AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Noen som har opplevd at babyen plutselig ligger i seteleie etter å ha lagt med hode ned (og festet siden uke 32)? Føler babyen er snudd seg, er i uke 39. Anonym poster: eaf3a002b66e5e019f521610f5234c94
Stinelin Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Ikke akkurat det samme, og vet ikke hvordan det er når hodet er festet, men opplevde at babyen snudde seg tilbake til tverr-/sete etter vending. Det kjente jeg veldig godt, og tok kontakt med lokale fødestua som bekreftet dette ved å ta UL. Jeg ville ha ringt jordmor og spurt om hun kunne ta en sjekk, veldig greit å vite hvordan de ligger, du kan jo i prinsippet føde når som helst.
*Frida* Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Mi første var festa i normalt leie tidlig, kanskje rundt veke 32 som deg. Det blei bekrefta på ul i veke 34. Rett før termin merka eg at ho snudde på seg, og låg med ryggen innover. (Hovudet ned altså, men ryggen inn mot min rygg. Tidligare hadde eg kjent rumpa øverst, no var det berre bein der) Og jenta kom ut slik ho låg, med panna først (stjernekikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå