Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Det lyner en del der jeg bor så kanalene faller ut og kommer tilbake hele tiden og faller ut igjen. Stod på kjøkkenet og vasket opp og hadde på nrk i bakgrunnen. Fikk ikke helt med meg hva det var, men hørte noe om mulig spion og diverse. Jeg tror det kanskje kan ha handlet om Manning da jeg vet rettsaken pågår nå. Gikk så ut i stuen og så med dårlig kvalitet en mann som gikk og før jeg fikk sett noe spesielt så gikk kanalene, da kom det tilbake var det selvsagt borte og så gikk kanelene igjen. Men det så ut som mannen var helt naken og i håndjern med noe jeg antar var politi eller millitæret runt seg, men med sladdet underliv. Kan jo sikkert bare vært ei bukse eller noe og med min snøete lille tv med dårlig bilde så kan man jo kanskje se feil og kanalene gikk jo akkurat da så var bare et "split sec" jeg så så sikkert øynene mine som lurer meg, noe jeg er 99% sikker på. Men vil bare vite helt sikker her. For hvis han var naken, hvorfor det i såfall og hvorfor ble det vist på tv? Kanalen har visst gått for gått nå ser det ut som så får ikke sett på nrk uansett nå.
Sweet77 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Nå er jeg slem her men: Måten du skriver på tatt i betraktning så skal du ikke se bort ifra at det du så egentlig var en luftspeiling. Endret 4. juni 2013 av Flair 1
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Nå er jeg slem her men: Måten du skriver på tatt i betraktning så skal du ikke se bort ifra at det du så egentlig var en luftspeiling. Vel, du har nok rett . Kanskje det bare var ei hudfarget bukse personen hadde eller noe. Men fint om det er noen som faktisk vet noe så får jeg det bekreftet eller avbekreftet. Så ikke på klokken da det skjedde, men den var mellom 17.00 og 17.20 tror jeg. Tipper rundt 15 over på nrk 1 Har mistet kanalene helt nå så får jo ikke sett noe mer nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå