AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Hei Her kommer en advarsel til skrekk og gru for alle som vurderer å bruke Sigdal som kjøkkenleverandør. Vi bestilte i forbindelse med et boligprosjekt garderober, kjøkken og møbler til baderommet fra Sigdal i 2012. Etter en stund ønsket vi å avbestille garderobene, og ringte først vår kundebehandler i Sigdal som skulle gi oss svar på mail. Da svar ikke kom sendte jeg på eget initiativ en mail, viste til korrespondanse og spurte om de kunne bekrefte avbestilling. Ja, det kunne kundebehandleren. Nå, et halvt år senere påstår de at denne e-posten er noe de ikke kjenner til og at den ikke ligger på deres servere - til tross for at jeg sitter på en kopi av den. Jurist i huseiernes landsforbund sier at de ikke har en sak, og at dette må være det mest idiotiske han har hørt om. Signatur, virusscanning, alt i mailen er identisk med det Sigdal har brukt i andre mailer - likevel nekter de kjennskap til den. Heldigvis er utbyggeren smart nok til å forstå at vi har krav på å få tilbake pengene våre, men for en sak. Etter dette fant jeg ut at jeg ville spørre bekjente om deres erfaringer med Sigdal, og det var tydeligvis svært mye negativt... En person hadde fått feil benkeplate, men fikk ikke byttet til tross for at det i bestillingen stod svart på hvitt hvilken type hun skulle ha. Hun fikk til slutt gjort det mot et mellomlegg. En annen person mottok feil innredning og ventet på kjøkkenet i tre uker etter at de flyttet inn. Felles for alle disse sakene er null kundeservice, null ydmykhet og null innstilling til å vise ansvar. Det ser vi jo tydelig også i vår sak ettersom Sigdal ikke kan huske å ha sendt denne mailen. At et seriøst, stort firma driver på på denne måten er i mine øyne svært merkelig. Derfor lurer jeg, flere her inne som har hatt problemer med Sigdal? Anonym poster: 2fa0d940c62ffe51887a7e437e7b32a5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Æh, nå ble jeg litt nervøs. Vi har vært på tegnetime der idag, og funnet drømmekjøkkenet. Håper ikke vi kommer ut for det samme som dere. Hvor i landet holder du til, om det er lov å spørre om? Anonym poster: f93603bd859cedb8609dacb0fa271dfb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Æh, nå ble jeg litt nervøs. Vi har vært på tegnetime der idag, og funnet drømmekjøkkenet. Håper ikke vi kommer ut for det samme som dere. Hvor i landet holder du til, om det er lov å spørre om? Anonym poster: f93603bd859cedb8609dacb0fa271dfb Vi kjøpte hos Sigdal på Skøyen, våre bekjente bor i Ålesund og Bergen. Anonym poster: 2fa0d940c62ffe51887a7e437e7b32a5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Æh, nå ble jeg litt nervøs. Vi har vært på tegnetime der idag, og funnet drømmekjøkkenet. Håper ikke vi kommer ut for det samme som dere. Hvor i landet holder du til, om det er lov å spørre om? Anonym poster: f93603bd859cedb8609dacb0fa271dfb 99 av 100 ganger går det knirkefritt og har kun postive tilbakemeldinger å gi utifra mine erfaringer med Sigdal. Tviler på at det er så ille som TS skal ha det til men h*n er vel litt hårsår for at h*n ikke fikk 50% rabatt på hele kjøkkenet pga en filleting Anonym poster: 9ab45a2b59e8395dbb0093f8a8cbedd0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 99 av 100 ganger går det knirkefritt og har kun postive tilbakemeldinger å gi utifra mine erfaringer med Sigdal. Tviler på at det er så ille som TS skal ha det til men h*n er vel litt hårsår for at h*n ikke fikk 50% rabatt på hele kjøkkenet pga en filleting Anonym poster: 9ab45a2b59e8395dbb0093f8a8cbedd0 Hvor står det noe som helst om at vi vil ha avslag? Det eneste vi ønsker er å slippe å betale for skap vi avbestilte. Hadde aldri falt meg inn å kreve avslag, så den må du lenger ut på landet med. Og at det går knirkefritt 99 av 100 ganger stemmer ikke utifra det jeg har lest på andre forum. TS Anonym poster: 2fa0d940c62ffe51887a7e437e7b32a5
Gjest fotografi Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Har ikke de beste erfaringene med produsenten. Bestilte en kjøkkeninnredning, fikk feil håndtak, men alternativet var å vente i mange uker på ny. Fikk ingen unnskyldning eller noe slags prisavslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå