Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #62 Skrevet 18. april 2004 Hei folkens! Øhh.. Jeg tror ikke jeg kommer alikevel.. Blir litt skummelt for meg dette!!! :oops: Beklager..
jea Skrevet 19. april 2004 #64 Skrevet 19. april 2004 Er jo ikke noe å være redd for da..Kom i gjen nå a
Ninach Skrevet 19. april 2004 #65 Skrevet 19. april 2004 Becca: Det er like skummelt for alle sammen - jeg kvier meg like mye som deg, og er sikker på at det gjelder andre også. Hvis du vil, kan vi godt møtes på forhånd, og gå sammen til Peppes?? Gleder meg til å treffe alle sammen, ikke misforstå, men det er klart at selv om vi "prates" her inne og gir hverandre både pepper og sukker, er vi nå engang fremmede for hverandre, og jeg føler meg ihvertfall ikke veldig høy i hatten første gang jeg møter noen - så hva sier du,Becca - vi stiller sammen, eller?? *Ninach reiser seg og applauderer Becca med på treff* klem ninach
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2004 #67 Skrevet 20. april 2004 Becca: Det er like skummelt for alle sammen - jeg kvier meg like mye som deg, og er sikker på at det gjelder andre også. Hvis du vil, kan vi godt møtes på forhånd, og gå sammen til Peppes?? Gleder meg til å treffe alle sammen, ikke misforstå, men det er klart at selv om vi "prates" her inne og gir hverandre både pepper og sukker, er vi nå engang fremmede for hverandre, og jeg føler meg ihvertfall ikke veldig høy i hatten første gang jeg møter noen - så hva sier du,Becca - vi stiller sammen, eller?? *Ninach reiser seg og applauderer Becca med på treff* klem ninach Okei Ninsch! Du vinner.. Er ikke kjennt i Oslo, men jeg tror jeg skal klare i finne rett gate.. :-? Men om jeg finner Peppes er en annen sak! Men jeg kommer (vist nok..)
Arwen Skrevet 20. april 2004 #68 Skrevet 20. april 2004 Karl Johan finner du. Peppes ligger nesten helt nede ved Oslo Sentralstasjon. Send meg en PM så får du tlf nummeret mitt.
Arwen Skrevet 21. april 2004 #71 Skrevet 21. april 2004 Bestiller bord på mandag tilfelle det blir noen etterslengere.
Gjest hildab Skrevet 21. april 2004 #72 Skrevet 21. april 2004 Dette virket interessant. Kanskje jeg skal bli med? Når må jeg bestemme meg?
Arwen Skrevet 22. april 2004 #73 Skrevet 22. april 2004 Bestiller bord på mandag tilfelle det blir noen etterslengere.
Gjest hildab Skrevet 22. april 2004 #74 Skrevet 22. april 2004 Så da er det ikke forsent hvis det er mandag 26. det er snakk om. Bra. Men hvordan skal vi kjenne igjen hverandre?
Arwen Skrevet 22. april 2004 #75 Skrevet 22. april 2004 Jeg bestiller bord på et navn dere får vite på PM så er det bare å be om det bordet når dere kommer på peppes.
Gjest hildab Skrevet 22. april 2004 #76 Skrevet 22. april 2004 Takk. Det var lurt. Jeg tror jeg blir med.
Tyren Skrevet 24. april 2004 #78 Skrevet 24. april 2004 Blir det mange ?? Kan jeg kanskje få snike meg med selv om jeg er gift...?? Har i såfall like angst som dere andre :oops: men det kan bli veldig koseligt å møte dere, har jo "prata" mye med flere av dere her så lenge, selv om jeg har vært litt fraværende "noen" dager
Arwen Skrevet 24. april 2004 #80 Skrevet 24. april 2004 Tex Arwen 040904 Ninach Bente4 *marte* hildab Ser ut som om vi er syv, hmmm.. var sikker på at det var en til som ikke kom.?.?. Jaja.. vi har bord til seks, men klarer vel å presse oss sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå