Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

på morningen i dag ringte samboren min meg for å be meg holde meg ute av leiligheten vår til 7 i kveld, siden han hadde en overraskelse. Jeg får store ideer i hode og tenker at han har gjort noe fint eller lagd noe god mat ect ect.

Så siden jeg sluttet halv 2 var jeg med en venninde, som følte seg dårlig og dro hjem sånn 6, så da ringte jeg han for å spørre om jeg kunne komme hjem, noe jeg ikke kunne siden han ikke var ferdig med det han drev med, ok tenkte jeg, og ble bare enda mer spent og tenkte at dette var noe stort noe.

en time senere ba han meg vente en time til, alene i byen fordi vennina mi dro og jeg hadde ikke noe annet sted å gjøre av meg, siden jeg ble bedt om å vente en time av gangen så er ikke det tid nok til å dra på besøk til noen. kunne heller ikke sette meg på noe cafe eller noe, for jeg har ikke penger og det er han helt klar over.

så tilslutt sier han at jeg får komme hjem, men at han skal ut med en kompis å kjøpe kebab. Jeg blir skuffet fordi jeg trodde overraskelsen var noe vi skulle gjøre sammen, men nevnte ingenting om dette siden jeg da enda ikke hadde sett overraskelsen.

Så kom jeg hjem og overraskelsen var at han hadde satt opp en taklampe. Jeg måtte være 6 timer ute av huset fordi han skulle overraske meg med en taklampe, kompisbesøk og kebab liksom. (han kjøpte heller ikke kebab til meg, og det var hans kompis som var på besøk)

Jeg ble bare drit sur! Både fordi jeg hadde forventet noe søtt og koselig som gjorde at å vandre rundt ute i 6 timer, sliten sulten og svett var verdt det!! Legg merke til at dette skulle være en overraskelse og jeg skulle ikke komme hjem før han sa det var klart.

Innspill?

Anonym poster: 04b07d0783f862945cac67d5d165a392

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

6 timer på en taklampe? Kanskje han var utro.

Anonym poster: 1f5cc54aa4713184ee5354087f1f5d06

AnonymBruker
Skrevet

6 timer på en taklampe? Kanskje han var utro.

Anonym poster: 1f5cc54aa4713184ee5354087f1f5d06

Nei det vet jeg at han ikke var. TS

Anonym poster: c32b042f0d8ad5c081487e8e22285ce0

Skrevet

Jeg hadde reagert på samme måte. Vet hvordan det er å gå rundt å vente i byen eller ute uten verken å ha penger, bil eller noe sted å gjøre av seg. Har aldri ventet så mye som 6 timer(kanskje 3-4). Jeg skjønner du reagerte sånn, han kunne i det minste kjøpe kebab til deg også. Tross alt vet han at du ikke har penger, og dermed at du ikke har spist på flere timer - jeg hadde blitt dritskuffa. Gi han dårlig samvittighet, så han føler for å gjøre det godt igjen.

• Liker 2
Skrevet

Minner litt om det programmet der kvinnen er ute av huset mens mannen skal pusse opp...

Så sitter de på puben den første uka og får gjort halvparten av det de har tenkt....

Intensjonen hans var sikkert god, men det holder jo ikke.

Hadde blitt dritsur. Men sjansen for at han fikser noe igjen minker....men virker ikke som om DIY er hans sterkeste side uansett (?) ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Problemet er at jeg ble drit sur, så ble han sur og kalte meg utakknemnlig og var bare sur før han kjørte kompisen min hjem!

ÅH GLEMTE EN VIKTIG DEL AV HISTORIEN: Vi har nylig flyttet inn i denne leiligheten og jeg føler meg ikke trygg nok her til å sove alene helt enda. Men typen skulle sove hos moren sin fordi han måtte kjøre kompisen hans hjem (med kompisen sin bil, så han kunne ikke kjøre tilbake) og det ble da så sent at han heller sov hos moren sin som bor ved kompisen (tar ca 1-1,5 time å komme seg hjem så sent) så jeg må sove alene når han VET jeg syntes det er ukomfortabelt!

Han kunne vel sagt fra på forhånd så jeg kunne tatt stilling til om jeg skulle sove hos mamma eller en venn, men nå er det for sent.

Anonym poster: c32b042f0d8ad5c081487e8e22285ce0

Gjest Gjest
Skrevet

Han bruker seks timer på å skru opp en lampe og du tør ikke sove alene. Sjarmig. :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker seks timer på å skru opp en lampe og du tør ikke sove alene. Sjarmig. :rolleyes:

Litt av et par :fnise:

Er noe som sier meg at dere ikke er helt voksne enda, eller at dere nylig har etablert dere?

Anonym poster: 374fa5f20dfc1d861a318ed02e5f2625

• Liker 3
Skrevet

Dette var helt feil av han, han må ha gjort noe mer enn bare taklampen. Hva så om du var der når den ble satt opp? Dette var dårlig gjort! Fortell han hvor skuffet du er, jeg hadde blitt veldig sint.

Desverre tenkte jeg også utroskap først, men selvfølgelig trenger det ikke være det. Men merkelig var det.

Gjest Anusjka
Skrevet

Hm. Virker ikke som dere er helt klare for å være samboere. Han bruker 6 timer på å skru opp en lampe, og tror det er en fin overraskelse. Du tør ikke sove alene (hvorfor har du da flyttet hjemmefra?). Du har ikke penger. Dere spiser ikke middag sammen, avtaler ikke middagsspising, han vet du ikke har penger, og drar og kjøper kebab til seg selv? Tror jeg hadde blitt mest sur på det.

Skjønner du ble skuffa over det med lampa, men det kan dere bli venner over igjen. Tross alt, han trodde nok ærlig og oppriktig du ville bli glad, han forsøkte å overraske deg. Synd det ble så feil. Dere kjenner kanskje ikke hverandre så godt? neste gang han foreslår noe slikt, bør han vite på hvilket nivå dine forventninger er.

Men du kan ikke forvente at han skal være barnevakt for deg på natta, og han kan ikke kreve at du skal holde deg ute uten noen god grunn (han trodde nok lampa var en god grunn, det må han få vite at det ikke var).

Skrevet

syns du kan ta og tenke litt på det, er ikke ofte gutter gjør ting for jenter, og vis du kanskje prøver og si at det var søtt av han og prøve , men at det hadde vært fint med litt bedre planlegging.

jeg bor hjemme med broren min og han brukte 2uker på og sette opp lamper her, tilslutt kom pappa og satte dem opp fordi dem bare ble liggene. men den 1lampa han hadde satt opp var i kjelleren, fordi der tørte jeg ikke gå alene

så vær glad for at han vil overaske deg, også kan du heller snakke med han litt om planlegging av forventinger

Skrevet

Du klarer ikke å sove alene? wtf..

Skrevet

Hehe, jeg har også blitt skuffet av såkalte overraskelser før. Den ene gangen var det en DIGER edderkopp (som jeg er livredd) som var det jeg trodde var en søt overraskelse. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Av og til tenker ikke vi gutter lengre enn vår egen nese. Jeg "tvang" min kjæreste ut av leiligheten på omentrent samme måte som din, da jeg skulle fikse vasken. Jeg var så fokusert og glad over at jeg endelig fikk vært handy at jeg helt glemte at kjæresten min faktisk hadde bursdag den dagen...

shit happens.

Skrevet

Syns ikke det er riktig å gå til angrep på ts for at hun ikke liker å sove alene. Det gjør ikke jeg heller, og jeg er straks 30 år. Noen av oss har opplevd ting som gjør at vi ikke føler oss trygge, ts skriver at de bor i ny leilighet, på nytt sted. Hva er det som er så vanskelig å forstå?

Så for å svare deg ts: jeg hadde også blitt litt oppgitt over å måtte være ute av leiligheten pga en lampe :) be han være ute av leiligheten i hele morgen fordi du skal kjøpe en blomst og finne det perfekte sted å ha den, så kanskje han skjønner tegninga ;)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Om han feks måtte legge om strøm ogledninger kan en taklampe ta tid. Syns ts overeagerer. Og atdu forventer at han skal ligge å holde deg i hånda fordi du ikke tør sove alene?? Jeeezes.

Når sambo skrudde opp vasken min ble jeg sinnsykt glad faktisk. Til tross for at han brukte 100 år på å gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg den lampa var en flatpakke med 500 svarowskikrystaller han måtte sette sammen!

Jeg hadde ikke sagt at det var søtt å prøve, jeg hadde forventet mer av et voksent menneske..

Anonym poster: cda9db7731844c252d71835ded4c54f9

Skrevet

Han ville være alene med kompisen sin. Åpenbart.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Forklarte du hvorfor du ville komme hjem tidligere da? Og at du ikke hadde noe sted å være?

Skrevet

Om han feks måtte legge om strøm ogledninger kan en taklampe ta tid. Syns ts overeagerer. Og atdu forventer at han skal ligge å holde deg i hånda fordi du ikke tør sove alene?? Jeeezes.

Når sambo skrudde opp vasken min ble jeg sinnsykt glad faktisk. Til tross for at han brukte 100 år på å gjøre det

Men 6 timer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...