Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #22 Skrevet 12. april 2004 Åja, da er du sikkert ferdig før jeg kommer
Anne-Elin Skrevet 12. april 2004 #23 Skrevet 12. april 2004 Det var synd, hadde vært koselig å hilst på deg :-)
@shygirl@ Skrevet 13. april 2004 #25 Skrevet 13. april 2004 Lykke til til dere begge som skal tilpasse kjolene i dag! Fotell nå hvordan det gikk,da!
minniepus Skrevet 13. april 2004 #26 Skrevet 13. april 2004 Jeg har første time hos sydamen 25. mai. Syntes det var tidlig, men det var det hun foreslo utfra datoen. Skal igjen litt nærmere bryllupet.
Isiselin Skrevet 13. april 2004 #27 Skrevet 13. april 2004 Skal få tilpasning den 26. mai, altså en måned før bryllupet. Jeg foreslo tre uker før, men damen mente at en måned ville passe bedre...så da fikk jeg vel høre etter da... :D
April Skrevet 13. april 2004 #28 Skrevet 13. april 2004 Jeg skulle ringe henne i begynnelsen av mai og avtale nærmere..Blir vel i midten av mai tenker jeg!
Holly Hobbie Skrevet 13. april 2004 #29 Skrevet 13. april 2004 Jeg faar kjolen tilpasset hver gang jeg er hos sydamen, og siste tilpassing blir vel gjort to dager foer bryllupet.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #30 Skrevet 13. april 2004 2 år siden jeg gifta meg nå, men alikevel henger jeg her. Fikk tilpassa kjolen ca 1 mnd før vielsen og henta den ca 1 uke før.
*Lene* Skrevet 13. april 2004 #31 Skrevet 13. april 2004 Jeg skal på visst tirsdag. ALTFOR tidlig' date=' men det var bare da de kunne / ville / syns det passet. Sydamen på Kristin er ikke spesielt grei. Driver og lurer på om jeg skal avbestille, prøvde å ringe tirsdag og onsdag men fikk ikke svar.....[/quote'] Syns du sydamen er ugrei? Har motsatt erfaring. Syns hun var hyggelig og imøtekommende..Litt humorløs kanskje..hehe! Men det er sikkert fordi hun ikke er norsk! Uansett, min kjole er ferdig tipasset, og jeg hentet den 1. april! Nå gjelder det å ikke gå opp vekt... :oops:
Anne-Elin Skrevet 13. april 2004 #34 Skrevet 13. april 2004 Da var jeg tilbake fra handletur og kjoletilpassning! Kjolen er nyyydelig, vil helst ikke ta den av meg etter å ha fått den på, gleder meg til å sprade rundt i den i en hel dag! Handlet sko og korsett også. Sydamen var kjempehyggelig og veldig flink, synns jeg. Skal hente kjolen neste torsdag. Forresten, vet noen om de renser kjolen før jeg får den? Glemte å spørre.....
Gjest Tex Skrevet 13. april 2004 #35 Skrevet 13. april 2004 Da er jeg også tilbake, og trekker med dette tilbake hvert eneste negative ord jeg har sagt om sydamen på Kristins. Hun var utrolig hyggelig, brukte god tid, var dyktig og visste hva hun pratet om, samtidig som hun hadde masse tålmodighet med meg. Jeg ble nemlig usikker på en del ting, som jeg må tenke litt på, og hun var rene engelen. Kjolen sitter helt perfekt og skal bare renses og støvsuges.
@shygirl@ Skrevet 13. april 2004 #36 Skrevet 13. april 2004 Det var jo kjempeflott, da! Så kan man glede seg til det også....
jea Skrevet 13. april 2004 #37 Skrevet 13. april 2004 Så flott alt er bra tex og anne-elin.. Min er også ferdig,jeg er kjempe fornøyd..Henta den i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå