AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er litt på ei dateside. Har snakka med litt forskjellige menn. En har jeg fått bedre kontakt med, og han lurte på om vi skulle snakke med webcam. Er det vanlig å gjør det med mange? Tyder det på at han mener det mer seriøst/er mer intresert? Er ikke vant til det her og er usikker på om jeg vil. Hva er det vanlig og snakke om da? Er det litt mer "dating exclusively" når man bruker webcam eller gjør han det kanskje med alle? Deres erfaringer? Anonym poster: 4d03fb082229d37b568547c067257d46
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Det finnes selvfølgelig mange menn med ærlige hensikter og en utmerket oppdragelse der ute, men ellers er det mange som bare vil SE damen de snakker med....hele damen og helst lettkledt...og svært gjerne vise henne den delen av sin kropp som de i øyeblikket er stoltest av. Vær obs på at selv de hyggeligste fort kan miste hodet når de sitter i en slik live-situasjon. Normale høflighetsgrenser blir fort visket ut. Du får prøve deg frem, og finne ut av hvor av-knappen på sendingen befinner seg, og bruke den aktivt hvis det blir for sterk kost. Lykke til... Endret 4. juni 2013 av Hoppetaujenta
zse09 Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Ser for meg at webcam fort kan utvikle seg til "vis meg (..)" også.... ja. Men nå kjenner jeg ikke deres situasjon annet enn det du skriver her, TS.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jeg har hatt på cam for to. Nummer 1 liker jeg meget godt. Vi prater godt sammen, han er søt, han er snill, og så morsom. Nummer 2 var det egentlig ikke så mye kjemi, men vi skulle prøve. Han er noe av det deiligste jeg har sett, fy flate! Vi satt og pratet (ikke noe kjemi i det hele tatt), men jeg satt og siklet. Jeg har aldri hatt noe problemer med det som nevnes ovenfor. Ingen som har spurt meg om å vise noe, ta av meg noe osv. Med nummer en så vet jeg at jeg er eneste som har lagt han til fra datingssiden, og fra nummer to så har han aldri cammet med noen før. Jeg som har spurt begge gangene. Jeg vil gjerne se personen, og se at personen er personen. Jeg har sett flere profiler som endrer bilde til helt andre personer. Muligens jeg er litt paranoid. Nummer en og jeg har truffet hverandre, og dater på ordentlig Om jeg hadde cammet med noen som begynte å spørre om klærne mine, så hadde jeg slått av. Det eksisterer mange idioter der ute, dessverre, men jeg har kanskje vært heldig! Anonym poster: 24c684af7ae0dc801fe87db0c0d2f436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå