AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg har aldri vært i Sverige før, men mellomlander der i sommer. Da har vi ni eller ti timer fra første fly lander, til det neste skal gå igjen. Da tenkte vi å ta turen ut av flyplassen og inn til byen. Det er vel rikelig med tid? Jeg regner med at det er mulig? Er Arlanda flyplass langt unna selve Stockholm? Hvordan kommer man seg eventuelt inn i byen? Anonym poster: ada0f030ba9a34dd700145ea1854be59
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Jeg har aldri vært i Sverige før, men mellomlander der i sommer. Da har vi ni eller ti timer fra første fly lander, til det neste skal gå igjen. Da tenkte vi å ta turen ut av flyplassen og inn til byen. Det er vel rikelig med tid? Jeg regner med at det er mulig? Er Arlanda flyplass langt unna selve Stockholm? Hvordan kommer man seg eventuelt inn i byen? Det er fullt mulig, ja. Jeg pleier ta buss (40 minutter), men toget går vel raskere (og er dyrere). Jeg ville absolutt reist inn og tilbragt 4-5 timer i Stockholm heller enn å sitte på flyplassen i ti timer. Anonym poster: 603715a05e88658ef7a23e993afeff42
Serafina. Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Dere kan ta flytogene inn til sentralstasjonen. Det går ofte og ganske fort. Veldig koselig å dra til Gamla Stan for de timene dere har mellom flyene. Mange koselige steder for et godt måltid. Jeg ville definitivt reist inn til byen med så lang tid mellom flygningene. Stockholm er en koselig by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå