Gå til innhold

Somaras.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet et slør jeg liker på denne siden, men er litt skeptisk til å kjøpe på nett. Er det noen her som har erfaring med denne siden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner kjøpte kjole derfra, og den STINKET røyk når hun fikk den.

Anonym poster: 5b5de1f01e28253b5bb21bd99028d7c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte slør der, og det var nydelig!

Jeg ga mine mål og ønsker, og så fikset hun :)

Anonym poster: f5834cd2c0a913bbe1b750fa35fec6a7

Skrevet

Har kjøpt kjole og slør på somaras og var kjempefornøyd. Kjenner flere andre også. Luktet godt av det jeg fikk og ikke noe å utsette hverken på servicen eller kvalitet på det hun laget til meg. Har aldri hørt noen klaget på hverken kvalitet eller lukt. Anbefaler henne. Lite troverdig det anonyme innlegget over....lukter lunta av noen som prøver å ødelegge for somaras og det er dårlig gjort. :-) :-)

Skrevet

Har kjøpt kjole og slør på somaras og var kjempefornøyd. Kjenner flere andre også. Luktet godt av det jeg fikk og ikke noe å utsette hverken på servicen eller kvalitet på det hun laget til meg. Har aldri hørt noen klaget på hverken kvalitet eller lukt. Anbefaler henne. Lite troverdig det anonyme innlegget over....lukter lunta av noen som prøver å ødelegge for somaras og det er dårlig gjort. :-) :-)

Ellers så kan det hende folk har ulike erfaringer. Når man driver et firma så er det lite trolig at alle kunder er fornøyde alltid. Jeg har en negativ erfaring med Abelone, men veldig mange andre er fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...