FantasDick Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Vi har en Dansk-svensk gårdshund som trenger ny sele. Vi har nå en fra Trixie som sitter greit, men på grunn av den lille nakken og det lille hodet, så smetter han ut av sela om han rygger, vrir seg eller når båndet blir stramt om han stopper opp bak oss (om dere skjønner). Han er grei å få tak i om han kommer seg løs, men det er litt kjedelig å måtte passe på dette hele tiden. Har dere forslag til seler som sitter godt? Gjerne noen festeanordninger som gjør at den ikke enkelt kan dras over hodet. Gjerne litt polstring, så den er myk og behagelig å ha på. Helst nettbutikk da vi ikke har noe særlig utvalg her på bygda (vi har Felleskjøpet og en lokal dyrebutikk som kan ta inn).
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Hva med ''ruffwear web master sele''? ''En solid og godt tilpasset sele til hund. Selen har fempunkts feste for best mulig passform. Passformen gjør at det er veldig vanskelig å "vri seg ut av" selen. Samtidig som den har en god ergonomisk utførelse som gir hunden full bevegelssesfrihet. Selen er egentlig designet for redningshunder. Egner seg godt til trekk, tur, redning og spor.'' Anonym poster: bcb53b1c4a44c27447348568803295c1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Oi... skjedde med bildet? :/ Jaja, du får google det selv Anonym poster: bcb53b1c4a44c27447348568803295c1
Gjest suphadupha Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Sjekk ut ezydog sine også Eneste jeg er usikker på, er om de finnes i liten nok størrelse til en dsg.
Favole Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med Haqihana selen! Kjøpes her Du kan regulere selen på flere steder som gjør det lettere å få en god passform, stoffet er mykt og godt, og sliter heller ikke på pelsen som mange seler ofte gjør. Har en slik til valpen, veldig greit å kunne regulere flere steder siden hun er i vekst. Kommer til å kjøpe en ny når hun er utvokst, og den andre hunden skal få en hun også. Beste jeg har prøvd til hundene
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Puppia-sele! Signerer! Anonym poster: 59a50bc234dbc7cd31c443f0cf66208c
Georgia Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har også DSG og bruker hurrta pro på han. Er godt fornøyd med den, synes den sitter godt og han kommer seg ikke ut av den! Hadde Puppia-sele til han når han var valp og synes den var bra, men den klarte han å komme seg ut av fordi det er stretch i materialet. Valgte å bytte den ut i vinter fordi den blir veldig våt, og snøes "samlet seg i selen". Ikke helt bra for min lille frysepinne Tenker det kommer litt an på alder også jeg.
FantasDick Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2013 Takk for tips! Etter å ha foretatt et par google-søk ser det ut til at både Hurtta og Haqihana ligner på den selen han har nå, så vet ikke helt om de vil sitte godt nok? Puppia-selen og Webmaster ser ut til være noe for utbryterkongen, så skal ta en nærmere titt på dem. Han har denne selen nå, og den er til å spasere rett ut av om han ønsker.
Favole Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Haqihana er noe helt annet enn den du har lagt ut bilde av, da den kan reguleres i alle retninger, ikke kun rundt magen Kan sees flere bilder av den her, i bruk av flere raser. Men puppia og webmaster selene har jo rykte på seg for å være gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå