Gå til innhold

Vil han ha meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er nå godt over 8 mnd siden vi slo opp. Bare få uker etter at vi slo opp gikk han og sa veldig fæææle ting om meg og vårt sexliv osv, som det selvfølgelig ikke var meningen at jeg skulle høre - noe som jeg gjorde. Han visste at jeg hatet han, og etter rundt 4 mnd fikk jeg en laaaang melding med en beklagelse, og jeg svarte med at jeg ikke hatet han - men kunne ikke glemme hva som ble sagt.

Så var vi på byen sist helg. Jeg pratet med noen han stod med, ga han en klem og gikk vekk. Så stod jeg og pratet med noen venninner - og vi alle la merke til at han sto og stirret på meg. Så pratet jeg med en felles venn av oss, og han kom bort og var absolutt interessert i å prate med meg, og om det som hadde skjedd altså at jeg ikke måtte hate han osv.

Nå må dere svare meg helt ærlig. Tror dere han fremdeles er forelska i meg? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg enda savner han og tenker på han hver dag.

Plis hjelp meg. Det gjør så vondt :-(

:sad:

EDIT:

Jeg har bestemt meg for å gi fint faen. Skulle noe skje, så skjer det. Men jeg er klar for å gå videre, og trenger ikke noen som holder meg tilbake! :-))

Endret av oliviastarbucks
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nå godt over 8 mnd siden vi slo opp. Bare få uker etter at vi slo opp gikk han og sa veldig fæææle ting om meg og vårt sexliv osv, som det selvfølgelig ikke var meningen at jeg skulle høre - noe som jeg gjorde. Han visste at jeg hatet han, og etter rundt 4 mnd fikk jeg en laaaang melding med en beklagelse, og jeg svarte med at jeg ikke hatet han - men kunne ikke glemme hva som ble sagt.

Så var vi på byen sist helg. Jeg pratet med noen han stod med, ga han en klem og gikk vekk. Så stod jeg og pratet med noen venninner - og vi alle la merke til at han sto og stirret på meg. Så pratet jeg med en felles venn av oss, og han kom bort og var absolutt interessert i å prate med meg, og om det som hadde skjedd altså at jeg ikke måtte hate han osv.

Nå må dere svare meg helt ærlig. Tror dere han fremdeles er forelska i meg? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg enda savner han og tenker på han hver dag.

tenk på andre ting , begynn å date andre gutter og vær litt løs , sex hjelper på det meste

Anonym poster: de2ce7ec8187d369180ed41d399824e2

• Liker 1
Gjest Miranda2011
Skrevet

Ingenting av det du forteller her tilsier at han er forelsket i deg, da hadde han vel tatt mer kontakt, tror du ikke det?
Skrevet

TS, jeg tror du ønsketenker og jeg er enig med den som skrev at du burde treffe andre gutter. :klem:

• Liker 1
Skrevet

TS, jeg tror du ønsketenker og jeg er enig med den som skrev at du burde treffe andre gutter. :klem:

Sant så sant. Takk for ærlig svar :D

Skrevet

Ingenting av det du forteller her tilsier at han er forelsket i deg, da hadde han vel tatt mer kontakt, tror du ikke det?

Han er veldig pysete av seg. Men du har så sant så! Får bare tenke på at jeg snart flytter, og får finne meg en spesiell å prate med heller! :laugh:

Skrevet

tenk på andre ting , begynn å date andre gutter og vær litt løs , sex hjelper på det meste

Anonym poster: de2ce7ec8187d369180ed41d399824e2

haha, skal bli super tøsete :fnise:

Gjest Miranda2011
Skrevet

Han er veldig pysete av seg. Men du har så sant så! Får bare tenke på at jeg snart flytter, og får finne meg en spesiell å prate med heller! :laugh:

Det skader ikke å sende han ei melding, spørre hvordan det står til eller noe sånt, har du lyst til å ta opp igjen kontakta med han må du bare ta en sjanse, du får ihvertfall svar da.
Skrevet

Analysering er aldri godt for noe. Tror dette er ønsketenkning. Og er du virkelig helt sikker på at du vil ha han tilbake? Det er en grunn til at en eks er en eks.

• 2 uker senere...
Skrevet

Til alle som lurer så tenker jeg FUCK HAN!

Er blitt for selvstendig til å la en mann som oppfører seg som en liten gutt, til å stjele hjertet mitt på nytt!

Heia singellivet sier jeg :laugh::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det skader ikke å sende han ei melding, spørre hvordan det står til eller noe sånt, har du lyst til å ta opp igjen kontakta med han må du bare ta en sjanse, du får ihvertfall svar da.

Visst faen skader det. Hun trenger å komme seg over denne gutten. Null kontakt er bra medisin. Dersom han hadde vært interessert i noe annet enn at han ikke vil hun skal være sur på ham på grunn av de tingene han hadde sagt om henne, så hadde han vist det.

Anonymous poster hash: 7b3b7...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...