Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

http://m.seher.no/php/art.php?id=917540

Jeg merker jeg blir så forundret over dere som ALLTID er i forhold... Hva er greia? Klarer dere ikke være alene? Dere som alltid avslutter et forhold og går inn igjen i et nytt ett med en gang kan gjerne svare?

Tone Damli har vel omtrent ikke vært singel siden hun ble kjent...? Jeg tenker, trenger man ikke litt mer en et par mnd på å komme seg videre etter et 4 år langt forhold hvor man faktisk har vært nære et bryllup?

Anonym poster: e76b96e9a9d1749d5064a36b19b36078

• Liker 20

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Etter et av og på forhold med eksen i 3 år, fant jeg lykken på ny etter 5 måneder. Jeg hadde jo planer om å være singel lenge, men hvem man faller for er vanskelig å styre ;)

Tone er jo en offentlig person, som mange menn (og kvinner for den del) finner svært attraktiv...hver sin smak, for all del. Dermed vil jeg jo tro hun ikke mangler på tilbud fra beilere og når det da dukker opp en kjekkas er det vel bare å hoppe i det.

Selv om hun er "kjendis" er hun jo bare en vanlig dødlig hun også, men tror ingen hadde reagert dersom hun ikke hadde vært kjent.

Men skjønner ikke hvorfor det er noen stor greie, kjendiser er vel ofte kjent for å være litt kjappe i svingene ;)

Anonym poster: b20e890edcf3cea3d21a9b5c2218b544

• Liker 1
AnonymBruker

Det som forundrer meg er at han er venn med Aksel

Anonym poster: 4f20634ea6d79b19ea5a3dd8889af303

Det er en grunn til at hun blir kalt for norges madrassen!

Anonym poster: b9cd0126a814b3acb076ad91b7411c06

• Liker 19

Men, ærlig talt, når ble Se og Hør en sikker kilde for slikt?

"Hemmelig romanse" kan jo rett og slett bety at de har gått ut for å spise middag sammen en kveld. Dersom han er kompis med Aksel er det vel ikke helt utenkelig at Tone også kjenner han godt fra før og at de henger sammen som venner?

Syns uansett at slik snoking som S&H bedriver kun for å få "eksklusive" saker er helt bak mål.

(Har ikke lest artikkelen, så dersom det har kommet frem andre ting der får dere ha meg unnskyldt...)

• Liker 2
AnonymBruker

Ta det som en bekreftelse på hva denne her sosietets-bloggeren hun skulle saksøke faktisk fortalte sannheten.

Hele forholdet var bare et PR-stunt for å få de begge mer frem i mediene, og i virkeligheten så hadde de et åpent og lite forpliktende forhold.

Eller du kan ta det med en klype salt siden det er Se&Hør du leser i...

Anonym poster: 64146a6773787154ec694bb7f6bc2965

• Liker 7
AnonymBruker

"Hemmelig romanse" kan jo rett og slett bety at de har gått ut for å spise middag sammen en kveld. Dersom han er kompis med Aksel er det vel ikke helt utenkelig at Tone også kjenner han godt fra før og at de henger sammen som venner?

Syns uansett at slik snoking som S&H bedriver kun for å få "eksklusive" saker er helt bak mål.

(Har ikke lest artikkelen, så dersom det har kommet frem andre ting der får dere ha meg unnskyldt...)

Faktisk, så kan man ta det seoghør skriver for god fisk. De er avhengig av å være pålitelige, hvertfall overfor kjendisene de skriver om.

• Liker 5

Faktisk, så kan man ta det seoghør skriver for god fisk. De er avhengig av å være pålitelige, hvertfall overfor kjendisene de skriver om.

He he he, ja der ga du meg dagens gode latter....... ;-)

• Liker 1

Annonse

Gjest Lincoln

Hehe, Se og Hør har et helt kjellerarkiv med saker på Tone som de aldri har publisert (noe av det kom frem på en mye omtalt bloggpost). Når de først skriver noe så tror jeg faktisk at de har dekning for det.

Men la hun nå holde på.

Endret av Lincoln
  • Liker 4
AnonymBruker

Denne Markus Foss står da i et forhold med en eller annen sveitser på facebook. Så forøvrig ut som en grusom vestkantfyr.

Ang at han er venn av Aksel. Tones ex-kjæreste før Aksel, Simen, var god venn av Aksel. VAR. Er ikke noe nytt for Tone å bevege seg fra kompis til kompis. Dama er drøy.

Anonym poster: 30e927539adad528d77cae82cf37db41

• Liker 4
Annonse

Jeg merker at tålegrensen min for Tone-oppslag i media er nådd for lenge siden. Dama er mer kjent for å være kjent enn for reelle prestasjoner, dette klessamarbeidet og Idol-jobben som dommer er ikke hva jeg vil kalle prestasjoner. Det er resultatet av et dyktig management. Ja, også ga hun jo ut noe musikk for noen år siden, da, med tilhørende tåpelig video.

Dama har ei låt jeg liker godt, så potensialet er jo der om hun får gode låter.

• Liker 3

Folk er forskjellige, og for noen er det vel greit å gå fra forhold til forhold. For min del blir re-bounds aldri noe mer enn tidsfordriv, så det gidder jeg ikke mer.

Bedre å føle på de kjipe tingene en periode, og vente til man er åpen for en ny person på ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...