Gå til innhold

Savner psykologen min fra BUP. Er "voksen" nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fylte 18 år i Januar, og ble da skrevet ut av BUP. Gjorde selv en avgjørelse om å ikke begynne på scratch med en ny psykolog i voksenpsykiatrien. Føler meg for øvrig ikke voksen, skulle gjerne vært lenger på BUP :(

Men ting har bare dalt ned siden da, og jeg sliter rett og slett igjen. Karakterene synker. Er underernært på mat og søvn. Jeg stresser mye siden det er eksamenstider og attpåtil har jeg en oppkjøring jeg skulle fullføre før jeg tar ferie. Alt som surrer i hodet mitt er at jeg klarer ikke dette! Får ikke til å roe ned, har problemer med å sove siden jeg tenker hele tiden, greier ikke konsentrere meg når jeg leser/skriver/pugget. Timene på skolen er jeg i halvsøvne men prøver så godt jeg kan å møte opp og være med.

Jeg går på veggen snart og jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre. Snakker aldri om hva jeg har gjennomgått og ting rundt det til venner eller familie. Har store problemer med å stole på mennesker. Det tok lang tid før jeg åpnet meg opp for psykologen min da jeg begynte på BUP for 3 år siden. Savner å snakke med psykologen så utrolig masse, men tør ikke ringe henne siden vi "tok farvel" i slutten av januar.

Og hele prosessen med å skaffe seg ny psykolog ser jeg på som enda et ork i hverdagen.. :(

Jeg greier ikke vende meg til venner eller familie, men jeg trenger noen som skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, om så tips!

Noen som har vært/er i samme eller lignende situasjon?

Anonym poster: df5f077a7661a82d68bae29ca01924ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få fortsette i BUP til du blir 21 år, dersom det er grunnlag for det. Ta kontakt med psykologen din for en samtale :)

Anonym poster: afdb336fc4fef232feac820d1fbadd1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...