Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bruker/brukte dere på mat i dåpen? Vi skal ha det hjemme, og vurderer spekemat eller å bestille ett sted

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo først og fremst på hvor mange gjester dere blir? Med spekemat - mener du koldtbord eller f.eks rømmegrøt med spekemat? Skal kaker og drikke være inkludert i dette budsjetter?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde selskapet hjemme og hadde koldtbord til 15 stk(bestilte ikke til barna, 3 stk). Hadde karbonader og kylling i bakhånd om det skulle vise seg å bli lite mat, det ble det forøvrig ikke. Betalte 2500 for koldtbordet.

Bakte alle kakene(5 stk og 2 desserter) selv og sammen med drikkevarer kom det på ca 1500 i tillegg.

Anonym poster: 0262ea049740c6ee7e30cfa17337b0dd

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Buffet til 24 personer kom seg på 5520 kr. Kjøpte dåpskake til 750, bakte noe selv og flere gjester bakte noe.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha koldtbord til 32 personer. blir ca 9000,- kjøper dåpskake og baker resten selv. Kjøper blomster og bordpynt og har laget invitasjoner og bordkort selv.

Anonym poster: dd07029d40c2c0bee33ebb10683517b7

Skrevet

Her blir det buffet til 32 pers, blir ca 7500,- - kaker er det bekjente som baker. Skal ikke pynte så mye - har kjøpt bordkort på ebay (100 kr), skal kjøpe servietter og noe blomster. Kjøper brus og kaffe på butikken. Blir vel ca 10 000,- kr totalt tenker jeg.

Skrevet

TS her. Vi er ca 15 voksne, kaker og drikke tenker jeg kommer utenom. Har undersøkt litt priser, og ligger på ca 250,- pers på koldtbord ser jeg. Så det blir jo fort noen tusen... Spør hva andre bruker for å ha noe å sammenligne med, siden det er litt dårlig med penger for tiden..

Gjest Amber Rose
Skrevet

Ca 1000 kr. Vi hadde det hjemme og familien lagde litt mat hver til koldtbord.

Veldig greit og det sparte oss for masse stress.

Gjest Clafoutis
Skrevet

Vi hadde navnefest hjemme, bestilte snitter og bakte tre kaker selv, kjøpte brus og kaffe fra butikken. Vi brukte vel ca 4000 kr på en markering med 12 voksne.

Skrevet

Vi er 14 voksne, betaler 350kr pr pers for buffet, + drikke. Kaker tar vi på dugnad, blir ikke mange siden det er mat først.

1000kr for seremoni.

Bruker litt på fine invitasjoner og takkekort, men det blir ikke veldig mye til så få.

Kunne laget både mat, invitasjoner og takkekort selv for å få det billigere, men jeg betaler gjerne for å slippe jobben. Vet at jeg er ganske udugelig til slik med liten baby i hus, og spesielt to små.

Nå kommer vi til dekket bord og slipper å rydde og vaske, veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...