Gelica Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er rett og slett ute etter alle typer oppskrifter på ulike wraps. Bruker du vanlig lefse, tortilla lomper og hva liker du å fylle de med? Håper mange vil dele alle oppskrifter fra den enkleste til kanskje noe mer avansert :-)
Betty2 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Tortilla lefser bruker jeg. oppsk 1: urtesmør, oppskåret laks eller ørret, og ruccula salat. oppsk2: philidephia naturell eller med urter, salami, rødløk og ruccula salat. oppsk3: salat blader, kyling biter, rød /charlottløk biter, en god dressing av ønsket sort.
Tabris Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Tortillalefser. Fyll: Steker paprika, squash og løk på pannen med masse krydder (karri, chilli, pepper, cayennepepper...). Har oppi fyllet sammen med ruccola-salat.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Håper jeg ikke sporer for mye av her nå, men lurte på om noen vet hvilke av disse lompene, lefsene, tortilla etc. har færrest kalorier? Anonymous poster hash: 9f2a0...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå