Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg begynte på universitet (i år) så ble jeg jo tildelt en fadder. Vi fant veldig fort tonen og hang sammen hele dagen/kvelden/natten. Dette høres sikkert rimelig mad ut, men vi fikk så lyst på hverandre at vi da havna til sengs. Nå har vi et slags hemmelig "fuckbuddyforhold", vi holder det hemmelig fordi det ikke er noe poeng i at hele gruppa skal vite det, når mange sikkert har sine meninger om det..

Det vil jeg fram til er at jeg egentlig er en veldig ordentlig jente. Jeg har gjerne ikke nølt meg å ligge med en gutt jeg blir kjent med som jeg har tilstrekkelig interesse for, men jeg har ikke pleid å knulle på første møte. Men nå til dags er det vel kanskje ikke helt unormalt at dette her skjer.. håper jeg.

Uansett. Spørsmålet mitt er hva folk tenker om dette. Framstår jeg som en hore når jeg går fram slik, eller er det flere som har falt for fristelsen i samme situasjon som meg ? Dette var jo ikke noe engangsgreier heller.

Anonym poster: 5f7459b2fafedb3984753adc3276077f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det skjer en sjelden gang, ser jeg ikke problemet. Noen ganger får man bare fort god kjemi, og hvis fyren virker ålreit, hvorfor ikke. Skjer det "hele tiden" derimot, ville jeg nok tenkt at det var litt vel "løssluppent". :)

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor lurer du på hvordan du fremstår når det er hemmelig? :) Tenker du overfor fadderen så har de vanligvis ganske så mange svin på skogen.

Synes uansett ikke det spiller noen rolle, ha sex når du vil, det er kun du som bestemmer om det er riktig eller ikke.

Gjest Carla H.
Skrevet

Kos deg! Ikke bry deg om hva andre tenker! Nyt det så lenge det varer! ;)

• Liker 1
Skrevet

Skjedde med meg og sambo også, men jeg har ikke fortalt det til mamma og pappa nei.

AnonymBruker
Skrevet

bare kos deg og nyt ;) Den følelsen og tiltrekningen er jo en helt egen opplevelse som ikke er alle forunt!

Anonym poster: cb4132d18cba065fbe61a1ae1316dd24

Skrevet

Du har vært veldig heldig syns jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene !! :)

Det som får meg til å tenke på dette er at jeg er redd de rundt meg/oss vil tenke jeg er litt løssluppen e.l når det kommer for dagen at vi altså havnet til sengs første dagen vi møttes... Jeg mener, man burde jo egentlig kjenne hverandre før slikt skjer, ikke sant. Men at det skjedde føltes ikke feil i det hele tatt.

På en annen side lurer jeg på om det er noen stor sannsynlighet for at et forhold kan utvikle seg når vi har hatt en "slik start"? Eller om det kanskje da er mer vanlig at man automatisk blir innstilt til at dette er sex og ingenting annet? Det virker ikke som det bare er sex for ham; han kysser meg og planlegger utflukter og happenings med meg, er med meg uten å bare tenke sex..

Anonym poster: 5f7459b2fafedb3984753adc3276077f

AnonymBruker
Skrevet

Løs.

Anonym poster: 729679915704061fc3212ab7936ef988

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er mer sexy og tennende enn å vente med sex. Spenningen og lysten som bygger seg opp til det en dag ikke lenger er mulig å holde fingrene unna hverandre.

Kvinner knytter seg mye raskere, og blir mer emosjonelt revet med, for en mann er det i mange tilfeller som å bla til siste siden i en bok han ikke engang har begynt på.

Anonym poster: c96d61c6f9b867e029a886f949ec09ad

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Om dere blir sammen eller fortsetter et fuck-forhold, så trenger jo ikke de andre å vite noe om at dere knulla minutter etter at dere ble kjent.....

Gjest Carla
Skrevet

Løs.

Anonym poster: 729679915704061fc3212ab7936ef988

LOL! Noen er sjalu....

• Liker 1
Gjest Kosejenta
Skrevet

Sambo og jeg startet som fucking good friends, og var enige om det var slik vi ville ha det. Etterhvert kom det jo følelser inn i bildet, så vi kan feire 13 år sammen og har fått 2 flotte barn. Dette var ikke noe jeg forutså da vi startet, da var det kun å nyte det uten å være i et forhold (vi begge kom fra ganske nydlige brudd etter langvarige forhold og ville være single en periode før vi gikk inn i nye forhold.)

Sier ikke at det vil skje med deg, men poenget er, nyt det!! Hvorfor ikke ha det gøy mens du kan, hva andre måtte mene er likgyldig!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med eksen første kvelden vi snakket sammen, selv om vi hadde møtt hverandre såvidt tidligere. Det begynte som et forholdsvis useriøst forhold, men vi endte med å være sammen i 8-9 år. Nå var det aldri et spesielt godt forhold, men det ble i hvert fall seriøst og langvarig - og om det funker eller ikke kommer mer an på om man passer sammen enn om man havner fort til sengs, er min erfaring. Selv om jeg også tror at om man lenge føler det er riktigst å være pulevenner/holde avstand følelsesmessig, er det kanskje en grunn til det. Jeg hadde sex med nåværende kjæreste på andre date, da hadde vi riktignok skrevet med hverandre i en måneds tid, men da var forutsetningene at vi faktisk ville være seriøse og finne ut av ting.

Anonymous poster hash: e0cd7...7e2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det i hvert fall sinnsykt bra; den sexen vi har er faktisk bedre enn med noen tidligere partnere ! Så er jo et godt utgangspunkt. Men er liksom lett for å føle seg litt "skitten" når du ligger med en etter få timers bekjentskap, så jeg ville forhøre meg. Godt det viser seg at jeg ikke er alene, hehe.

Anonymous poster hash: 5f745...77f
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo for få få sex man melder seg som Fadder. Unge, usikre jenter som søker nettverk er perfekte offre..

AnonymBruker
Skrevet

LOL! Noen er sjalu....

Sjalu på ts fordi hun hopper til sengs med en fyr hun nettopp har møtt? LOL!

Anonymous poster hash: 72967...988

Gjest lisha
Skrevet

Så lenge det skjer av og til, og ikke hver helg liksom, så ser jeg ikke noe i veien med det! :) kos deg og ha det gøy!

jeg og sambo havnet i sofaen på andre date :P men det ble oss, vi gifter oss om to uker ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en fyr første dagen vi møttes, og han er nå kjæresten min på 3 året ;) Så såklart er det muligheter for at det kan gå. Men du burde absolutt være forberedt på at han ikke vil noe mer enn sex, så om du begynner å få følelser for han så burde du spørre han før det er too late.

Anonymous poster hash: 90686...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...