Gå til innhold

trenger man bordkort når man er 17 stykk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss i utlandet og er tilsammen 17 gjester på en resturant. Trenger man da bordkort? Kjæresten min mener nei men jeg er usikker. Hva er vanlig? Jeg synes det kunne vært lurt og ha men blir det dumt og ikke ha?

Anonym poster: 6962fcb0971800fd78fd434273d9bd1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger og trenger .... hvis du har lyst så har du lov, har du ikke lyst lar du vær. Jeg liker bordkort og har hatt bordkort hjemme med familien på julaften :)

Skrevet (endret)

Restaurant nei. Det trenger man ikke.

Brudeparet setter seg i midten og forlovere ved siden av om man vil...

jeg har vært med på dette 2 ganger, og ingen trengte bordkort.

Endret av Wonders
Skrevet

Ja, det synes jeg er ryddig og greit:)

Skrevet

Synes det er utrolig hyggelig med bordkort til hver gjest, som et minne fra hendelsen. Trenger jo ikke nødvendigvis være kort, for eksempel en stein/skjell med navnet på :)

Skrevet

Dere trenger det jo ikke, det handler nå mer om dere har lyst til å ha det som noen over meg nevnte her.

Vi blir 33 stk til middag på vår uformelle fest og vi skal ikke ha bordkort.

Skrevet

Trenger ikke, men personlig synes jeg det er både ryddig og hyggelig. Vi var 17 stk til middagen og 15 til etterfest-middag på restaurant, og hadde bordkort begge gangene.

Skrevet

Jeg var i en barnedåp med 25 stk uten bordkort, og det funket veødig bra det. Jeg tenker at om du ikke gidder så la være, ikke noe folk kommer til å snakke om i ettertid uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...