Solstrålen Skrevet 6. juni 2002 #1 Skrevet 6. juni 2002 Vi skulle booke kirke idag, og hadde bestemt oss for at kl 14 var helt ypperlig... Men det var selvfølgelig allerede booket... Så da må vi ta enten kl 13 eller kl 15... Hva er lurest?? Vi skal til fotograf etter vielsen. Blir kl 13 litt for tidlig... Eller blir kl 15 litt for sent... Hmmm.... *Tenke tenke*12
Mrs. B Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 Jeg ville uten tvil valgt klokken 13. Dagen går sikkert så fort fra før at jeg ville synes det var synd å starte noe særlig senere. Vår vielse er 13:30. 12
Montezuma Skrevet 6. juni 2002 #4 Skrevet 6. juni 2002 Kl. 13 for å få middagen tidligst mulig og festen så lang som mulig! En dag igjen!!!12
Smurfa Skrevet 6. juni 2002 #5 Skrevet 6. juni 2002 Hei! Vi har vielsen kl 15.00. Skal til fotografen kl 13.00. Syns egentlig dette er veldig greit for da er vi ny-pyntet og det er hverken ris i håret eller svarte mascara-renner under øynene..(tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut etter vielsen.. Hulk.. blir så utrolig lett rørt..) Det var fotografen som anbefalte oss å komme før vielsen. Dessuten skal vi døpe dattera vår denne dagen. Ettersom dette gjør at vi bruker lenger tid, er det greit å ha den siste vielsen. Da slipper vi å stresse! Gleder meg i allefall! Klem fra Smurfa! Den store dagen er 22.juni.
Augustbrud02 Skrevet 7. juni 2002 #6 Skrevet 7. juni 2002 Vi skal ha vielsen 11.30(!) vi. Mest fordi at vi gjerne ville ha vielsen veldig tidlig, men også fordi dette er akkurat det tidspunktet han fridde på. Synes det er litt søtt jeg! Vi kunne i ettertid ha fått flyttet vielsen til 12.00, men det var ikke aktuelt. Greit å ha den tidlig, slik at resten av dagen blir litt ekstra lang!
Gjest lilletroll Skrevet 7. juni 2002 #7 Skrevet 7. juni 2002 Vi skal ha vår vielse 1300. Jeg synes at 1500 blir alt for sent, men det er jo litt smak og behag det også....og vi skal da til fotografen mellom vielsen og middagen. Det er jo IKKE SNAKK OM at min tilkommende får se meg før jeg kommer oppover kirkegulvet!!!!12
wed 02 Skrevet 7. juni 2002 #8 Skrevet 7. juni 2002 Hei! Jeg ville valgt ut i fra middagsplanene; har dere kaffegjester? Hvis disse skal komme etter middagen, kan det bli ganske sent hvis dere skal vies kl. 15.00. Vi skal vies kl. 13.00 - og da kan kaffegjestene komme tidligst kl. 20.00. Hvis derimot alle er invitert til middag - gjør det jo ikke noe om man setter seg til bords litt senere...1212[ Dette Innlegg er endret av: wed 02 den 2002-06-07 09:33 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå