AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Hei Trenger et råd. Har solgt leilighet med integrerte hvitevarer, blant annet en innebygget ventilator, sånn du ikke ser som liksom er inni skapet. Den ble kjøpt ny på IKEA for to år siden, har kvittering og er innenfor garanti, men det er sykt pes å få den løs fra skapet. For å montere den måtte jeg ha håndverker og elektriker, fikk det ikke til selv. Så rett før visning begynte lyset å blinke, skikkelig diskolys når det står på. Ringte elektrikeren som monterte, han sier det er en garanti sak og må tas med til Ikea. Siden det var så sykt pes å montere og å få den ut lot jeg den være sånn på visning, tenkte veldig få ville sjekke den. Nå er det snart overtagelse. Er det riktig at jeg bruker masse penger og tid på å få den ut, bytte til ny og så betale noen for å montere igjen? De som kjøper har jo faktisk undersøkelsesplikt og da vi fylte ut egenerklæringen blinket den ikke. Det må vel være en liten detalj som de kan ordne hvis jeg gir de alle kvitteringer...? Anonym poster: f131975a8c72e1d370a705f7570d40ee
Gjest Doh Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Bare si ved overtakelse at den har blitt sånn og gi ny eier kvittering slik at denne kan ordne det selv. Er jo sånt som skjer
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Puuh, bra andre er enige, gjør nok bare det ja :-) Anonym poster: f131975a8c72e1d370a705f7570d40ee
ToveM Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Har selv hatt problemer med ventilator. da har det kommet elektriker hjem og reparert den her. Har aldri demontert den.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Har selv hatt problemer med ventilator. da har det kommet elektriker hjem og reparert den her. Har aldri demontert den. Elektriker var her og så på den og sa det er en garantisak hos Ikea, at jeg mest sannsynlig måtte bytte den. Anonym poster: f131975a8c72e1d370a705f7570d40ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå