Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker litt forskjellig: Hårmoten fra 40 tallet er så fint! Prøver stadig å få slike fine sveiser, dog med litt forskjellig resultat :laugh:

Make up fra 40-50 tallet er kjempefint! Folk som kjenner meg sier at det er rart å se meg uten den tykke eyelineren :fnise:

Hva liker dere? Og tør dere kjøre stilen i hverdagen? :sminkedokke:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Androgyn stil er jeg en meget stor fan av. Jeg føler meg som ei kjerring i veldig feminine klær :)

tumblr_mhfcfsHZV81r3qbj6o1_500.jpg

Kelli2-600x793.jpg

• Liker 5
Skrevet

jeg er glad i tykk liner, løsvipper, nude leppefarger (ikke liklepper eller concealerlepper, hehe)

og når det kommer til klær er jeg vel ganske kjedelig. masse basic plagg.

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg liker å se fresh og naturlig ut, men synes det er kjempestilig med jenter som tør å kjøre f.eks. full 40-talls glamourmakeup :)

AnonymBruker
Skrevet

50-tallet med pin curls og store kjoler. :) Liker også naturlig look med langt naturlig hår,lite sminke og lange kjoler, litt hippie. Liker å tro jeg kjører en mellomting. Normal jente i normale kjoler. :laugh:

Anonymous poster hash: 9b009...da9
  • Liker 1
Gjest Ellab
Skrevet

Liker litt rocka, men søt stil. Selv om jeg ikke er så flink til å fullføre den :P

Skrevet

Jeg elsker 50- og 60-tallsstilen, skulle ønske jeg turte å kjøre den selv. ;) Ellers liker jeg en blanding mellom romantisk og avslappet stil, og litt mer klassisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Liker hele denne stilen. Både sminken og klærne :)

post-67229-0-70218700-1370786632_thumb.j

post-67229-0-40980300-1370786633_thumb.j

post-67229-0-76005900-1370786633_thumb.j

post-67229-0-58425900-1370786642_thumb.j

Endret av Samaysa
Skrevet

Ankelkorte jeans, Tøy av lin, pannelugg, lange kjoler og skjørt, herreskjorter, ringer i øra og cardigans av alle slag ( i bomull, lin eller ull) er veldig meg.

Også knallrød leppestift og sort kjole når jeg skal pynte meg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Elsker klærene fra Mango :) Er glad i blonder/ det romantiske, pastellfarger ...

mango+spring+2011.jpg
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker "cat eyeliner" og stort hår! Når jeg sier stor mener jeg stort på toppen. Som en pouf.

Sotete øyne er jeg også veldig fan av! Og knæsje lebestifter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...