AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Vi har vært sammen en stund nå, og har på det meste sex 2-3ganger i måneden. Og da er det som oftest pga jeg maser :-p I begynnelsen trodde jeg at han ikke syntes jeg var fin nok, men han er bare ikke særlig interessert i sex.. Han liker derimot å kose, men for meg er kos begynnelsen på sex og når jeg vet det ikke blir utfallet så er jeg helt uinteressert i å "kose"... Er dette normalt? Kjenner jeg er frustrert og føler jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen hver dag... Anonym poster: 33eb2b3a3fe4d7ee91833c52792d94fb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 kanskje du skal prøve å høre om det kan være noen underliggende problemer? Det at han ikke er interessert i sex synes jeg høres rart ut. Har han kanskje noen potensproblemer? Er det noe med sexen dere kan gjøre annerledes? har han det bra psykisk? kan være mange grunner til at man ikke vil ha sex, og alle er ikke like lette å fortelle om til partner. Men ikke push han for mye, det er jo et litt ømt tema, om han har en eller annen form for "problem". Anonym poster: 28826daa30495283efb0c5125765dd4f
pusleline Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Samme situasjon her, går lange tider mellom og jeg (som sliter med å ta initiativ) føler jeg bare maser... Han også liker å bli kilt og klødd, og jeg blir både sur og sjalu - og lurer på om det var slik med hans tidligere partnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå