Gå til innhold

Hvorfor ikke prøve å være single, Tone Damli?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kommer hennes ekstrem flotte kropp inn.

Skal vi tro slik det er her på KG, så har ikke Tone en flott kropp... Tilnærmet feit med andre ord.

Anonymous poster hash: eadcf...b0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun overlapper jo kjærester, har en klar før hun forlater han hun er sammen med... Ikke rart bruddet mellom henne og Aksel ble betent.

Anonymous poster hash: f1a46...c7d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda Skoug har gjort akkurat det samme nå. Mor til to små barn og hun har ny mann før blekket på skilsmissepapirene har tørket.

Jeg blir faktisk flau på kvinners vegne.

Anonymous poster hash: 6463e...b57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda Skoug har gjort akkurat det samme nå. Mor til to små barn og hun har ny mann før blekket på skilsmissepapirene har tørket.

Jeg blir faktisk flau på kvinners vegne.

Anonymous poster hash: 6463e...b57

Hvem i alle dager er Hedda Skoug?? Er det Tones venninne? Kanskje disse damene konkurrerer i å ha seg med flest kjekkaser før alderdommen tar dem :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Tone ville ikke ha fått seg noe sex hvis hun ikke hadde hatt en samboer vett.

Anonymous poster hash: c91f0...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Tone!

Om hun finner seg kjæreste ikke lenge etter at det ble slutt med han andre, så er jo det flott for Tone - om hun liker det sånn.

Noen mennesker liker å være i forhold. Og så lenge det funker for dem, og de er snille mot andre, så er ikke det noe vi trenger å henge oss opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Gratulerer til Tone!

Om hun finner seg kjæreste ikke lenge etter at det ble slutt med han andre, så er jo det flott for Tone - om hun liker det sånn.

Noen mennesker liker å være i forhold. Og så lenge det funker for dem, og de er snille mot andre, så er ikke det noe vi trenger å henge oss opp i.

Enig.

Kan ikke skjønne hvorfor noen tror at de har noe med Tone og hennes valg av kjærester å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Kan ikke skjønne hvorfor noen tror at de har noe med Tone og hennes valg av kjærester å gjøre.

Det er bare vanlig norsk skadefryd, og litt irritasjon over skinnhelligheten til Tone.... Hun er jo så søt og "uskyldig" og så er hun egentlig det helt motsatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble det ikke slutt i februar da? Det er jo en stund siden.

Anonymous poster hash: bf004...573
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ble det ikke slutt i februar da? Det er jo en stund siden.

Anonymous poster hash: bf004...573

Ble slutt i april. Og allerede i juni ble hun observert med han nye fyren på kjærlighetsferie til LA.

Anonymous poster hash: a3562...403

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel opptil hver enkelt om de syns det er viktig være i et forhold eller ikke.

Det jeg syns er merkelig er alle disse som har små barn som introduserer den nye partneren etter den andre istedenfor å ta det litt rolig og gjerne rett etter bruddet med far/ mor til barna.

Man MÅ jo ikke på død og liv være sammen med den nye kjæresten 24 timer i døgnet vel? Går jo utover barna som rekker å knytte seg til disse , før de blir byttet ut igjen.

Klart det kan være bra barnet og se at mamma og pappa er lykkelig forelsket på hver sin kant, men tror barna har like godt av å se at mamma og pappa kan være lykkelige uten en kjæreste inni bildet også.

Jeg syns det er ille om det er slik at noen synes at de ikke er en hel person uten en partner ved sin side, og alltid trenger bekreftelse fra en annen, for det må vel være der " problemet "

ligger kanskje?..

De som lever slik ser nok ikke at det er et problem, men jeg ville ikke introdusert en ny partner for barna før jeg var rimelig sikker på at forholdet kom til å vare.

Men nå har jo ikke Tone noen barn , så skal ikke blande meg borti hennes valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...