AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Levere en 10 mnd gammel baby til besteforeldrene en hel helg? Har levert henne fra meg kun to ganger før, og da gikk det kjempe bra. Jeg og samboer har planer om å ta en helg på spahotell og derfor må levere henne. Vi trenger virkelig litt tid for oss selv, men jeg tenker kun på jenta mi. Om hun syns det er for lenge og om hun blir "skuffet/sint" over at vi ikke er med henne en hel helg. Hva syns dere? Anonym poster: 98fe97c59d3a3fc46e1f068b6bce76e4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 For meg er det for tidlig. Vi skal starte med ei natt med 10 mnd, så får vi se. Den ene av oss skal være kjørbar så vi kan dra hjem om det skulle skje noe. Har planer om å teste ei hel helg ved 17 mnd, men bestiller ikke biletter før like før sånn at vi kan trekke oss om jeg syntes det ikke er ok da. Andre jeg kjenner har hatt helg tidligere og det har gått helt fint Anonym poster: b373aaca109c32fc2022ce0b6741a92f
ara Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde ikke hatt problemer med det fordi gutten min har alltid hatt god kjemi med sine besteforeldre. Vi har vært masse sammen siden dag 1 og han er trygg på dem. Han enser meg ikke omtrent når vi er på besøk der. Så jeg hadde ikke nølt hvis barnet er trygg på besteforeldrene! Dere må nesten bare finne ut av det selv. Må dere være borte en hel helg da? Eller kan dere levere ingen tidlig lørdag og komme hjem sent søndag for eksempel? 1
Stinelin Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Her hadde det ikke fungert. Men jeg kan godt tenke meg at det går helt fint hos mange andre, og ser da ikke noe galt i det.
sjøhest Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Litt tidlig, hadde venta et par mnd. Ihvertfall kutta med til en natt borte.
Irja Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Jenta mi skal være en helg hos mamma når hun er 6 Mnd. Det er ikke noe problem for oss. Hun har sovet hos mamma tre ganger (en og en natt) i løpet av 4 Mnd. Godt ned en kveld/natt i Mnd. Har ikke dårlig samvittighet for det, synes ikke du skal ha det heller. Man trenger noen timer med alenetid i løpet av en måned. Hun har super kontakt ned mamma som ser henne hver uke En bekjent derimot.. Hun leverte babyen sin til besteforeldrene når det hadde gått 2 uker. For en hel helg.. Det derimot er for tidlig. ( :-( ) 1
Teriyaki Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Gutten var og er veldig trygg på besteforeldrene, men hadde vært for tidlig her i alle fall.
Gjest Magdalene Skrevet 5. juni 2013 #8 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hadde ikke vært mor problem med noen av barna her. De har vært veldig trygge på, og tilbragt mye tid med besteforeldrene helt fra starten. Minsten på 8mnd var hos svigers en helg da vi var i bryllup når han var 7mnd. Koste oss alle sammen Eldste var 6mnd da vi var borte en helg. Endret 5. juni 2013 av Magdalene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå