Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er deres erfaringer med bb cream? :) Evt. hvilken er deres favoritt?

Anonym poster: 10cca7fb4cde2499c9975f1a141ad1ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd garnier sin og no7. Jeg kjøper de ikke igjen, for å si det sånn. Jeg kommer ikke til å prøve noen andre merker heller. For dette var dårlige greier.

Funker til nød hvis jeg bare skal sulle hjemme og ikke ut i dagslys. Ikke i nærheten av dagslys. For de dekker omtrent nada.

Og uansett hvor mye man styrer så blir det skjoldete.

Anonym poster: 4dfc4a811cd6101c9c8a229a1997a2fa

AnonymBruker
Skrevet

Har garnier sin som jeg kjøpte på tilbud... den var ikke så bra. Har lurt på om jeg skal kjøpe Body Shop sin.

Anonym poster: 75c7ba3a84e76c7232aa7142d5bae169

Skrevet (endret)

Bruker Body Shop sin og er veldig fornøyd me den.

Endret av snurk
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodyshop sin og den er ekkel. Den ligger som et klister på huden og hvis du tar på kinnet ditt, begynner den å drysse av. Ulekkert.

Har også Loreal sin. Samme greiene. Holder meg unna BB Cream.

Anonym poster: 29530f76d1a2171c47baa6fe6ae162a2

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har sju eller åtte BB-kremar, og felles for dei alle er at dei ikkje er vestlege, dei er koreanske.

Kor mykje dekkevne er du ute etter? Har du kviseproblem? Tørr hud?

Eg sjølv har vel ein slags normal kombinasjonshud - litt feitare i panna og på nasen, litt tørrare i kinna, men ikkje veldig.

Eg synest Skin79 Oriental Gold Plus er ein veldig god krem. Dekkjer godt, gjer veldig perfekt hud. Men om ein veit det kan ein nok sjå han på.

Dr Jart+ Black Label er også god, og denne kan ein klappe på og byggje meir for betre dekking. Har eigentleg ikkje noko negativt å seie om denne.

Missha Perfect Cover er klassikaren, og finst i fleire fargar også, dei andre (og dei fleste) kjem i berre ein farge. Somme får likevel kviser av Missha, men eg har ikkje fått det.

SkinFood Aloe er i likheit med Dr. Jart den eg vel når eg ikkje klarar heilt å slå fast kva for ein eg skal bruke. Ein standardkrem, liksom.

Skrevet

Jeg bruker den fra smasbox og er kjempe fornøyd. Er på min andre tube nå. Bruker ikke noe annet.

Skrevet

Jeg liker garnier sin veldig godt, jeg! Den dekker ikke kviser, men det har man jo concealer for. Den gir en naturlig og jevn farge. Føler meg MYE freshere, og syns den er et perfekt hverdagsprodukt.

Har body shop sin også, men syns ikke den er merkbart bedre - og den er veldig mye dyrere.

Kjøpte Jane Iredale sin, som har blitt best i test i diverse dameblader, men den var så tørr at jeg hadde ikke sjans.

Skrevet

Har bare testet én BB-cream; L'Oréal Nude magique BB-cream og er kjempefornøyd med den. Påfører en liten mengde (1-2 "erter") med foundationkost og resultatet blir supert. Den holder huden fuktig, ingen skjolder, dekker naturlig.

Har den fra Garnier stående i hylla på badet, men den er for mørk så tester den nok ikke før jeg har fått litt mer farge.

Skrevet

Min erfaring er at man må opp i pris for å få en bra BB-cream. Har før prøvd Garnier sin, og den passet ikke til min hud, men nå bruker jeg Smashbox sin og er veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg har Garnier sin som jeg kjøpte på tilbud bare for å prøve. Synes den er helt grei, god lukt, ingen skjolder og dekker helt perfekt for min del. Det jeg ikke liker med den er at huden min blir veldig skinnende, skulle gjerne hatt en som gir et mer matt resultat. Noen tips? :)

Skrevet

Eg har sju eller åtte BB-kremar, og felles for dei alle er at dei ikkje er vestlege, dei er koreanske.

Kor mykje dekkevne er du ute etter? Har du kviseproblem? Tørr hud?

Eg sjølv har vel ein slags normal kombinasjonshud - litt feitare i panna og på nasen, litt tørrare i kinna, men ikkje veldig.

Eg synest Skin79 Oriental Gold Plus er ein veldig god krem. Dekkjer godt, gjer veldig perfekt hud. Men om ein veit det kan ein nok sjå han på.

Dr Jart+ Black Label er også god, og denne kan ein klappe på og byggje meir for betre dekking. Har eigentleg ikkje noko negativt å seie om denne.

Missha Perfect Cover er klassikaren, og finst i fleire fargar også, dei andre (og dei fleste) kjem i berre ein farge. Somme får likevel kviser av Missha, men eg har ikkje fått det.

SkinFood Aloe er i likheit med Dr. Jart den eg vel når eg ikkje klarar heilt å slå fast kva for ein eg skal bruke. Ein standardkrem, liksom.

Jeg syns også Skin 79 har gode BB kremer, men etter å ha fått voldsomt utbrudd av to forkjellige, holder jeg meg unna. På jakt etter en ny en nå.

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg syns også Skin 79 har gode BB kremer, men etter å ha fått voldsomt utbrudd av to forkjellige, holder jeg meg unna. På jakt etter en ny en nå.

Prøv Dr. Jart+ eller Lioele Triple the Solution. Trur ikkje eg har høyrt noko om at desse gjer utbrudd. Sjølv er eg lite utsett for kviseutbrudd, og kan kline mest kva som helst i trynet utan problem, så eg kan ikkje seie noko om desse kremane gjer utbrudd.

AnonymBruker
Skrevet

Synes body shop sin er bra, om man påfører med foundationkost. Må ikke påføre med hendene, da blir det bare kliss.

Anonym poster: 9e47e1cd9a30f4ed523ee3a4c456eff3

AnonymBruker
Skrevet

Garnier, L'Oreal og Body shop selger farget dagkrem ikke BB!

Anonym poster: e297c17d58e35764bd49fab5cbe53211

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Garnier, L'Oreal og Body shop selger farget dagkrem ikke BB!

Body shop selger ikke farget dagkrem nei.

AnonymBruker
Skrevet

Body shop selger ikke farget dagkrem nei.

Hvilke kvaliteter ved Body shop sin krem mener du gjør at den klasifiseres som BB?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg kjøpte Isadora sin her en dag, men det var skuffende greier. Dekker nada. Lyst til å prøve en av de koreanske. Hvilken er best og dekker best og hvor selges de? Må ikke teste på dyr. Kjøper ikke produkter som tester på dyr, så Garnier, L´oreal og de der er uaktuelt. For øvrig er Garnier et drittmerke i mine øyne. L´oreal har noe bra, men jeg støtter ikke dyreforsøk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Estee Lauder sin BB-cream veldig godt, men det er en saftig pris på den. Clinique sin er også akseptabel.

Anonymous poster hash: fde1f...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...