Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er snart 30 år, gift og 1 barn.

Var jomfru til jeg ble sammen med mannen min. Har kyssa under 10 stk i løpet av livet mitt (fra jeg kyssa for første gang da jeg var 13 til jeg møtte mannen min da jeg var 23). Tre seksuelle opplevelser - runking - da jeg var 14, 17 og 22.

Alt dette var altså FØR jeg ble sammen med mannen min. Men mannen min mener jeg har vært utro mot ham. Jeg mener IKKE. Vi kjente hverandre fra jeg var 18, men var ikke sammen, og han ga ikke uttrykk for å bli sammen før jeg var 23-24.. Og i løpet av de siste 5 årene, har han altså ikke klart å slippe fortiden min, og gnager om og om igjen om dette..og mener at jeg har vært utro. Og siden jeg har gjort disse tingene, så kan han aldri stole på meg igjen.

Jeg har vært trofast mot mannen min, har ikke vært og kommer aldri til å være utro.

Men kan man virkelig definere dette som utroskap? Å være utro mot noen man ikke engang visste om??

Innspill?

Anonym poster: 34f7cb721f80a700fccebe78e5520723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man er definitivt ikke utro dersom man har gjort noe før man i det hele tatt ble sammen eller hvertfall begynte å "holde på". Fortid er fortid og det må man respektere. Man man kan ike unnlate å gjøre noe i tilfelle man om et par år skulle få seg kjæreste.

Anonym poster: c891769a55c9230abc329fae4c08f783

• Liker 5
Skrevet

Hvordan forklarer han dette som utroskap? Den forklaringen skulle jeg like å høre!

Jeg tror bare han er fryktelig sjalu på fortiden din og har det vondt av den grunn. Han vil at du også skal ha det vondt og derfor gjør han sine egne helt irrasjonelle følelser om til noe du skal føle skyld for. Det er selvfølgelig ikke utroskap!

• Liker 13
Skrevet

Nei, dette er ikke utroskap.

• Liker 1
Gjest Carla H.
Skrevet

Hahaha...er dette en spøk? Hvilken planet lever han på?

• Liker 5
Skrevet

Hvordan i all verden blir dette utroskap?

Jeg traff min kjære som 27 - åring, jeg har vært seksuelt aktiv i 10 år før det, men de ti årene har da ingenting med utroskap å gjøre?

• Liker 5
Gjest celine
Skrevet

Denne mannen må jo feile ett eller annet..? Seriøst - dette er ikke normalt!

• Liker 4
Gjest caroline
Skrevet

det vil da si at jeg har vært utro med 25 styk det, mot min fremtidige kjæreste, som jeg kanskje ikke har møtt enda:)

... NEI! det er IKKE utroskap!

AnonymBruker
Skrevet

Var han jomfru og ukysset frem til han møtte deg ts?

Anonym poster: f5f3348e186866b3e5e0a89c294d120e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han høres forferdelig umoden ut! Alt som skjedde FØR du innledet et forhold med han regnes selvfølgelig ikke som utroskap. For meg høres dette ut som en mann som må ha store problemer. Har dere det fint ellers i samlivet? Er han kontrollerende?

Høres helt sykelig ut å beskylde deg for utroskap. Spør som hun over, var han aldri sammen med noen før han traff deg?

Dette hadde jeg ikke akseptert.

Anonym poster: 2301da3eb338ef8445a64e9ac7703cd6

• Liker 1
Gjest oreokaka
Skrevet

Say whaaaat? Dummeste jeg har hørt, du har absolutt ikke vært utro.

Skrevet

*double facepalm*

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Atte...eh...hæ?!

Gjest Gjest
Skrevet

Du tuller nå? Han har ikke sagt det i fullt alvor? I så fall må det feile han noe alvorlig. Skulle likt å hørt hvordan han har resonnert seg fram til den konklusjonen. Han ønsket seg ei som var fullstendig urørt og ukysset. I våre dager er det nærmest utopisk, med mindre han finner seg et barn, låser det inne til det blir voksent og gifter seg med det :P

Og at du faktisk må spørre om dette er utroskap er nesten like merkelig. Selvfølgelig er det ikke i nærheten av utroskap.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er snart 30 år, gift og 1 barn.

Var jomfru til jeg ble sammen med mannen min. Har kyssa under 10 stk i løpet av livet mitt (fra jeg kyssa for første gang da jeg var 13 til jeg møtte mannen min da jeg var 23). Tre seksuelle opplevelser - runking - da jeg var 14, 17 og 22.

Alt dette var altså FØR jeg ble sammen med mannen min. Men mannen min mener jeg har vært utro mot ham. Jeg mener IKKE. Vi kjente hverandre fra jeg var 18, men var ikke sammen, og han ga ikke uttrykk for å bli sammen før jeg var 23-24.. Og i løpet av de siste 5 årene, har han altså ikke klart å slippe fortiden min, og gnager om og om igjen om dette..og mener at jeg har vært utro. Og siden jeg har gjort disse tingene, så kan han aldri stole på meg igjen.

Jeg har vært trofast mot mannen min, har ikke vært og kommer aldri til å være utro.

Men kan man virkelig definere dette som utroskap? Å være utro mot noen man ikke engang visste om??

Innspill?

Anonym poster: 34f7cb721f80a700fccebe78e5520723

neineineineinei. Nå får han gi seg. Ting som skjedde før du traff han/ ble sammen med han er ikke utroskap.
Gjest Phoenix
Skrevet

Hæ? Atte...eh...hæ?!

Akkurat sånn satt jeg når jeg leste startinnlegget.

Han kan da ikke være alvorlig, og mene at du var utro før dere ble kjærester.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

hva er argumentene hans da ts?

Skrevet

Virkeligheten er vel rett og slett at han ikke liker TS sin seksuelle forhistorie.

Selv om han ikke har skjønt hva utroskap betyr for noe.

AnonymBruker
Skrevet

hva slags problemer har denne fyren er mitt spørsmål.....

det er absolutt ikke utroskap!!! latterlig

Anonym poster: 64714ca430470a0274c2af791034482e

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS, jeg får en følelse av at det kan være i spesielle situasjoner mellom dere at dette kommer opp ?

Er alt som det skal ellers mellom dere ?

Og ha meg unnskyldt om jeg spør og graver dypt nå, du har hverken plikt til å uttdype eller svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...