AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Ja, da greide han å såre meg. Igjen... Vi har hatt et ganske barnslig forhold sånn sett, han har gjort det slutt med meg flere ganger for så å angre seg et par dager etterpå. Ble like såret hver gang, men ikke denne gangen. Vi/han gjorde det slutt midt i en krangel. Men det gikk greit med meg, var ikke trist. Han sender meg flere meldinger etterpå, skriver gang på gang at det er slutt. Sa idag at han skulle hente jakka si hos meg og at han ville prate med meg, ta en siste farvel. Dum som jeg var snakket jeg med han. Han sier flere ganger, "helt seriøst da, det er helt slutt". Spør meg hva jeg synes om det og hva jeg egentlig vil med han osv. Skjønner meg ikke på han... Så greide han det da, å få meg til å gråte. Og jeg føler det er akkurat det han ville. Så nå ble jeg såret like vel. Sa aldri til han at jeg ikke ville det skulle være slutt, eller ga noe inntrykk av det. Så føler han sa det, "det er helt seriøst slutt" bare for å prøve å såre meg, og han greide det til slutt. Kvelden det ble slutt sende vi flere meldinger med hverandre. Jeg skrev stygge ting jeg og. Men han skrev at han ga så faen i meg, likevel våknet jeg dagen etter til 7 uleste meldinger fra han.. Spurte hva jeg egentlig mente om han, for jeg gråt jo ikke en gang. Virker da som han ville jeg skulle gråte. Ikke at jeg forventer at han skal sende meg flere meldinger, men jeg er likevel redd for at han skal gjøre det. Prøve å såre meg mer.. Føler meg så dum.. Prøvd å fikle rundt på mobilen for å se om jeg kan blokkere nummeret hans, men vet ikke om det går. Vil ikke ha råd her egentlig, bare trøst. Skulle ut med noen venner idag, men så ble jeg hjemme nå for å ikke sutre utover hele, så føler meg litt alene bare.. Anonym poster: 30949b9660e17e3b84fde9b36cd9595b
LillaFrosk Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Gi faen i hele fyren, se noen filmer og kos deg masse hjemme alene! *trøsteklem* 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Du har så rett. Han prøver jo bare å såre deg. Dette blir jo bare spekulasjoner, men dette er kanskje en reaksjon på krangelen, om han så på den som tapt eventuelt. Så da slår han igjen med noe han vet vil såre kanskje. Og hvis han virkelig ga faen, hadde han heller ikke spurt deg så mye om hva du syntes om avslutningen eventuelt relasjonene dine til ham. "Du gråter jo ikke en gang" viser til et snevert ønske om at ham ønsker du skulle så gjerne ha gjort det. Og gitt ham den anerkjennelsen han føler han trenger nå. Kanskje.. Uansett om hvorvidt dette stemmer, virker ikke denne fyren særlig bra for deg uansett. Om det skulle så lite til - før han risikerer hele forholdet deres for å vise følelsene hans, på en kraftig bekostning av dine, kan jo ikke dette noen sinne vare lengre enn frem til neste gang det stagnerer for ham og han vet ikke lengre sine sanne ord. Kommer ikke til å gi det noen råd derimot. Om dette er hva du ønsker og leter etter i en kjæreste, er det en ærlig sak det. Anonym poster: a6dec972815e029c539056b2729c615c
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Kontrollbehov. Jeg var akkurat likedan i mitt første forhold, jeg slo opp flere ganger bare fordi jeg ville teste ham, jeg ville være sikker på at han virkelig ville ha meg og jeg trengte noe så inni granskauen bekreftelse. Utrolig barnslig og respektløst. Gå videre du, han trenger å ta en runde meg seg selv. (Og ja, jeg lærte etterhvert.)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Nei dette er ikke hva jeg ønsker i en kjæreste, derfor var jeg på en måte litt glad for at det var slutt. Men så ble jeg såret likevel.. Nå sender han meg melding igjen, "beklager at jeg ikke var bra nok for deg://". Ærlig talt. Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Kontrollbehov. Jeg var akkurat likedan i mitt første forhold, jeg slo opp flere ganger bare fordi jeg ville teste ham, jeg ville være sikker på at han virkelig ville ha meg og jeg trengte noe så inni granskauen bekreftelse. Utrolig barnslig og respektløst. Gå videre du, han trenger å ta en runde meg seg selv. (Og ja, jeg lærte etterhvert.) Ja det kan virke sånn. Grunnen til at vi begynte å krangle var fordi han begynte å anklage meg for utroskap på en måte, ville gjerne snakke med meg om det, så jeg ba han dra. Da ringte han meg, vi gapte til hverandre, og det ble slutt. Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede
Havbris Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Nei dette er ikke hva jeg ønsker i en kjæreste, derfor var jeg på en måte litt glad for at det var slutt. Men så ble jeg såret likevel.. Nå sender han meg melding igjen, "beklager at jeg ikke var bra nok for deg://". Ærlig talt. Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede Fyren synes synd på seg selv og da er det sikkert godt å kunne anklage deg litt. Ikke svar på meldingene hans. Hvis du ikke vil ha kontakt så sletter du nummeret på mobilen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 synes han høres veldig umoden og usikker ut. Han vil nok ha deg til å gråte for å få det bra selv, for å se at han betydde noe for deg. for din egen skyld synes jeg du skal kutte kontakt og komme deg videre:) Anonym poster: e30070d99b9e2cfc2c1eb7da1a8a61e0
lykkestor Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 Slik var min eks også.. Ikke bry deg, prøv å gi faen i hele han. Slike mennesker er ikke verdt å bruke tiden sin på. Lykke til:-) klem
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 Vi bestilte sydentur for en uke siden omtrent. Jeg bestilte og betalte for begge, rakk ikke å få igjen, så må nå dra alene og betale for to billetter selv.. Har så lyst å be han betale meg for halve turen, jeg trenger jo ikke akkurat to flybilletter heller.. Klarte selvfølgelig ikke la være å svare. Kommer mer fra han. "Håper ikke det blir vanskelig å komme over deg", "nå er det slutt får bare prøve å venne meg til det". Skrev at han fikk slutte å prøve å såre meg og ønsker ikke noe mer kontakt fra han. Men han sender likevel. "Sorryyy://" "Sorry at forholdet vårt er slutt <'3" "du vet hvor mye du betyr for meg". Alt for å såre, slutter ikke når jeg ber han om det heller... Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede
LillaFrosk Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Ta med deg ei venninne istedet? Og.. Ikke svar på meldingene. Han slutter nok etterhvert, dersom han ikke får respons.
Gjest Skrevet 4. juni 2013 #12 Skrevet 4. juni 2013 Blokker idioten, og se om du kan reise med en venninne. Mulig det ikke koster allverden å forandre navnet på billetten. 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. juni 2013 #13 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Vi bestilte sydentur for en uke siden omtrent. Jeg bestilte og betalte for begge, rakk ikke å få igjen, så må nå dra alene og betale for to billetter selv.. Har så lyst å be han betale meg for halve turen, jeg trenger jo ikke akkurat to flybilletter heller.. Klarte selvfølgelig ikke la være å svare. Kommer mer fra han. "Håper ikke det blir vanskelig å komme over deg", "nå er det slutt får bare prøve å venne meg til det". Skrev at han fikk slutte å prøve å såre meg og ønsker ikke noe mer kontakt fra han. Men han sender likevel. "Sorryyy://" "Sorry at forholdet vårt er slutt <'3" "du vet hvor mye du betyr for meg". Alt for å såre, slutter ikke når jeg ber han om det heller... Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede Jeg vedder lilletåa mi på at han snur før sydenturen kommer. Tror du virkelig han vil misse det? Nei, dette var et gyldent øyeblikk for ham til å få kontrollen - igjen. Han vet du kommer til å ta ham tilbake nettopp fordi dere skal på Sydentur sammen. Åh, jeg kjenner igjen dette så altfor godt. Endret 4. juni 2013 av Emmanuelle 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #14 Skrevet 4. juni 2013 Jeg vedder lilletåa mi på at han snur før sydenturen kommer. Tror du virkelig han vil misse det? Nei, dette var et gyldent øyeblikk for ham til å få kontrollen - igjen. Han vet du kommer til å ta ham tilbake nettopp fordi dere skal på Sydentur sammen. Åh, jeg kjenner igjen dette så altfor godt. Men hvorfor risikere det? Jeg kan jo forstå det litt, jeg har jo tatt han tilbake før.. Men likevel? Men, jeg tror ikke det er så mye kontroll-greie.. Han er veldig sjalu, redd for at jeg skulle være utro. Om han hadde villet være med meg er det en rar ting å gjøre meg singel.. Er så sur på meg selv for at jeg har latt han såre meg IGJEN. Og nå som jeg er såret, vil jeg ha han tilbake. Men vet jo at det vil gå over av seg selv etter hvert.. Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. juni 2013 #15 Skrevet 4. juni 2013 Men hvorfor risikere det? Jeg kan jo forstå det litt, jeg har jo tatt han tilbake før.. Men likevel? Men, jeg tror ikke det er så mye kontroll-greie.. Han er veldig sjalu, redd for at jeg skulle være utro. Om han hadde villet være med meg er det en rar ting å gjøre meg singel.. Er så sur på meg selv for at jeg har latt han såre meg IGJEN. Og nå som jeg er såret, vil jeg ha han tilbake. Men vet jo at det vil gå over av seg selv etter hvert.. Anonym poster: e1f461a57fea6aa00c4bcb66ee81dede Han er som du sier sjalu og usikker på seg selv. Han må derfor teste deg, for å se at du blir lei deg = du elsker ham. Blir du ikke lei deg (altså reaksjonen han ønsker) så vil han sende seg stikk-meldinger a la "Jeg kommer alltid til å elske deg" og "jeg trodde vi skulle være sammen for alltid, men nei..." Han vet du vil komme tilbake, skjønner du ikke det? Dette her er KUN for å teste deg, jeg kan høyne fra å vedde lilletåa mi til å slenge inn fra kneet og ned. Vil du teste det ut? Send ham en melding a la "Hei! I tilfelle du hadde dårlig samvittighet for sydenturen vi skulle på, "Mona" har sagt hun har kjempelyst til å bli med meg så jeg går ikke i minus, vi får endret billetten i morgen " Jeg lover deg han blir desperat da. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 5. juni 2013 #17 Skrevet 5. juni 2013 Han bare tester deg, for å se hvor desperat, tiggende du er etter han . Derfor gjør han det slutt flere ganger, for han VET at det bare er å komme tilbake pga tidligere erfaringer. Når han NÅ ser at du ikke reagerer med gråt, blir han usikker på om han mister deg helt likevel, enda det er han som har gjort det slutt. Så nå er det han som desperat leter etter tegn fra deg på at du vil ha han tilbake, og når han ikke finner de tegnene så blir han desperat. Dropp fyren, vis han at du kan klare deg alene uten han. Han kommer til å angre som en hund på at han gjorde det slutt med deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå