AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg og min mann ble trukket 500 kr automatisk (uten forhåndsvarsel) for noen dager siden som årsavgift for to visakort. Har man rett til å få refusjon på dette for deretter å betale det når vi får lønning neste måned? Vi hadde trengt disse pengene nå. Vi fikk ikke giro eller noe, så vi ble tatt litt på senga der. Anonym poster: 4c5437f9bd333619082d97f17193e2e1
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Nei. Det står nok ganske klart i avtalen med banken hvordan dette trekkes.
Pengebingen Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Hm, nei, det tar banken når tiden er inne, første gangen en liten stund etter kortene er bestilt, og normalt sett i januar året etter, og deretter årlig. Hvis jeg husker rett med bankene jeg har hatt. Er kortene nylig bestilte? I såfall er det en utgift dere må regne med ja, det koster 250 kr pr kort. Ellers vil jeg anbefale en overhaling av økonomien generelt hvis 500 kr uforutsett skaper så store problemer. Det er ikke sunt. Begynn å bygge buffer! Sett opp budsjett, få oversikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå