Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var sammen med en i 4 år.. Siste 1,5 året var han veldig kald, sa ikke glad i deg el slike ting ... En jente skriver en del positive ting på FB, som han responderer på.. Vi gjør det slutt (av andre årsaker) og han kommer tilbake da han føler deg ble feil å bryte opp, jeg blir kjempeglad og tar ham tilbake uten å blunke.. Mindre enn 10 dager senere flørter samme jente helt vilt m ham .. De prater sammen mye på tlf og de møtes.. Jeg blir blokkert fra FB og han dumper meg.. SÅ kommer han tilbake igjen, vil at vi skal stifte familie og være sammen for alltid..

Jeg finner ut at de har reist på ferie sammen ( 8 dager før han kommer tilbake ) ... Han ble sur når jeg konfronterte ham med det..

Enda mer sur da jeg begynte å grave i hva de hadde gjort.. Han innrømmet at de hadde hatt sexuell omgang .. Altså at han var utro.. Likevel forventer han at jeg skal legge dette bak meg, stole på ham og ta ham tilbake... Og absolutt ikke stille de spørsmålene som jeg gjør..

Men, er det så unaturlig av meg å ville vite alt som skjedde? Han sier det er fortid, ( det siste skjedde i mai) og at jeg må slutte å grave i fortiden, fokusere på fremtiden osv..

Kjenner jeg er kvalm...

Synes det er rart at han kan føle at dette er så bagatellmessig , samtidig som han selv forteller om hvor såret han var da en av hans mange ekser var utro ..

Vet at hvis jeg tar tilbake eksen, så må alt glemmes... Men, er det unaturlig at jeg før det glemmes vil vite alt ? Og at jeg har behov for å fortelle ham hvor mye det sårer?

Forstår jeg ham riktig forventer han at jeg ikke skal tenke på dette ... "For nå skal jo alt bli så bra"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han er en rundbrenner.

Du må være temmelig spesiell for at han skal kunne lande hos deg og bli der.

Jeg syns ikke at mai er fortid. Det er jo bare et par dager siden.

Og hadde du vært dattera mi ville jeg rådet deg til å droppe han.

• Liker 1
Gjest Carla H.
Skrevet

Kvitt deg med drittsekken og finn deg noe bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er så uhørt at du både spør og ønsker å vite om dette.

Skal du noen gang kunne klare å ligge deg bak deg, er det nok lettere om du får vite det meste om det.

Da vet du hvertfall hva du kan forholde deg til og ikke hva du ikke kan. Det er den uvitenheten som ødelegger, da det kan være alt fra det ene til den andre. Og med mindre en er veldig flink til å bestemme selv hva en skal tenke på, så vil en jo hele tiden gnage seg på hva det kan være han har funnet på.

Ser for meg at de fleste ville ønsket innsikt i en lignende situasjon. Er mye enklere å gå videre da, når en vet hva en går videre fra.

Anonym poster: a258d5e5b1ef9df59630a7e79fd3e216

Skrevet

Få på deg løpeskoene, jente, og løp så fort og så langt du kan!

Den mannen kommer aldri til å gjøre deg lykkelig.

Skrevet

"Det er fortid" er ikke noe man sier om noe som skjedde for bare noen dager/uker siden.. Det er "nå nettopp", det, og hvis han skulle ha fått tilgivelse, så måtte han gitt deg både tid, forklaringer og svar.

Jeg synes dette høres ustabilt ut, og hvis du fortsetter i dette forholdet, har jeg en mistanke om at du må være forberedt på at han dumper deg flere ganger for å ha sex med andre.

Uansett, jeg vil anbefale deg å heller finne deg noen bedre.

Skrevet

Takk for alle innleggene ... Er virkelig rådvill..

AnonymBruker
Skrevet

Til TS : om du er rådvill i en sånn situasjon - etter alt han har gjort,sagt og måten han har behandlet deg på - så vil jeg si at du fortjener ikke bedre.

VÅKN OPP !"!"

Gud! Jeg er så lei av kvinner som lar seg herse med og som gjør seg sjøl til dørmatter!

Og her inne på KG florerer det av dere...

Anonym poster: 4580b5add9874c4d2604ec5c63e275b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...