Gå til innhold

MC-tråden

anyvold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kjører sykkel? Motorsykkel altså?

Jeg sitter bare bakpå foreløpig, skal øvelseskjøre hele denne sommeren og ta lappen neste sommer. Jeg har vært passasjer hver sesong fra jeg var 16, nå er jeg 21.

Vi har hatt Kawasaki ZXR 750, Suzuki GSXR 600, Suzuki TL 1000R, Honda CBR600, nå har vi Suzuki GSXR 600.

Jeg ELSKER sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, kjører også sykkel 8)

Både jeg og min samboer har lappen, og vi deler på å disponere en 97 Kawasaki VN 800 Classic. Det blir som oftest til at jeg sitter bakpå...synes det er helt ok, jeg!

Håper det blir fint vør på mandag, for da vil jeg ut og cruise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører sykkel, tok lappen på 18-årsdagen for maaaange år siden etter å ha kjørt moped i to år lovlig og litt ulovlig... Jeg har ikke vært uten tohjuling siden en alder av 15. Jeg hater å sitte bakpå, det er det kjedeligste som finnes. Nå skal den snart tørkes støv av, godklumpen og så bærer det avgårde på turer og ferie. Åhh som jeg gleder meg. Kan ikke noen skru opp tempen i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Skal ta lappen enten i år eller neste vår og da blir det sykkel på meg og!! :-)

Kommer til å kjøpe en Honda CBR600F eller Suzuki GXS600F, de har ganske lav setehøyde (jeg er jo så liten... :-( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lappen på sykkel. Har tidligere kjørt HD Fatboy, kjører nå en vanlig riskoker, Yamaha V-MAX, cool nok den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous
Skal ta lappen enten i år eller neste vår og da blir det sykkel på meg og!! :-)

Kommer til å kjøpe en Honda CBR600F eller Suzuki GXS600F, de har ganske lav setehøyde (jeg er jo så liten... :-( )

http://www.bike.no/utrustning/index.php?view=20

eller er jo v-maxen en utrolig rå sykel!! Fantastisk design, men ikke like god å kjøre. Men den er også lav.

Jeg liker disse jeg, fordi de kan brukes til noe annet enn bare kjøre fort og kort.. :

http://www.bmw.no/mc/kampanje/04newspopup/...R1200GS_img.asp

http://www.bmw.no/mc/kampanje/04newspopup/...montauk_img.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har sykkel! Yamaha R6 og den er kjempe lekker!! Det er bare så gøy å kjøre!

Jeg er da ikke så høy jeg heller da Lady-M :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Jeg har sykkel! Yamaha R6 og den er kjempe lekker!! Det er bare så gøy å kjøre!

Jeg er da ikke så høy jeg heller da Lady-M :wink:

Hvor høy er du da? Yamaha R6 er fin!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er dødsfin!! Jeg er 167 cm høy.. Rekker ikke nedi med mer en tærna, men så trenger man ikke mer heller.. Kanskje du skulle prøvesitte min en dag? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Ja kanskje det. Men da rekker jeg nok ikke ned, er bare 160 cm.... :-(

Har hørt at man kan senke sykler, men det er sikkert ikke så lurt med tanke på kjøreegenskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo få spesiallagde mc sko for sånne som oss.. :wink: (er selv tett oppunder 160 en plass..). Men hvordan de skoa ser ut vet jeg ikke (ser for meg litt rare platåsko).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
En kan jo få spesiallagde mc sko for sånne som oss.. :wink: (er selv tett oppunder 160 en plass..). Men hvordan de skoa ser ut vet jeg ikke (ser for meg litt rare platåsko).

Eller så har jeg noen gamle Buffalo sko på loftet som sikkert funker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de vil vel være utrolig vonde å gire med?? :o

Du får prøvesitte min vettu! Kjørte forresten en ny 04 R1 i dag.. DEN var kul.. og ikke minst deilig å kjøre.. Var heller ikke høyere enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...