Gå til innhold

IKEA - bytte uten kvittering?

Anbefalte innlegg

Gjest Emily
Skrevet

Jeg skal flytte, og tømte i helga bodene for første gang på to år. Fant blant annet en del IKEA-varer som er uåpnet og fremdeles i produksjon. Handler ikke på IKEA lenger, men de har en del smarte oppbevaringsløsninger og planter etc. som jeg kan tenke meg.

Lurer bare på om det er mulig å få tilgodelapp uten originalkvittering? Noen som har erfaringer eller vet noe om dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA er supre på bytting og retur.

Hvis de fortsatt har varen i butikken pleier det gå greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tilgodelapper før på sånt ja :)

Ta de med til IKEA du!

Anonym poster: 184549db1ed73e988fcc73a3199509b0

• Liker 1
Gjest Spiderpig
Skrevet

IKEA er de beste når det kommer til bytting. De bytter så og si ALT, uten kvittering.

• Liker 1
Skrevet

Om lådan/packen är oöppnad brukar det inte vara några problem. Är den öppnad däremot måste du ha kvittering. Det är svaren jag har fått.

Jag råkade ta fel nyans brunt på en hylldel jag skulle ha och märkte det inte förän jag öppnat. Det gick inte att byta utan kvittering då.

Gjest RamaLama
Skrevet

Jeg har fått byttet åpne varer mot tilgodelapp, kvittering trenger du bare om du vil ha penger tilbake :)

Gjest Kashew
Skrevet

IKEA er ekstremt vrange på retur hvis du ikke har kvittering. Du må helst ha kontoutskrift, og oppgi dato og klokkeslett for når du kjøpte varen, og de må finne akkurat den kvitteringen du handlet på.. Jeg skulle reklamere på en defekt vare, men de kunne ikke ta den imot fordi jeg hadde betalt kontant og mistet kvitteringen.. + at jeg ikke husket hvilken dato jeg kjøpte den.

Gjest Emily
Skrevet (endret)

Takk for svar, da blir det en tur på IKEA i morgen. :)

Endret av EmilyLane
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du byttet uten kvittering? :)

Anonymous poster hash: 18e46...957

Gjest Emily
Skrevet

Ja, det gikk helt fint. Eneste krav er visst at varen fremdeles må være i sortimentet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...