Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kitty
Skrevet

For 2 år siden fant jeg og eksen tilbake etter at vi begge hadde funne nye, men begge fant ut gresset ikke var grønnere på andre siden og ville tilbake til hverandre.

Etter en STOR krangel og noen måner med mye usikkerhet fra hans side gjør vi det slutt igjen.

Ingen av oss ville det men han sier han så seg lei på og ikke få kjærlighet oss meg.

den damen han var sammen med betydde ingenting for han, men de har vokset opp sammen.-

han syntes hun var tafatt, trasig og ble flau over henne i store sosiale lag.

han taklet ikke datteren hennes og sa forelskelsen gikk over ganske fort.

men nå etter bruddet går det "rykter" om at de er sett sammen igjen på uteplasser.

hvorfor?

kan det være for at han vet han får henne og ser på henne som en trøst?

skjønner ingenting og kjenner jeg er sint og bitter på han :(

Han nekter på ALT og vil vi skal finne tilbake.

Han sier han elsker meg og ser ikke for seg et liv uten meg og barna.

Han sier og han trenger mer kjærlighet fra meg og at jeg MÅ lære meg og stole på han.

Men nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal tro lengre :(

kom gjerne med synspunkter.... og la dritten gå er vanskelig, for vi har 4 barns sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Umulig å svare på rett og slett. Jeg tenker automatisk at hans behov for å rakke ned på henne handler om å smøre og holde deg varm. I tilfelle. Og slike ting som "du gir meg ikke nok kjærlighet" ser jeg også på som...fjollete barnslige unnskyldninger for å komme unna med drittoppførsel. Voksne folk legger ikke ALT ansvar i hendene på partneren slik, og særlig ikke når det er fire barn i bildet. (Hvem gir DEM nok kjærlighet og hva koster det) Det bør begge parter ha klart for seg i slike situasjoner. Så, alt i alt, jeg er skeptisk.

Du må nesten bare velge tror jeg. Enten velge at han er den mannen du vil ha, og gå ut fra det. Eller legge hele greia bak deg og gå videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...