AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Hei.Til alle dere som er single og som er på nettet og dater, hvor mye tid bruker dere på det ? Tenker da på skriving, surfing og dating. Har hatt profil lenge, men ikke vært aktiv av ulike grunner. Sykdom og sånn. Nå har jeg lyst på en kjæreste . Er i 30 årene, så viktig at det er en mann jeg kan satse på. Ferdig med sexdates og sånn om dere skjønner hva jeg mener. Er ikke så utseendefisert, men det indre må stemme. han må være snill og vanlig intelligent og ha sosiale antenner. Er en pen og normalt utdannet dame. Hvor mye tid må jeg regne med å bruke på dette pr dag? Og for ordens skyld, har ikke anledning til å gå på byen:-) Anonym poster: e4255d1b906ee35b8b721cb6f30f6ecc
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Jeg opplevde at en del menn syntes jeg svarte for sent og derfor var lite interessert. Jeg prøvde å forklare at jeg har jobb, pendler og barn og dermed tar det gjerne noen dager fra du får svar fra meg. Anonym poster: a721584671a1e572f5f997d83ef1edec
Mr.Omg Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Sånn ca. 5 min anhver dag, for å se om det har kommet noen nye der
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Vel, hun jeg liker nå møtte jeg igjennom nettet, men kan ikke si at jeg brukte så mye tid egentlig^^ Endret 5. juni 2013 av .-L-.
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Akkurat nå er jeg på igjen... Ca. 10 minutter dagen til å skrive tullete meldinger og for å se etter lettlurte fjols ;-). Ps! Jeg søker likesinnede ;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå