Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt som jeg vet liker meg veldig godt, vi har møtt hverandre noen få ganger og jeg liker han jeg også, men....

Jeg er og har alltid vært ei utrolig kåt jente, trenger jevnlig sex og nyter egentlig singellivet: det å kunne ha tilfeldig sex o.l.

Vi bor et godt stykke unna hverandre og kan ikke møtes så ofte,

og jeg har egentlig alltid tenkt at om jeg skulle inngå et forhold med noen,

så må det være et åpent forhold: slik at jeg har muligheten til å ha sex med andre. Må dessuten innrømme at jeg liker spenningen rundt dette.

Vet ikke hvordan han vil takle det når jeg forteller han dette... Kommer han til å miste all respekt for meg med en gang? Hvordan hadde du som gutt tenkt og reagert, om jenta du dater/liker sier at alt annet enn åpent forhold er utelukket for henne?

Noen som har erfaring med åpne forhold?

Anonym poster: 028d24b2e552db2cf9a54b5b5e53ed10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et slikt forhold ville vært utelukket for meg, men det er best å være ærlig og åpen om det. Hvis han mister respekt for deg så finner du i allefall ut om han ikke passer for deg og den typen forhold du vil ha.

Anonym poster: ce2654dc11b42ce4812ee2029ea54146

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er på tredje året i ett åpent forhold. For oss funker det utmerket, men vi har diverse regler.

Det skal ikke skje i vårt hjem. Ingen følelser er lov med andre, da må man isåfall avslutte det med tredjeparten. Vi sier alltid ifra til hverandre FØR vi gjør noe med andre, men vi holder detaljer for oss selv. Kondom er selvsagt ett must.

Jeg kunne aldri gått tilbake til ett monogamt forhold igjen.

Anonym poster: 9565a139cebcc43f260dbb8f37fa1c53

• Liker 2
Gjest hogwash
Skrevet

VIlle ikke mistet respekt for deg, men ville vært uaktuelt å fortsette med noen form for forhold med deg. Synet på sex hadde rett og slett blitt for forskjellig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du tror et åpent forhold gjør saken bedre?

Kos deg. Monogami er ikke for alle.

Anonym poster: b04dcd210d6a7787b3aba7366a686011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke fortsatt å være med ei som puler rundt, felleshullet!

Anonym poster: cc6cef3dd004ab924dd4bf16810e8953

• Liker 2
Skrevet

Det ville vært for stor forskjell mellom meg og henne om hun ønsket dette. For meg er sex noe svært intimt.

Du vil kunne finne menn som trives i et slikt forhold. Vær bare klar over at de er svært få i tillegg til at du nok helst finner dem blant voksne menn som kjenner seg selv. Husk også at dette vil gjelde andre veien. Har hørt om de som har slitt med sjalusi når de for første gang har noen de elsker som selv har sex med mange andre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg et slikt forhold selv, men mannen jeg falt pladask for ønsker det ikke, og er en smule sjalu. Jeg har ikke en gang fortalt han at jeg ønsker det, fant ut hva han mente om slikt før jeg eventuelt fortalte at jeg ønsket det. Er det en mulighet? Fortelle om et "blogginnlegg du leste" som omhandlet dette, og se reaksjonen?

Jeg får bare nøye meg med ulovlige fantasier, er ikke noe problem å holde meg tro mot han når jeg gjør det for hans skyld.

Anonym poster: dd99d4e0cff66fba793389583a1b0a6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det vært utelukket å være i et åpent forhold. Jeg er sammen med hun som nå er kona mi på 20 året. Jeg foretrekker trygghet og det spesielle vi har sammen, både følelsesmessig og seksuelt.

Kanskje du TS burde være litt mer tydelig på et tidlig tidspunkt ang. at du foretrekker åpne forhold. Da blir ikke en eventuell partner overrasket og skuffet.. kanskje til og med venner seg til tanken og har lyst å bli med ? Det er ihvertfall lettere å finne partnere som passer for deg :)

Anonym poster: 0dd85e849714bf4567f79ce117d5827d

• Liker 1
Skrevet

Sex er herlig og man bør ha det så ofte som mulig, syns ikke det er noe galt i å være kåt hele tiden. Tilfeldig sex er deilig noen ganger.

Hvis du var min sexpartner hadde jeg ikke hatt noe imot at du også hadde sex med andre, begge hadde fått hva de ville. Men hvis jeg hadde likt ei jente så ville jeg aldri hatt et åpent forhold.

Sex uten følelser er ren nytelse =)

Men når du har sex med en du virkelig har følelser for og er glad i så føles det mer som du elsker med den personen du liker. Det betyr mye mer av en eller annen grunn <3

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr så vanvittig mye mer. Det kan ikke sammenlignes en gang.

Men det er jo og til dels forståelig hvis en aldri har fått "rast fra seg", så er det jo ikke en så uvanlig reaksjon å få dette. Tanker om et åpent forhold altså.

Anonym poster: b04dcd210d6a7787b3aba7366a686011

AnonymBruker
Skrevet

du høres jo som ei skikkelig løs og horete jente vil jeg si , kan du ikke heller finne en fast gutt som du liker og som er kåt som en kanin og flue og kan bruke deg skikkelig til en hver tid på døgnet .

Anonym poster: 8cbaabf419efd8d4728efb17f779a996

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er på tredje året i ett åpent forhold. For oss funker det utmerket, men vi har diverse regler.

Det skal ikke skje i vårt hjem. Ingen følelser er lov med andre, da må man isåfall avslutte det med tredjeparten. Vi sier alltid ifra til hverandre FØR vi gjør noe med andre, men vi holder detaljer for oss selv. Kondom er selvsagt ett must.

Jeg kunne aldri gått tilbake til ett monogamt forhold igjen.

Anonym poster: 9565a139cebcc43f260dbb8f37fa1c53

Beklager, litt OT, men lurer litt.. Hvor ofte har dere andre ca, og hvem er de andre? Tilfeldige på byen, eller er det folk dere møter og får et "forhold" til utenom?

Anonymous poster hash: 5419a...926

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt for åpne forhold, men når du snakker om en fyr som du bare har møtt noen få ganger og som bor langt unna så høres ikke det ut som det helt ideelle grunnlaget for den type åpent forhold jeg tenker på. Selv jeg som fint klarer å skille sex og kjærlighet sliter litt med å skjønne hvordan du har tenkt å bygge et kjærlighetsforhold på avstand samtidig som du ligger med andre. Det høres jo ut som du bare kan ha han som pulevenn? Bare unngå å definere forholdet, egentlig?

Selv de jeg kjenner som er "eksperter" på åpne forhold og har hatt det halve livet pleier ikke akkurat å starte med det i datingfasen!

Anonymous poster hash: d7550...898
Gjest anonym
Skrevet

De jeg kjenner til som har åpne forhold: det funker aldri over tid!

Hvorfor? Fordi grensene flyter ut, det oppstår mistenksomhet, sjalusi, risiko ( mht kjønnsykdommer ) osv...

Det kan og gjøre at man blir mer og mer avstumpet følelsesmessig. Intimitet, blir ikke lenger intimt..

Hvorfor ikke heller bare være singel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et åpent forhold i tre år. Jeg elsker min kjære veldig høyt, han er min beste venn, min elsker, og min bedre halvdel. Vi har fantastisk, intim sex oss i mellom, men innimellom så har vi sex med andre. Det fungerer for oss så lenge det er innenfor de regler og rammer som vi har satt. Det er ikke under noen omstendigheter greit å gå bak ryggen på den andre!

Anonymous poster hash: c3703...a21

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Jeg har vært i et åpent forhold i tre år. Jeg elsker min kjære veldig høyt, han er min beste venn, min elsker, og min bedre halvdel. Vi har fantastisk, intim sex oss i mellom, men innimellom så har vi sex med andre. Det fungerer for oss så lenge det er innenfor de regler og rammer som vi har satt. Det er ikke under noen omstendigheter greit å gå bak ryggen på den andre!

Men du vet jo aldri om han kan få følelser for noen av de andre han har sex med, har du tenkt på det? Får du aldri en kjip følelse når du vet at han har sex med andre?

AnonymBruker
Skrevet

Men du vet jo aldri om han kan få følelser for noen av de andre han har sex med, har du tenkt på det? Får du aldri en kjip følelse når du vet at han har sex med andre?

Nei, men jeg vet aldri om han får følelser for ei han jobber sammen med heller. Eller ei han tilfeldigvis treffer på, eller ei venninne. Det er uansett ikke noe jeg kan kontrollere. Man rår dessverre ikke over følelsene sine. Og hvis det skulle være seg sånn at han får følelser for noen andre (eller jeg får følelser for noen andre) så var vi kanskje ikke ment to be da.

Jeg får aldri noen kjip følelse av at han har sex med noen andre, jeg vet om det før det skjer og de fleste damene han har hatt sex med er damer som jeg har truffet og likt. Og vice versa. Nå for tiden så har jeg en elsker som han kjenner godt. Vi har hatt sex alle tre, og jeg har hatt sex med han alene.

Det er bare sex. Så enkelt er det faktisk for oss. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en helt annen type sex med han enn med andre. Selvom vi leker i senga, så er det alltid mer intimt og med mer følelser. Med andre så er det bare knulling!

Nøkkelordet for oss er åpenhet! Vi holder aldri noe skjult for hverandre. Og at the end of the day så er det vi to! Uavhengig av hvem andre vi har sex med, det er alltid oss to! Vi er et team. Og det fungerer :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt som jeg vet liker meg veldig godt, vi har møtt hverandre noen få ganger og jeg liker han jeg også, men....

Jeg er og har alltid vært ei utrolig kåt jente, trenger jevnlig sex og nyter egentlig singellivet: det å kunne ha tilfeldig sex o.l.

Vi bor et godt stykke unna hverandre og kan ikke møtes så ofte,

og jeg har egentlig alltid tenkt at om jeg skulle inngå et forhold med noen,

så må det være et åpent forhold: slik at jeg har muligheten til å ha sex med andre. Må dessuten innrømme at jeg liker spenningen rundt dette.

Vet ikke hvordan han vil takle det når jeg forteller han dette... Kommer han til å miste all respekt for meg med en gang? Hvordan hadde du som gutt tenkt og reagert, om jenta du dater/liker sier at alt annet enn åpent forhold er utelukket for henne?

Noen som har erfaring med åpne forhold?

Anonym poster: 028d24b2e552db2cf9a54b5b5e53ed10

Er det like greit for deg om han blir råkåt på ei annen jente, og har sex med henne? Kanskje flere ganger?

Hva om han får følelser for ei annen, eller du får det?

Anonymous poster hash: 1d574...ec9

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men jeg vet aldri om han får følelser for ei han jobber sammen med heller. Eller ei han tilfeldigvis treffer på, eller ei venninne. Det er uansett ikke noe jeg kan kontrollere. Man rår dessverre ikke over følelsene sine. Og hvis det skulle være seg sånn at han får følelser for noen andre (eller jeg får følelser for noen andre) så var vi kanskje ikke ment to be da.

Jeg får aldri noen kjip følelse av at han har sex med noen andre, jeg vet om det før det skjer og de fleste damene han har hatt sex med er damer som jeg har truffet og likt. Og vice versa. Nå for tiden så har jeg en elsker som han kjenner godt. Vi har hatt sex alle tre, og jeg har hatt sex med han alene.

Det er bare sex. Så enkelt er det faktisk for oss. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har en helt annen type sex med han enn med andre. Selvom vi leker i senga, så er det alltid mer intimt og med mer følelser. Med andre så er det bare knulling!

Nøkkelordet for oss er åpenhet! Vi holder aldri noe skjult for hverandre. Og at the end of the day så er det vi to! Uavhengig av hvem andre vi har sex med, det er alltid oss to! Vi er et team. Og det fungerer :)

Jeg har full respekt for at du lever i et åpent forhold, og jeg beundrer faktisk litt den åpenheten og den avslappetheten du og din kjære har. Jeg syns det er mye bedre enn å gå bak ryggen på partneren. selvfølgelg. Jeg syns til og med at dette er bedre enn single personer som finner 2-3 nye sexpartnere i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...