tror ikke på det sosialistiske prosjektet til AP og SV der hvor mannen og kvinnen skal være lik... som om de er intetkjønn.

Menn er menn, og kvinner er kvinner.

Ja, det er biologiske forskjeller mellom kjønnene, men det setter ikke en mal for hvordan enkeltindivider tenker. "Kvinner har seg selv å takke"? Kanskje det er du som oppsøker feil kvinner, eventuelt behandler dem feil.

Som Guybrush sa, du snakker ikke for alle menn, og ei heller for alle kvinner. Jeg elsker ikke menn - jeg er lesbisk. Ta sneversyntheten din og stapp den opp der sola aldri skinner, plis.

Hvem vet, kanskje det er generaliseringen din som er problemet, ikke "vi kvinner"?

Troll.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese da jeg så det stod "Vi gutter".

Generalistuttalelse på vegne av samtlige enkeltindivider av ett kjønn, og i kategorien "gutt".

- interessen for innlegget og dets innhold falt til det absolutte nullpunkt.

Med en gang ser vi noen som skal gjøre det mer komplisert enn det faktisk er. Om jeg bruker ord som gutter eller menn, så er ikke det noe problem. Det er budskapet som gjelder.

Ikke analyser, ikke legg meninger i hva jeg kanskje mener og synes. Da er du allerde kommet inn på den stien som jeg har sagt at dere jenter ikke skal drive med. Det blir bare rot av det.

Å generalisere er vanlig. Kvinner er kvinner og menn er menn. Som jeg sa til en annen her inne så er det selvfølgelig nyanser. Noen kvinner kan være mer mandige og noen menn kan være mer feminine. De fleste er hetro og noen få er homo etc. Jeg snakker om gjennomsnittskvinnen og gjennomsnitts mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at men kun er ute etter sex, jeg sier at menn liker sex. Alle vet at mannen er mer frampå når det gjelder sex enn hva kvinnen er. Det er jo kunnskap som vi alle vet. Selv om vi vil ha sex betyr ikke det at vi skal utnytte dere, at vi aldri vil noe noe seriøst på sikt. Dere jenter må slutte å gjøre det så komplisert.

Endret av NTMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøøh ja vi er alle forskjellige, men i psykologien er det helt klart. Det er forskjell på menn og kvinner. Uansett hva du måtte mene! Det er forskjell på fakta og meninger. Selvfølgelig finnes det kvinner som er mer mannlige, og menn som er mer feminine. Men når vi snakker om Mann og Kvinne, da snakker vi om gjennomsnittet, eller majoriteten om du ønsker.....

Du generaliserer. Om du har noe kjennskap til statistikk vet du at det er svært få som er som gjennomsnittet.

Det er et fåtall av både menn og kvinner som er ute etter følelsesløs sex.

Men du kan fint si at DU er ute etter nettopp det og at du irriterer deg over at ikke mange kvinner tenker som deg.

Å ha one night stands i fleng er ikke maskulint. Da har du missforstått noe vesentlig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er biologiske forskjeller mellom kjønnene, men det setter ikke en mal for hvordan enkeltindivider tenker. "Kvinner har seg selv å takke"? Kanskje det er du som oppsøker feil kvinner, eventuelt behandler dem feil.

Som Guybrush sa, du snakker ikke for alle menn, og ei heller for alle kvinner. Jeg elsker ikke menn - jeg er lesbisk. Ta sneversyntheten din og stapp den opp der sola aldri skinner, plis.

Hvem vet, kanskje det er generaliseringen din som er problemet, ikke "vi kvinner"?

Troll.

ja selvfølgelig er det forskjeller, de fleste er hetro og noen få er homo.

Selvfølgelig snakker jeg ikke for ALLE menn, men jeg snakker for 90% av dem. Nei jeg snakker ikke for de som er homo, de tenker nok annerledes enn de fleste... Og de vil jo ikke en gang ha en kvinne så den saken er jo enkel. Også er det selvfølgelig nyanser.

Men nå starter du selvfølgelig problemer og skal gjøre ting vanskeligere enn det faktisk er.

Hvis du er homofil, ja så ikke bry deg om det jeg skriver. Dette gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si du motsier deg veldig da;

Har du lyst på sex så hopp til køys og nyt det, for all del ikke tenk relasjoner osv osv osv.

Så i neste setning:

Vi anser deg løs om du finner deg en ny hver helg eller knuller halve bygda osv osv osv.

Hvem var det som sa, har du lyst har du lov? Menn, dere kompliserer alt fordi dere ikke klarer å bestemme dere. :ironi:

Anonym poster: b34137d5a41e9c8d9f43014c5c74ded9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Grunnen til at du opplever at alt er galt er at kvinner er individer med ulike preferanser. Det fins ingen fasit på hvordan kvinner er og hvordan kvinner tenker.

Ellers har jeg alltid pult i vei, men her på kvinneguiden har jeg lært av visse mannfolk at det gjør meg til en hore med personlighetsforstyrrelser :P Så dere menn er ikke enklere dere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampebob1

All denne tenkingen er et forsøk på å oppnå kontroll.

Det er ikke barebare med alle følelsene som skaper usikkerhet hos kvinner.

Dere får ta litt bedre vare på damene og prøve å gjøre damene litt trygge på dere i stedet, så slipper dere alt tullballet ;-)

Og om dere damer prøver å la være å overtenke alt fordi dere er usikre, så sparer dere oss mye tullball også. Av og til må man bare hoppe i det og la det stå til! ;-)

Tenk så fint hvis folk hadde pratet med hverandre, akseptert hverandre og møtt hverandre på halvveien? Tenk så kjedelig verden hadde blitt ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer. Om du har noe kjennskap til statistikk vet du at det er svært få som er som gjennomsnittet.

Det er et fåtall av både menn og kvinner som er ute etter følelsesløs sex.

Men du kan fint si at DU er ute etter nettopp det og at du irriterer deg over at ikke mange kvinner tenker som deg.

Å ha one night stands i fleng er ikke maskulint. Da har du missforstått noe vesentlig.

Når det kommer til statisitkk så vet jeg veldig mye. Og det er ikke få som kommer inn i gjennomsnittet. Det er faktisk veldig veldig mange. Selvfølgelig ikke på det eksakte gjenomsnittet. Men majoriteten ligger ikke så langt unna snittet. Det finnes så klart spredning, men de fleste ligger rundt gjennomsnittet en plass.

Denne kommentaren fra deg er et bevis på at du vanskeliggjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Har du lyst på sex så hopp til køys og nyt det, for all del ikke tenk relasjoner osv osv osv.

Så i neste setning:

Vi anser deg løs om du finner deg en ny hver helg eller knuller halve bygda osv osv osv.

Hvem var det som sa, har du lyst har du lov? Menn, dere kompliserer alt fordi dere ikke klarer å bestemme dere. :ironi:

Jeg merket meg det samme. Vi skal ha sex med den vi tenner på, men vi blir ansett som løse dersom vi har sex med en ny mann hver helg. Hvordan skal "vi" slutte å analysere når "dere" er så fulle av motsigelser?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i neste setning:

Jeg ser poenget ditt, men det er ikke noe selvmotsigelse. Det kunne vært en selvmotsigelse ja.

Hvis du møter en person du vil ligge med, så sier jeg at det er bare å hoppe i det. Hvorfor vente? Du blir ikke billig av å hoppe til sengs hvis du har lyst.

Men ja hvis du ligger med alle, så kan det hende du blir oppfattet som billig. Men det er jo mulig å ligge med mange uten at alle vet at du ligger med mange. Men når du ligger med, eller har ligget med alle kompisene i en kameratgjeng, eventuelt ligger med mange menn på bygda, ja så er det en fare for at du kan bli stemplet som billig.

Det jeg sier er at kvinner ikke må gjøre det så komplisert. Har du lyst har du lov. Ikke spill kostbar, ikke analyser alt.

Du prøvde å analysere det jeg skrev for å finne en feil, hva med å finne noe positivt og logisk i det skriver? Du tok uansett feil når du antok at jeg hadde en selvmotsigelse. Du forsto ikke hva jeg skrev. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket meg det samme. Vi skal ha sex med den vi tenner på, men vi blir ansett som løse dersom vi har sex med en ny mann hver helg. Hvordan skal "vi" slutte å analysere når "dere" er så fulle av motsigelser?

Det er ikke en selvmotsgelse, les en gang til hva jeg har skrevet. Du må ikke gjøre det så vanskelig.

Hopp i det, ikke spill kostbar, ikke analyser hva mannen tenker. Du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke oppfordret til å ha sex med mange, selv om jeg sier at du ikke bør vente med sex når du treffer en. Har du lyst til å ha sex med den nye mannen du har treft. Ja så ha sex med han da. Er det så vanskelig? Dere ødelegger for dere selv når dere gjør alt så fordømt komplisert.

Selv her i tråden klarer kvinner å gjøre det som er skrevet enkelt å gjøre det til noe mer komplisert enn det faktisk er.

Har du lyst på han. Hopp til sengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...