Gå til innhold

Hun fortalte bror om min største hemmelighet! Er det så vanskelig å holde kjeft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som aldri vet når hun skal holde kjeft. Hun kan sitte på fest (bare for å ta et eks) å si høyt "haha husker du den gangen du fikk diare på tur? Kari ble så full at hun spydde i hele senga mi hahaha"

Haha veldig morsomt. Jeg heter ikke Kari altså. Bare tok et annet navn enn mitt eget.

Det nytter ikke å ta igjen for hun bare ler og syns ingen ting er flaut.

Uansett, så var jeg og broren min hjemme hos ho i helga da ( han skulle bare kjøre meg, men hun ba han inn. Hun er forelsket i han) da snakker vi sammen og når hun drikker vet hun ALDRI når hun skal holde kjeft.

Min hemmelighet som så og si ingen vet er at jeg er lesbisk. En gang forsnakket jeg meg, så hun fikk vite det. Jeg sa hun MÅ ikke si det til noen, Neeeida så klart ikke sa hun. Dette vil jeg fortelle folk. Spesielt min familie!

Så begynte hun å plapre om at jeg var lesbisk. broren min ser rart på meg og spør om det er sant. Jeg kunne jo like godt bare si det som det var. Men da jeg prøver å forklare meg så sitter hun i sofan "jaa hun lesbisk. Haha. Hun liker fitte"

Da bare sa jeg til han at vi tar dette senere. Han drar og jeg gir henne verbal juling! Slapp litt av da sier hun. Hun skjønte ikke hvorfor jeg ble sint og lei meg. Dette var min hemmelighet og hun klarte ikke å holde kjeft! :roll:

Har ikke bruk for venninner som ikke kan stoles på.

Ville dere ha droppet henne?

Anonym poster: 4c6e9ff6570d9f48bc0b5e7bd4ca4844

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja dropp hun. Samtidig kan du jo være litt smartere med hvem du forteller dine dypeste hemmeligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Ja dropp hun. Samtidig kan du jo være litt smartere med hvem du forteller dine dypeste hemmeligheter.

Som sagt så forsnakket jeg meg. Det var ikke meningen å fortelle henne det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt klart. Hva er vitsen med venninner som du ikke kan stole på og som drar deg ned?

Anonym poster: b67bb34e153559c08170745155d54379

• Liker 14
Skrevet

Ja, jeg ville uten tvil ha droppet henne. Håper hun ikke blir sammen med broren din, da blir det vel litt vanskelig å unngå henne.

• Liker 13
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har en venninne som aldri vet når hun skal holde kjeft. Hun kan sitte på fest (bare for å ta et eks) å si høyt "haha husker du den gangen du fikk diare på tur? Kari ble så full at hun spydde i hele senga mi hahaha"

Haha veldig morsomt. Jeg heter ikke Kari altså. Bare tok et annet navn enn mitt eget.

Uansett, så var jeg og broren min hjemme hos ho i helga da ( han skulle bare kjøre meg, men hun ba han inn. Hun er forelsket i han) da snakker vi sammen og når hun drikker vet hun ALDRI når hun skal holde kjeft.

Min hemmelighet som så og si ingen vet er at jeg er lesbisk. En gang forsnakket jeg meg, så hun fikk vite det. Jeg sa hun MÅ ikke si det til noen, Neeeida så klart ikke sa hun. Dette vil jeg fortelle folk. Spesielt min familie!

Så begynte hun å plapre om at jeg var lesbisk. broren min ser rart på meg og spør om det er sant. Jeg kunne jo like godt bare si det som det var. Men da jeg prøver å forklare meg så sitter hun i sofan "jaa hun lesbisk. Haha. Hun liker fitte"

Da bare sa jeg til han at vi tar dette senere. Han drar og jeg gir henne verbal juling! Slapp litt av da sier hun. Hun skjønte ikke hvorfor jeg ble sint og lei meg. Dette var min hemmelighet og hun klarte ikke å holde kjeft! :roll:

ville ha droppet henne. ikke fordi hun sa det nødvendigvis. kunne vært en forsnakkelse, men mer måten hun sa det på.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres bare kjip ut. En ting er å forsnakke seg og komme til å røpe noens hemmelighet; en annen er å ikke en gang overlate forklaringen til dem. "Haha, hun liker fitte"? Really?

Anonym poster: fc70dc013d84ae7211e85e891967c89e

• Liker 14
Skrevet

Dette er helt uakseptabelt! Hemmeligheter må man kunne holde på, og om man skulle drite på draget tar man selv støyten i stedet for å vitse med folk sine innerste hemmeligheter.

Finn deg venner som ikke ødelegger for deg.

• Liker 4
Gjest Sunshine23
Skrevet

"haha hun liker fitte"

Er det mulig? Hun ville jeg droppet ASP! Ikke bare sladrer hun, men virker ikke som hun har så mye respekt for de heller.

Dropp henne. Hva skal du med en slik venn?

• Liker 11
Gjest Elseby13
Skrevet

Hva slags person er dette egentlig? Du og broren din besøker henne og så er hun drita full? Var det fest, eller drikker hun mye?

Denna jenta hadde jeg kjapt kvittet meg med. Det burde du også gjøre!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så redd for at 2 blir sammen. Bror har sagt hun blir litt for hyper og voldsom for han ;)

Han er også 10 år eldre enn ho.

Fikk en meld av henne på mandag (glemte å nevne det) at hun var lei seg, men hun var jo godt brisen da. Så jeg burde tilgi henne siden hun ikke var edru.

Ehm seriøst? Hun kan da ikke skylde på at hun var brisen!

TS..

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags person er dette egentlig? Du og broren din besøker henne og så er hun drita full? Var det fest, eller drikker hun mye?

Denna jenta hadde jeg kjapt kvittet meg med. Det burde du også gjøre!

Vil ikke kalle det for fest men. Hun liker å drikke for å si det sånn.

TS

Gjest Elseby13
Skrevet

Det høres ut som om hun har et alkohol-problem, når hun er brisen stadig vekk. Jeg håper ikke du har følelser for henne??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde droppa hun glatt. Ingen god veninne gjør noe så frekt som hun gjorde. Virker ikke som hun har respekt for deg.

Anonym poster: 834b89aab04eed9b21996deb6ef14502

• Liker 1
Skrevet

Oi shit! Jeg er ingen voldelig person, men jeg tror faktisk jeg hadde spontan-bitchslappa dama hvis jeg hadde vært i ditt sted akkurat da... :roll:

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

ts hun gjorde jo narr av deg fordi du er lesbisk. Er jo bra hun sier unnskyld da men hva kan hun komme til å si neste gang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun 14 år eller?

Man gjør da ikke sånt, også skylder hun på at hun var brisen? Ærlig talt!

Dropp henne. Virker som hun ikke tenker over hva hun sier.

Anonym poster: d4806f337f9521e3446f78649e01ab99

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg er heller ikke voldelig av meg, men hun der hadde jeg slått rett ned!!! :kjefte:

Ikke bare at hun fortalte hemmeligheten, men mer at hun faktisk gjorde narr av deg.

Dette er en dårlig venninne, Hun har jo tydeligvis et alkoholprobelm å. Hva er det neste hun kommer til å sladre om?

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Måten hun omtalte deg" Haha, hun liker fitte" ville vært siste dråpen for min del. Dessuten mener jeg at å være full hver eneste hverdag høres kun til russen, ikke voksne mennesker.

Anonym poster: f0dd55c8f05d586bf8943bdc57761904

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ihvertfall gått lang tid før jeg hadde tilgitt henne og hun måtte ha gjort seg fortjent til den tilgivelsen og faktisk vise at hun skjerpet seg.

Og folkens, det heter droppe HENNE, ikke hun.

Anonym poster: 7714ed3b82bfb5269e67243f7f860962

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...