smilehull Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Heisann! Noen som vet noe om hvor mange ganger man må vokse seg før vekstfasen er ca jevn for mesteparten av hårene? Det er snart åtte uker siden jeg vokset meg (1. gang i år, gjorde det to ganger i fjor) og halvparten av hårene har vokst ut for flere uker siden, resten har ligget en goooood stund og ventet rett under hudoverflaten eller har ikke engang begynt å vokse. Må vokse meg før sommerferien, og er litt kjipt om jeg må nappe ut masse hår en uke etter igjen, da blir vel vekstfasen aldri jevn? Nei, barbering er nok ikke et alternativ. Og ja, bruker skrubb og alt tips eller et eller annet tas i mot med takk.
Lykkelitenen Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Kjønnshår har ganske lange voksefaser og minst 30% av hårene er i en voksefase om gangen, så det å synkronisere hårveksten kan ta litt tid... Anbefaler at du fortsetter å vokse når du merker behovet er der og heller ta det litt oftere. På sikt vil det synkronisere seg, men som sagt, det kan ta noen omganger med voksing før du er i mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå