Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet han som nå er kjæresten min, siden slutten av august. Vi har brukt mye tid sammen, og ble sammen i begynnelsen av februar. Det kjennes utrolig bra med han, og jeg har blitt veldig glad i han nå over tiden vi har kjent hverandre.

Verken jeg eller han er spesielt sjalu, og vi har gutte og jente venner begge to.

Jeg var på pc`n her og han var innlogget på facebook. Kikket litt i meldingene med en venninne av han. Der har de snakket om at han hadde vært på en date i midten av november. De hadde bare møttes, og snakket, og ikke no videre.

Jeg spurte han , på litt mer generell basis, om han hadde møtt noen etter at vi møttes, og han svarte ja, men det var tidligere den høsten og ikke så sent som november.

Jeg kjenner at jeg både blir såret, lei meg, og vet ikke hvor jeg skal begynne hen. Vi var ikke sammen på tidspunktet, men etter noen måneder med at vi har sett hverandre så mye, skulle en jo tro at det var fair ovenfor meg, å fortelle da at man treffer andre ihvertfall? Itilegg, på denne tiden var jeg travelt opptatt med å legge sjela mi i små gaver til julekalenderen hans, mens han ikke var mer inni "forholdet vårt" enn at han var ute på vift.....

Såe...er jeg bare tåpelig? Blir surrete i hodet av å kverne... :(

Anonym poster: d31fc88da30e480c1a7ae2301b4eafd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var dere ikke sammen før februar? Gjorde dere kjæresteting om høsten?

Anonym poster: adee5f1089985a19b12dfc8b7c7dfbfd

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresteting- Ja, det vil jeg si at vi gjorde. I aller høyeste grad.

Vi ble kjent over nett, og begge var der for å finne en potensiell livsledsager.

Anonym poster: 6cb1761ee8896ce56e79fec0f22ff7a5

Gjest Miranda2011
Skrevet

Har truffet han som nå er kjæresten min, siden slutten av august. Vi har brukt mye tid sammen, og ble sammen i begynnelsen av februar. Det kjennes utrolig bra med han, og jeg har blitt veldig glad i han nå over tiden vi har kjent hverandre.

Verken jeg eller han er spesielt sjalu, og vi har gutte og jente venner begge to.

Jeg var på pc`n her og han var innlogget på facebook. Kikket litt i meldingene med en venninne av han. Der har de snakket om at han hadde vært på en date i midten av november. De hadde bare møttes, og snakket, og ikke no videre.

Jeg spurte han , på litt mer generell basis, om han hadde møtt noen etter at vi møttes, og han svarte ja, men det var tidligere den høsten og ikke så sent som november.

Jeg kjenner at jeg både blir såret, lei meg, og vet ikke hvor jeg skal begynne hen. Vi var ikke sammen på tidspunktet, men etter noen måneder med at vi har sett hverandre så mye, skulle en jo tro at det var fair ovenfor meg, å fortelle da at man treffer andre ihvertfall? Itilegg, på denne tiden var jeg travelt opptatt med å legge sjela mi i små gaver til julekalenderen hans, mens han ikke var mer inni "forholdet vårt" enn at han var ute på vift.....

Såe...er jeg bare tåpelig? Blir surrete i hodet av å kverne... :(

Anonym poster: d31fc88da30e480c1a7ae2301b4eafd5

De møttes og ikke noe mer, sier du, synes ikke da det er så mye å henge seg opp i. Han svarte ja på om han hadde møtt noen, selv om han sa det var på høsten, er det lett å huske feil ang dato/mnd når det ikke betyr så mye. Hvis alt har vært i orden mellom dere etter det, hadde jeg latt være å gruble mer på det.
Skrevet

Slutt å snoke på andres Facebook!

• Liker 3
Skrevet

Slutt å snoke på andres Facebook!

Bifalles. Hva har man egentlig med kjærestens FB å gjøre? Aldri skjønt det der.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er jo det min store feil. Men det er vanskelig å undo. Aldri gjort det før, ikke hatt noe behov for det heller, men det var et sekund da nyskjerrigheten tok det beste fra meg rett og slett.. men

Syntes likevel det er svært sårende, på det stedet jeg følte vi var på på den tiden....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Når jeg tenker på mine datingperioder har det alltid vært "intenst" fra starten, og et ønske om å prøve oss som kjærester før vi ble det ofisielt. Med andre ord har vi møttes mye og oppført oss som kjærester. Jeg vet at jeg hadde syntes det var veldig rart om jeg eller en av gutteme skulle avtalt date med en annen mer enn kanskje 3 uker etter vi møttes. Man føler seg som regel ganske nære etter 3 uker, om ikke før..

Men du må jo bare riste det av skuldra, og glemme det. Det forandrer ikke det faktum at han ønsker å satse på deg, så det kommer ingenting godt ut av å gruble på det.

Om det hjelper å sammenligne, så fant jeg en bh under senga til exen min etter 1 måned med offisielt forhold. Vi datet i 4 måneder før det, og bhen var min venninne sin fra 2 dager før vi hadde praten om å være ordentlige kjærester. Så jeg klipte den i 1000 biter for terapi, og var ferdig med det.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du er snurt fordi han drakk en kaffe med en dame for 8 måneder siden. Jeg synes du overdriver noe ekstremt! Dere var ikke sammen engang.

Jeg tenker at mest sannsynlig så bruker de ordet "date" på en ikke-romantisk måte. Vi drar jo ofte på cafedate med venninner, gjør vi ikke? Jeg kan tenke meg at dette er grunnen til at typen ikke nevner noe, for ham var det ikke en sjekke-arena. Bare en kaffe med en kul jente.

AnonymBruker
Skrevet

Du er snurt fordi han drakk en kaffe med en dame for 8 måneder siden. Jeg synes du overdriver noe ekstremt! Dere var ikke sammen engang.

Jeg tenker at mest sannsynlig så bruker de ordet "date" på en ikke-romantisk måte. Vi drar jo ofte på cafedate med venninner, gjør vi ikke? Jeg kan tenke meg at dette er grunnen til at typen ikke nevner noe, for ham var det ikke en sjekke-arena. Bare en kaffe med en kul jente.

Det var fullstendig umulig å ha feiltolket det der til å "bare ha vært en kaffe"....

Men greit med litt forskjellige inputs her, det roer seg nok litt for min del også etterhvert. Jeg kjenner den der kampesteinen imagen er ikke så stor idag, som igår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...