Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg: kan du slå av lyset (ligger i senga og skal sove)

Samboer: øhh, jeg må bare parkere først :P

Min far roper meg inn på soverommet om kvelden når han sover og har hånden mot øret som om han prater i tlf og sier:

Anne kommer innom for å låne en halv fiskebolle.. har vi det?

Lo fælt der jeg sto i soveroms døren.. han var neddopet av medisiner så var helt borte..

Var på overnattings besøk hos mine to kusiner der hvor jeg og kusine 1 ligger i køyesenga og kusine 2 ligger på madrass på gulvet.. 1 måtte på do og tok et skritt over madrassen til 2 (hun står da skrevs over).. 2 griper tak i beina til 1 og skriker ut: slutt! Sluuutt jeg blir sjøsjuk!

Jeg og kusine 1 knakk sammen i latter..

Noen her som har noen historier?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk i trådene, er flere slike tråder her inne allerede ;)

Anonym poster: 18fd8075d8bf03c496e27874dae58be6

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne som anonym...

Drømte at jeg skulle lære to venninner karate (hvor jeg hadde lært det lurer jeg på) og våkner av et smell og en intens smerte i storetåa! Motstanderen min var tydeligvis veggen =/

Anonym poster: 7a473868df647865842f126f492c93a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sover sammen med en venninne. så var hun våken . jeg drømte at det kom kakkerlakker opp av gulvet. jeg reist meg opp i senga å hylte,de kommer , det er en sinnsykt stor kakkerlakk her! så la jeg meg bare ned igjen å sov videre...

Anonym poster: c27fd03bcd5dce887d99d8f5c0fb4b13

Skrevet

Våknet av at han jeg var sammen med som etter noen år ble far til mine barn, begynte prate dvs synge i søvne. Han sang: Alvina du er min aller beste venn..

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ha lange samtaler med meg selv i søvne. Jeg spør spørsmål og jeg svarer på de etterpå.. Husker en venn tok det opp engang:)

Skrevet

Søsteren min sa en gang: "Gjøkunge!"

Og en gang sa mamma: "Uuuh, uuuh, gå vekk". Hun hadde visst drømt om noen store padder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg: kan du slå av lyset (ligger i senga og skal sove)

Samboer: øhh, jeg må bare parkere først :P

Min far roper meg inn på soverommet om kvelden når han sover og har hånden mot øret som om han prater i tlf og sier:

Anne kommer innom for å låne en halv fiskebolle.. har vi det?

Lo fælt der jeg sto i soveroms døren.. han var neddopet av medisiner så var helt borte..

Var på overnattings besøk hos mine to kusiner der hvor jeg og kusine 1 ligger i køyesenga og kusine 2 ligger på madrass på gulvet.. 1 måtte på do og tok et skritt over madrassen til 2 (hun står da skrevs over).. 2 griper tak i beina til 1 og skriker ut: slutt! Sluuutt jeg blir sjøsjuk!

Jeg og kusine 1 knakk sammen i latter..

Noen her som har noen historier?

Samboeren min hadde tidligere snakket med en kompis (Patrick) som har en fugl (pappegøye) og sang i søvne (og smertestillende-rus): "What is it Patrick haaa-aaas? A beard? A beer? A power? Tower? Floweee-eeer? Wait what..?".

"Bird" var ordet han lette etter, men han ante ikke hvorfor jeg sa det når jeg endelig fikk vekt han.

Anonym poster: c1e658797b008931763daa1fe36d90a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...