Gjest blomster Skrevet 4. juni 2013 #1 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei ! Vi skal ha sommeravslutning for en 4.klasse, og vi vil gjerne ha en liten avskjedshilsen til henne på et kort. (kontaktlæreren har hatt klassen fra 1. klasse). Hun slutter altså nå, og jeg lurer på om noen har noen forslag til et lite rim, dikt, vers e. l, som ikke er så langt. Bare en hyggelig liten hilsen. Hadde blitt kjempeglad for forslag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. juni 2013 #2 Del Skrevet 5. juni 2013 LEV VEL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #3 Del Skrevet 6. juni 2013 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 6. juni 2013 #4 Del Skrevet 6. juni 2013 Har ingen dikt eller lignende jeg kan komme på. Men, etter jeg hadde jobbet en kort periode på en skole fikk jeg et lite hefte med hilsener fra elevene i klassen jeg hadde. Hver elev hadde skrevet/tegnet på hvert sitt ark. Det var veldig koselig Dette var i en 5. klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erica❤ Skrevet 6. juni 2013 #5 Del Skrevet 6. juni 2013 Likte den der "LEV VEL" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #6 Del Skrevet 6. juni 2013 "Hvem teller vel de tapte slag på seierens dag?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. juni 2013 #7 Del Skrevet 6. juni 2013 Da vi hadde lærere som sluttet så lagde elvene enten tegninger og eller dikt, som de samlet til et lite hefte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Del Skrevet 8. juni 2013 Denne kjenner mange lærere seg igjen i: http://www.ellendahl.com/tekster/laerer.shtml Men vær nøye på å få med i kortet at dette er ment enten humoristisk eller at dere synes læreren har fått til alt dette på en suveren måte. Ellers kan læreren fort føle seg truffet fordi hun ikke har maktet alt det der og lure på om det er et stikk fra dere fordi dere er misfornøyde. Anonymous poster hash: 6ea4b...941 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juni 2013 #9 Del Skrevet 8. juni 2013 Likte den der "LEV VEL" seriøst? Den er jo oppbrukt så til de grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #10 Del Skrevet 9. juni 2013 Denne kjenner mange lærere seg igjen i: http://www.ellendahl.com/tekster/laerer.shtml Men vær nøye på å få med i kortet at dette er ment enten humoristisk eller at dere synes læreren har fått til alt dette på en suveren måte. Ellers kan læreren fort føle seg truffet fordi hun ikke har maktet alt det der og lure på om det er et stikk fra dere fordi dere er misfornøyde. Anonymous poster hash: 6ea4b...941 Denne kjenner mange lærere seg igjen i: http://www.ellendahl.com/tekster/laerer.shtml Men vær nøye på å få med i kortet at dette er ment enten humoristisk eller at dere synes læreren har fått til alt dette på en suveren måte. Ellers kan læreren fort føle seg truffet fordi hun ikke har maktet alt det der og lure på om det er et stikk fra dere fordi dere er misfornøyde. Anonymous poster hash: 6ea4b...941 Tusen takk, dette var midt i blinken :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå