AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Del Skrevet 4. juni 2013 Tenker bl.a. på kvalitet. Skal ha meg et par solbriller og ny lommebok, og ønsker å "investere" i noe med ordentlig kvalitet. Hvilket designer-merke er å foretrekke? Anonym poster: b3e8d8ba3ccceb2563876a8cc1ab974a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 4. juni 2013 #2 Del Skrevet 4. juni 2013 Chanel. Fine solbriller og holdbare lommebøker (med gjensalgsverdi). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Del Skrevet 6. juni 2013 Chanel. Fine solbriller og holdbare lommebøker (med gjensalgsverdi). Er ikke Chanel en god del dyrere enn andre merker? Hvis den klassiske vesken til Chanel(som ikke er spesielt stor) koster over 25 000 kr, mener jeg.. Hadde jeg hatt råd, skulle jeg nok ha valgt Chanel! -TS Anonym poster: 51880f04f59fb41f03a6c8b4a48d23e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Del Skrevet 6. juni 2013 Kjøp raybans og en noen fra Michael kors - billigere, men holder lenge Anonym poster: b5908c050f72cb7a7714c64719932077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juni 2013 #5 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg har ei klassisk Mulberry lommebok i fargen oak. Har hatt den i flere år, og den blir bare finere og finere synes jeg:) Designer solbrillene jeg liker best av de jeg har er klassiske Ray Ban pilotbriller. Andre jeg har er et sort par fra Dior og et brunt par fra Fendi. Er fine og gode de og forsåvidt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DevilAngel Skrevet 7. juni 2013 #6 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg ville valgt Ray Bans solbriller, de beste solbrillene man kan få mener jeg. Kjempe fra kvalitet og fine modeller. Mens lommeboken ville jeg valgt Louis Vuitton. Lommebøkene er av beste kvalitet, fine modeller og et stort utvalg. Har selv Ray Bans og en Louis vuitton lommebok (zippy wallet monogram). Jeg bare elsker lommeboken min, det er så god plass i den og skinnet er veldig stivt og hardt. Som eg hvertfall foretrekker Håper du finner deg noe fint! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creure Skrevet 10. juni 2013 #7 Del Skrevet 10. juni 2013 Céline har fine solbriller! Og når det kommer til pengbøker har Mulberry, Miu Miu og Chloè fine, tidløse pengbøker Disse koster 2-3 tusen, så vil du ned til 1000-lappen fungerer jo Ray Ban solbriller og pengbok fra MBMJ eller Michael Kors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 12. juni 2013 #8 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg bruker kun Bvlgari-solbriller, de er de eneste som fungerer skikkelig til mitt runde ansikt. Jeg er ekstremt lidenskaplig når det kommer til Chanel, men til og med jeg kjøper ikke lommebok i det. 7000 for ei lommebok er litt i det drøyeste laget. Hvis du har veldig mye penger, for all del, men for hvermannsen er det unødvendig. Ei lommebok ligger i veska 98% av tiden, det er ikke verdt det. Jeg tror Louis Vuitton har en del fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. juni 2013 #9 Del Skrevet 14. juni 2013 Ray Ban solbriller og Chanel/Mulberry/Prada lommebok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå