Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret
Skrevet

Okey, så jeg har holdt på en en fyr i to mnd nå. Alt har vært helt fantastisk. Han forteller meg at han liker veien dette går, at han er glad han traff meg og viser meg meldinger hvor kompiser refererer til meg som kjæresten hans.

I og med at han skal reise om tre uker og vil være borte fem uker før han kommer hjem og flytter to timer unna meg, følte jeg det som naturlig å snakke om hva som skjer videre mellom oss. Jeg kan ikke helt si at likte hans respons på dette... :(

"Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du tar dette opp", "Skal vi liksom bli kjærester nå? sorry, det er jeg ikke med på", "Jeg kjenner deg ikke", "Jeg har problemer med å knytte meg til folk", "Du går for fort frem" osv osv...

Jeg nevnte aldri ordet kjærester for han, jeg ville bare ha svar på om vi skulle fortsette dette, hva det enn er, når han kommer hjem igjen...

Blæææ, jeg er forvirret, og lei meg, og vet ikke hva jeg skal tenke...

Jente 23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han vil ha muligheten for å treffe damer på turen sin.

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som om du like greit kan finne deg en annen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta kontakt med han mer. Han vil ikke være sammen med deg, og vil han ha det slik så skal han få det slik! Gå fra det med verdigheten i behold og ikke kryp for han.

Anonym poster: 9a65400ddfd7479a0e5d57181073b9c3

• Liker 2
Skrevet

Uff! Han dumpa deg på en veldig teit måte...

Det beste er å bare kutte kontakten med en gang :klem:

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Hvis dette er en objektiv forklaring av hva som ble sagt, så takker du for deg og holder deg langt bort fra typen. NÅ! :takke:

Endret av SweetSunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...