ladyme Skrevet 9. april 2004 #1 Skrevet 9. april 2004 jeg er en jente på snart 20 år som begyner å bekymre meg litt for huden rundt øynene mine, jeg har nemlig begynt å få litt misfarget hud der, når jeg ikke har på meg sminke ser jeg liksom trøtt og sliten ut. Det er ikke slik at folk ser det, men noe som plager meg. Min mor har det også, men i større grad. Det jeg egentlig lurer på er om noen vet hva grunnen til dette er, er det bare et alderstegn som begyner å vise seg eller går det an å gjøre noe med det? dårlig formulert men, men... :-?
mira2 Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Seeing is beliving heter en øyekrem fra Oriflame. Den bruker jeg selv, og er veldig godt fornøyd med den! :-)
Dagensdiva Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Er ikke sikker på hva du mener, men regner med at det er det vanlige? som vi ofte hører klager om! Huden i området rundt øynene er tynnere enn huden ellers på kroppen. Derfor må man joo være svært nøye med valg av fuktighetskrem i dette området. Fant en oppskrift for "Fuktighetskrem for huden rundt øynene" :-) Ingredienser: 1 ss (15 ml) kakaosmør 1 ss (15 ml) lanolin 1 ts (5 ml) hvetekimolje 1 dråpe rosmarinolje Tilberedning: Ha kakaosmør, lanolin og hvetekomolje i en bolle. Plasser bollen over en gryte fylt med småkokende vann. La ingrediensene smelte over svak varme i 15 minutter. Når de har smeltet, tilsettes den eteriske oljen. Ta gryten av platen. Rør ofte i blandingen og ha den over på en stril krukke. Dekk til etter avkjøling. Bruk: Ha en liten porsjon krem på hver langfinger og masser rundt øyehulene. Arbeid først over så under øynene - innenfra og utover. La kremen trekke inn over natten. Anvend kremen innen to måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå