Kelsey Skrevet 10. april 2004 #1 Skrevet 10. april 2004 Har tenkt å laste ned noen album fra IRC, og derfor lastet jeg ned et script som heter AutoGet. Problemet er at jeg aldri har brukt script før, og jeg klarer ikke å få dette til å virke. Tror jeg har fått med meg hvor jeg skal skrive koden for å legge det inn, man skal skrive /load og mappen de ligger i. Men når jeg gjør det kommer det opp et vindu som spør om jeg vil innstalere "initialization commands". Jeg trykker "yes", men da blir vinduet bortet og ingenting skjer. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg så jeg kan få lastet ned litt ny musikk
jordbær Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Trenger du script for å laste ned album da? Hva skal denne koden gjøre? Automatisk godta DCC send? Høres veldig SKUMMELT ut.. Ikke glem hvor mye virus som spres via IRC... kan du paste inn koden her?
Kelsey Skrevet 11. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2004 Det er ikke et vanlig script som ligger inne i mirc (hvis du skjønner), det er et program som åpner seg utenfor mirc, men som alikevel er et script. Ble inspirert av denne tråden, og inne på den aktuelle kanalen anbefaler de Autoget, noe som det ser ut som om Aricept også bruker. Jeg har fått programmet til å virke da, men har ikke fått lasta ned noe ennå, hver gang jeg har prøvd har jeg enten havna i en endeløs kø, eller så har de jeg skulle laste ned fra vært offline. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå