Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vesla
Skrevet

Tenkte å gjøre noe spesielt ffor min kjære i helga. Men så lite oppfinnsom og uromantisk som jeg er, så sliter jeg med å finne på noe bra....

Tenkte jeg skulle bestille frisørtime til oss begge ihvertfall, dette trenger vi begge, men hun føler ikke at hun har råd til det.

Men drt kan da ikke være alt syns jeg.

Har dere noen tips? Det skal helst ikke være altfor dyrt, gjerne ikke innholde noe som jeg må tilberede ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på en god restaurant, bestill god mat, drikk vin eller hva dere ønsker... Eller noe annet, helt enkelt. Vi kvinner setter pris på enkle, men romantiske. Hjemmelaget mat og stearinlys på bordene, eller noe...

Men for noe mer enn det, synes jeg frisørtimen hørtes ut som en god (men kanskje litt dyr) ide...

Det trenger helt ærlig ikke å være noe stort. Med en gang kjæresten min spør om vi skal ut å spise eller dra på kino blir jeg rørt og glad inni meg...

Skrevet

Colorline?bestill med buffe. All maten står klar, bare nyt maten og havutsikten <3

Piknik? Et teppe en kurv ved vannet (elv/hav), eller hennes favoritt sted(hvis hun har noen)Ta med en god vin og noe enkelt som sushi eller oppskjært jorbær og melon? Mat hverandre og kos dere i hverandres selskap <3

Eller en hjemme date? 7steps date som jeg kaller det. Et rom med dempet lys+levende lys? Finn på 7 ting som hun liker og gi henne 1 rose for hver ting + 1 et ord som beskriver/sier no om henne

eks:

*start med 2 glass vin og gi henne komplimenter, fortell henne hvor heldig du er som har henne feks.

*slå på musikk med romantiske sanger eller favoritt sangene hennes.

*ta fram en saftig sjokoladekake og del med hverandre <3

*massasje? masser henne fra topp til tå. Mange som elsker hodemassasje, veldig avslappende <3 husk en god olje for kroppsmassasje <3 (anbefaler en olje med vaniljeduft<3)

*mix en god drink som mojito/tequila sunrise/sex on the beach/hennes favoritt drink? eller bare mere god vin + en liten gave? no enkelt du tror hun kommer til å like.

Resten får du bare bruke din egen fantasi på ^^

lykke til

Skrevet

Pakk kurv md mat. Dra på stranden , tenn et lite bål evt grill noe mat (hvis pent vær). Mye koseligere enn resturant.

• Liker 2
Skrevet

Colorline?bestill med buffe. All maten står klar, bare nyt maten og havutsikten <3

Piknik? Et teppe en kurv ved vannet (elv/hav), eller hennes favoritt sted(hvis hun har noen)Ta med en god vin og noe enkelt som sushi eller oppskjært jorbær og melon? Mat hverandre og kos dere i hverandres selskap <3

Eller en hjemme date? 7steps date som jeg kaller det. Et rom med dempet lys+levende lys? Finn på 7 ting som hun liker og gi henne 1 rose for hver ting + 1 et ord som beskriver/sier no om henne

eks:

*start med 2 glass vin og gi henne komplimenter, fortell henne hvor heldig du er som har henne feks.

*massasje? masser henne fra topp til tå. Mange som elsker hodemassasje, veldig avslappende <3 husk en god olje for kroppsmassasje <3 (anbefaler en olje med vaniljeduft<3)

*mix en god drink som mojito/tequila sunrise/sex on the beach/hennes favoritt drink? eller bare mere god vin + en liten gave? no enkelt du tror hun kommer til å like.

lykke til

:overrasket:
  • Liker 3
Skrevet

eks:

lykke til

Intenst.

• Liker 4
Skrevet

Intenst.

Jeg hadde blitt glad for noe sånt

Skrevet

Intenst.

to much? ^^
  • Liker 2
Skrevet

eks:

lykke til

Med en riktig " type " - mulig. Men med de fleste - cheezy.

Gjest Gjest
Skrevet

Å herre så mange vanskelige damer! Jeg hadde hoppet i taket over noe som helst av dette. ALT er brukbart i en hverdag med håret i en fjott på hodet, buksa fra tre år siden, løpende mellom unger, handling, vask og jobb...Frisørtime... tttnnaaaaaww... :rodmer:

Skrevet

Hvis det er finvær i helga, og dere begge liker å være ute;

Hva med å gå til et vann eller til fjæra, ta med grill og god mat/drikke? Gjerne fiskestang også, hvis dere liker det:) Mannen min og meg gjør dette av og til, kjempekoselig!

Mange spa-steder har parmassasje. Aldri testet det ut selv, men det høres koselig ut.

Siden du nevnet frisør; hva med å invitere kjæresten din ut på middag etterpå? Eller stikk en tur på en pub og ta et glass vin eller to?

Skrevet

Ting trenger ikke være så dyrt. Jeg blir overlykkelig om min samboer har laget mat til meg, tent noen lys og satt på en fin film vi begge liker. Han trenger ikke lage noe stor og fancy middag heller. Her går det ofte i taco eller spaghetti og kjøttsaus om han skal lage noe. Hele poenget er at man gjør noe for å glede andre, og det trengs som oftes ikke en dyr restaurant for å vise at du bryr deg. Roser er koselig, men sjokolade er godt.

Nå er jeg veldig enkel da...

• Liker 2
Skrevet

Så koselig av deg, TS - dette setter sikkert madammen stor pris på! :)

Nøyaktig hva og hvor, kommer selfølgelig an på hva hun liker, hvor gamle dere er, om dere har barn, osv...

Du sier at det helst ikke skal være for dyrt, og helst ikke så mye å tilberede (mat og sånn, tenker du på?)

Enkle og ikke alt for dyre ting:

• Fisketur er blitt foreslått. Med grilling i fjæra etterpå. Hvis dere begge liker å fiske, selvsagt ;)
  • En tur ut med engangsgrill kan også være romantisk nok. Hvis du legger til rette for det. Ta med et teppe, fine glass, en flaske vin og en rose, så vips, er du oppgradert fra camping til kos.
  • Har hun noen spesielle interesser? Kunst, arkeologi, historie, noe sånt? Ta henne med på utstilling eller museum. Sjekk priser og sånt på internett på forhånd. Og ta dere tid til en tur på en bar e.l for et glass vin før eller etterpå.
  • Kino er undervurdet, etter min mening. Prøv å finn ut om det er en spesiell film hun har lyst til å se, uten å være for åpenlys.

Og husk... når du gir utrykk for at "jeg er så glad i deg, og hadde lyst til å gjøre noe spesielt for deg...", så er det viktigste allerede gjort.

• Liker 1
Skrevet

Aldri likt restauranter av en eller annen grunn. Greit å være ute med venner og spise, men skal du være med en spesiell person så burde det være mer spesielt enn en middag ute på en fin restaurant.

Jenter er egentlig ikke så kravstore. Føler noen ganger at en liten ting kan glede ei jente mer enn man selv aner. Jeg tror jenter bare har et behov for å føle seg spesiell en gang iblant og føle at de blir tatt vare på <3

Å finne på no trenger ikke å koste så mye. Det er ikke så mye som skal til for at 2 mennesker skal ha det koselig sammen. God stemning+god selskap= <3

Det viktigste er vel at dere er sammen og nyter hvert øyeblikk 2gether <3

Sometimes less is more <3

Skrevet

En lørdag jeg kom hjem fra jobb så hadde mannen skaffet barnevakt, og laget til piknikk i hagen:) Utrolig koselig å sitte ute med diverse oster, kjeks og god rødvin! Ikke så avansert, og ikke så dyrt, men veldig fint:)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri likt restauranter av en eller annen grunn. Greit å være ute med venner og spise, men skal du være med en spesiell person så burde det være mer spesielt enn en middag ute på en fin restaurant.

Jenter er egentlig ikke så kravstore. Føler noen ganger at en liten ting kan glede ei jente mer enn man selv aner. Jeg tror jenter bare har et behov for å føle seg spesiell en gang iblant og føle at de blir tatt vare på <3

Å finne på no trenger ikke å koste så mye. Det er ikke så mye som skal til for at 2 mennesker skal ha det koselig sammen. God stemning+god selskap= <3

Det viktigste er vel at dere er sammen og nyter hvert øyeblikk 2gether <3

Sometimes less is more <3

Hva er greia med alle hjertene? <3 <3 <3

Anonym poster: fd8f06a1272b9c208ecbc137f26f6cf1

• Liker 2
Skrevet

vet ikke :S, tror jeg taster det automatisk o.0 eller fordi jeg er forelska? dont know <3
  • Liker 1
Skrevet

nei nå vet jeg det, har så sykt lyst på en date selv <3 <3 <3 =)
AnonymBruker
Skrevet

Åh. Det er da ikke negativt med koselige hjerter heller da. <3

Anonym poster: 3ff47f9f8fa4ac0e5e9c937f74e3b469

Gjest Vesla
Skrevet

Her var det mange gode svar, piker! :)

Frisørtime er noe som jeg syns er veldig viktig, for hun føler ikke at hun kan ta seg råd til det selv, men hun føler hun virkelig trenger det. Og med alt stresset, maset og gnaget som har vært i det siste, så ser jeg for meg en god hodebunnsmasasje etterfulgt av noen kopper deilig kaffe fra kaffebaren ved siden av, og en fin hårklipp vil gjøre godt for den fine jenta mi :)

Har tenkt på restaurant, men nå er vi litt flinke til å gå ut å spise sammen sånn til "hverdags", så føler ikke det blir så veldig spesielt. Med mindre jeg finner et nytt sted ;)

Vi har også slitt litt den siste tiden. Det hele har vel startet med leilighetsvisninger som ikke går som vi vil (pga hund), jeg har vært syk i en lengre periode, hun jobber mye, har måttet luftet hunden, laget mat ol, for jeg har ikke vært i form til å klare noe særlig. Sur har jeg også vært, rett og slett sliten pga sykdom og dårlig samvittighet. Så nå syns jeg jommen hun fortjener å få litt tilbake i form av noe som vi anser som litt spesielt :)

Men jeg er så utrolig lite for meg, og skikkelig sjenert. Så når jeg skal finne på noe sånt noe, så blir jeg veldig stressa, og føler liksom ikke at jeg strekker helt til, og enda mindre klarer å fikse noe bra noe. Så det resulterer i en sjenert meg, og en litt sjenert hun ;)

Det skal neimen ikke være enkelt å prøve seg på noe spesielt for kjærligheten sin! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...