Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

rutiner på dag 4 mnd baby: burde man gi pupp, la de være våkne litt og så sove til de blir sultne igjen. Ellers gi pupp, sove og så være våkne før de blir sultne?

Anonym poster: 84251a5c5568cb50cf7345d09bb96c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes noe fasitsvar på dette, men jeg brukte ofte å gi pupp før hun sovnet, også være våken fram til hun ble sulten.

Men når hun var 4 måneder så sovnet hun ikke etter hver gang hun fikk pupp lenger :)

Skrevet (endret)

Min er 3,5 mndr. Jeg gir alltid pupp når hun våkner og fremdeles er litt trøtt. Da har hun mer ro på seg til å spise bedre. Hun sliter også med vond mage, så jeg syntes det er best at hun er våken og får roet magen uten mat før hun skal sove. Så derfor gjør jeg det sånn. :)

Endret av Aja
Skrevet

Jeg gir mat, lar han være våken en stund, så får sove til neste måltid. Han e 3 mnd. Dette fungerer veldig bra for oss.

Skrevet

Alle barn er forskjellige, så du må prøve deg frem, men mange barn sover godt etter de har fått mat. Hvis barnet ditt pleier å bli søvnig og være rolig i magen etter mat, er det en god anledning til å legge det. Blir barnet derimot mer våken etter mat, ville jeg ventet litt. Kanskje litt byssing og nærhet vil hjelpe før sovingen?

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...