Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kjæresten min sit og ser på denne filmen no, eg gjømmer meg så godt eg kan bak dataen, men høyrer jo alle desse fæle sloss-og drepe-stønnelydane.... Fælt... Skjønner ikkje korleis nokon syns det er moro å sjå på slikt.... :riste:

Nei, takke seg til romantiske komediar! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Har vi samme kjæreste?! :hoho: Min sitter også og ser på Kill Bill, og jeg sitter her foran dataen og prøver å overhøre alle disse lydene.. Akkurat nå er de visst og kjører motorsykkel, da, så DET er jo ikke så ille... :P

Skrevet

Kill Bill er den kuleste filmen noensinne!! Gleder meg så til nr. 2 kommer ut. :hoppe:

Gjest Phair
Skrevet

Jenter da, dere må åpne sinnet deres. Den er jo fantastisk! Utrolig hvordan han får til å lage mord til noe vakkert.

Skrevet

Jeg så Kill Bill i går og den var bare helt fantastisk!

Skrevet

Bra det kom noen positive kommentarer til filmen og:) For jeg gleeeder meg til å se den!

Skrevet

For å si det på denne måten: Liker du Pulp Fiction så kommer du til å elske Kill Bill.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg så også Kill Bill i går. Ikke helt sånn type film som jeg liker akkurat,men helt grei..

Mrs.Potter

Skrevet
For å si det på denne måten: Liker du Pulp Fiction så kommer du til å elske Kill Bill.

Jeg likte IKKE Pulp Fiction, men jeg ELSKER Kill Bill!! :)

Skrevet

Jeg likte Pulp Fiction, men liker ikke Kill Bill. Når den ikke var ekkel-voldelig, var den bare kjedelig.

Skrevet
Kill Bill er den kuleste filmen noensinne!! Gleder meg så til nr. 2 kommer ut. :hoppe:

Jepp! Særlig den scena i bilen etter rømningen fra sykehuset: "Wiggle you're big-toe". Filmen har utrolig mye humor. Humor som smitter over på slåssingen og. Skikkelig tegneserieslåssing.

Skrevet

Jepp, vi (særlig jenter) må lære å skille mellom god og dårlig vold. :wink:

Skrevet
Jepp, vi (særlig jenter) må lære å skille mellom god og dårlig vold.  :wink:

God vold? Synes det var fryktelig overdrevet jeg da...blodet fosset. Det er mindre trykk i slangene på brannstasjonen jo!!

Men for all del, det var en ok film. Jeg skal også se nr. 2 når den kommer.

Gjest the imp
Skrevet

Så filmen i går og den er helt grei, må få med meg 2-ern. Men jeg må si jeg har sett voldsfilmer jeg har likt bedre og med mer humor.

Skrevet

"God vold? Synes det var fryktelig overdrevet jeg da...blodet fosset. Det er mindre trykk i slangene på brannstasjonen jo!!"

Jepp, akkurat :P

Skrevet

Kill Bill vol 1 var kul. Avslutningen kommer 23. april i Oslo. :) Da tror jeg at jeg får ta med lillesøster, sambo synes at den var litt kjedelig.

Catzy

Skrevet

Så filmen for et par dager siden. Trodde ikke jeg skulle like den, jeg, men jeg er overbegeistret. Utrolig kul. Joda, volden er overdrevet som bare juling, men det er så gjennomført at jeg ikke synes det gjør noe.

Gleder meg til Volume 2. Må nok skaffe barnevakt og dra med mannen på kino da, ja :-)

Gjest Seleena
Skrevet

Teit film. Blir kvalm av slike filmar....

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg syntes KB1 var fantastisk - gleder meg til nr. 2 kommer!

Gjest Estrela
Skrevet

Har ikke sett den. Gremmer meg litt over det.

Skal se når jeg får tak i den rimelig på DVD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...