Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #1 Skrevet 10. april 2004 I januar la vi ut liste hos Glasmagasinet. På bryllupsshowet litt senere i januar fikk jeg beskjed om å levere inn en ny slik at gjestene kan få ti prosent på det de handler fra listen. Har slitt endel med å få ting i orden, har fex ennå ikke fått tilgang til koden slik at jeg kan regulere listen vår underveis. Er det flere som sliter med CG eller går det smertefritt for dere...?
Pusekatt Skrevet 10. april 2004 #2 Skrevet 10. april 2004 Har (dessverre) veldig dårlige erfaringer med ønskelistetjenesten hos Glasmagasinet :evil: Vi hadde to bryllupsfester, en for venner og en for familie. Noe av det vi ønsket oss aller mest var serviset Tid fra Porsgrund Porselen. Det ble selvsagt ført opp grundig på listen. Vi leverte en oversiktlig liste, skrevet på data, med varenumre og navn og antall og alt. Til vennefesten fikk vi ikke noe servise, derimot fikk vi mye annet fint og var veldig fornøyd. Da vi gikk til Glasmagasinet for å oppdatere ønskelisten med det vi allerede hadde fått, viste det seg at Tid-serviset ikke var oppført på ønskelisten i det hele tatt! Alt annet (glass, bestikk osv) sto der imidlertid. Vi ble litt skuffet, og ba dem legge til serviset på listen, hvilket de selvsagt skulle gjøre med en eneste gang. En uke før familiefesten vår, ringer moren min meg lettere hysterisk. Hun visste at vi ønsket oss servise, og hadde vært på Glasmagasinet for å kjøpe. Fremdeles var det ikke noe Tid-servise på ønskelisten vår! :evil: :evil: :evil: Vi stakk innom Glasmagasinet i Oslo, og forklarte situasjonen i bryllupsbutikken der. De beklaget det hele veldig, og vi fikk to champagneglass som plaster på såret (de man får når man leverer inn ønskeliste der). Nå ordnet det seg til slutt, og vi fikk både gourmettallerkener og suppetallerkener til familiefesten, men vi var ikke spesielt imponerte over servicen......
Grooo Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 Jeg fikk aldri tilgang til å endre/legge til ting på listene via nettet, det eneste som kom fram når jeg logget inn der var det vi la inn på listen føreste dagen vi registrerte noe. Var innom Glasmagasinet flere ganger og la til nye ting, men dette ble aldri synlig på nettet...
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2004 #4 Skrevet 10. april 2004 Har aldri fått noen tilgang på nettet jeg
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #5 Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg mast litt og fått tilgang til listen. Men litt av problemet er at noe står av en eller annen grunn to ganger og det får man ikke fjernet. Så nå har jeg endret det slik at det står fex kakespade 2 stk kakespade null stk. Litt dumt men sånn må det bare bli visstnok.... Og ikke har de krysset av på nett for ting jeg vet er blitt kjøpt heller, så hun skulle ordne opp i det... Jaja vi får vente og se....
Grooo Skrevet 10. april 2004 #6 Skrevet 10. april 2004 Og ikke har de krysset av på nett for ting jeg vet er blitt kjøpt heller' date=' så hun skulle ordne opp i det... Jaja vi får vente og se.... [/quote'] Det ble aldri gjort hos oss heller.. Var jo kun de få tingene vi skrev på lista den første dagen som kom på nettet, og selv om noe derfra ble solgt kom det aldri fram på lista....
Gjest MrsL Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Er ikke det hele hensikten da med listene? At det skal krysses ut når ting er kjøpt og at det skal være mulig å føye til ting?
Gjest Tex Skrevet 11. april 2004 #8 Skrevet 11. april 2004 Jo det var det jeg trodde også. Min svigermor handlet fra denne listen allerede i februar, og det er ennå ikke blitt krysset av på listen....
blyg Skrevet 11. april 2004 #9 Skrevet 11. april 2004 Vi opplevde også en god del rot hos CG. De "surret" med navnene våre... (min kjære har bindestrek i navnet, og det vet jo alle gjestene, så hvis de skal inn på nettsiden, må det jo nødvendigvis være skrevet riktig... det ville selvsagt ikke falle gjestene inn å skrive uten bindestrek... men CG bare "droppet" bindestreken....) I tillegg hadde de bare fjernet hvitvinsglassene vi hadde satt opp, fordi de trodde at vi hadde skrevet feil... uten å spørre oss.. dette måtte vi få dem til å rette opp.... Det var også flere ting.. men gidder ikke å ta hele historien... Vårt inntrykk er i allefall at de ikke er så "proffe" som de skal ha det til der.
Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #10 Skrevet 12. april 2004 Nå var jeg inne for å sjekke listen vår igjen, og nå er den perfekt oppdatert! (såvidt jeg vet iallefal....) Hun har fjernet den kakespade 2, kakespade null greia og ført opp det jeg vet min svigermor har kjøpt (for det fikk jeg i bursdagsagave...) Så da øyner jeg et lite håp om at de klarer seg. Skal for moro skyld ta meg en tur og handle noe lite noe på onsdag, så får vi se.
Grooo Skrevet 12. april 2004 #11 Skrevet 12. april 2004 Så da øyner jeg et lite håp om at de klarer seg. Skal for moro skyld ta meg en tur og handle noe lite noe på onsdag' date=' så får vi se.[/quote'] Vel.. Jeg tror det ikke før jeg får se det... Og tror det vel egentlig ikke da heller... For de nektet plent å sammarbeide med oss i alle fall!
verene Skrevet 12. april 2004 #12 Skrevet 12. april 2004 Hvordan får man tilgang til ønskelisten sin hos CG på nett da? :klø:
Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #13 Skrevet 12. april 2004 Man får tilsendt en kode og et passord fra CG på mail. Jeg fikk mitt på lørdag, vi la ut liste i januar. Har mast LITT ja....
verene Skrevet 12. april 2004 #14 Skrevet 12. april 2004 Man får tilsendt en kode og et passord fra CG på mail. Jeg fikk mitt på lørdag' date=' vi la ut liste i januar. Har mast LITT ja....[/quote'] Tok det SÅ lang tid?! :o Huff da.. Bør vel belage meg på å mase litt jeg og da.. Leser forresten på hjemmesidene deres at brudeparet får gave når de leverer ønskelisten, det sto at denne gaven var to champagneglass fra serien Skagerak (mener jeg det var..). Det var ikke det vi fikk ihvertfall, vi fikk noen helt andre glass (som ikke var særlig fine heller). Men nå bor ikke vi i Oslo da, kan hende dette bare gjelder der? I så fall er det dumt å ikke spesifisere dette da..
Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #15 Skrevet 12. april 2004 Ifølge Glasmagasinet her er det bare de Skagerak glassene de deler ut som bryllupsgave. Vi har ikke fått våre (ennå) vi fordi de har ikke fått inn flere ennå.... Som sagt leverte vi liste i januar......
Grooo Skrevet 12. april 2004 #16 Skrevet 12. april 2004 Vi har ikke fått våre (ennå) vi fordi de har ikke fått inn flere ennå.... Vi samler på Skagerak-serien, og jeg vet at flere av glassene har vært utsolgt i lengre tid. Var i alle fall det før jul, jeg prøvde å få tak i bla. cognac-glass men det var helt tomt på alle lager...
verene Skrevet 13. april 2004 #17 Skrevet 13. april 2004 Ifølge Glasmagasinet her er det bare de Skagerak glassene de deler ut som bryllupsgave. Vi har ikke fått våre (ennå) vi fordi de har ikke fått inn flere ennå.... Som sagt leverte vi liste i januar...... Jeg ble ikke opplyst om dette en gang jeg. Fikk bare de andre glassene, punktum. Syns det er dårlig jeg, om det egentlig er en helt annen serie de vanligvis gir ut.
Gjest MrsL Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Jeg ble oppringt og bedt om å komme og hente gaven vår, som var to champagneglass fra Skagerak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå