AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Det er ei jente jeg har synes har vært søt siden 10. klasse. Jeg har aldri pratet med henne, men har hun på facebook. Hver gang hun bytter profilbilde eller blir tagget i bilder og jeg ser det i newsfeeden, ser jeg at hun fortsatt er søt. Jeg tror hun er en ganske normal og jordnær jente. Jeg har lekt med tanken på å ta kontakt med henne på facebook, men tenker at siden jeg aldri har pratet med henne, så er det litt rart. Det er det ikke sant? Jeg kjenner henne jo ikke. Håper nesten jeg møter henne på byen en gang og tør å ta kontakt da. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Go for it! Hva har du å tape? At hun sier det til folk. Vet det er teit å tenke sånn, men blir så flau over sånne ting. Spesielt hvis hun overhodet ikke er interessert. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1
Chien Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 At hun sier det til folk. Vet det er teit å tenke sånn, men blir så flau over sånne ting. Spesielt hvis hun overhodet ikke er interessert. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1 Tviler veldig sterkt på at hun forteller det til noen. Hva skal hun si? Hei vet du hva - en fyr tok kontakt med meg på nettet. Jeg syns også at du skal go for it. Du har ingenting å tape!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Ta kontakt, du! Hadde det vært meg hadde jeg blitt smigret, uansett om jeg var interessert i videre kontakt eller ikke. Sett at du gjorde det på en skikkelig måte, selvsagt, noe ufint og slibrig faller aldri i smak. Det er jo bare hyggelig å få vite at andre finner en attraktiv på noen som helst måte. Anonym poster: 1a2e3ac95fa15708491057fc825208e2
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Kjør på! Da vi var 14 hadde vi nok sikkert sagt det videre til venninnene våre, men heldigvis så vokser man opp
Lady Skrevet 3. juni 2013 #7 Skrevet 3. juni 2013 Ikke tenk på det! Det er jo ikke uvanlig at man kontakter hverandre på facebook:) Tvert imot!
Inwe Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 Ta kontakt du. Du behøver jo ikke legge ut at du synes hun er søt i første melding heller jeg blir alltid glad når noen tar kontakt med meg, det er jo et kompliment at folk vil prate med meg
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 Det er ei jente jeg har synes har vært søt siden 10. klasse. Jeg har aldri pratet med henne, men har hun på facebook. Hver gang hun bytter profilbilde eller blir tagget i bilder og jeg ser det i newsfeeden, ser jeg at hun fortsatt er søt. Jeg tror hun er en ganske normal og jordnær jente. Jeg har lekt med tanken på å ta kontakt med henne på facebook, men tenker at siden jeg aldri har pratet med henne, så er det litt rart. Det er det ikke sant? Jeg kjenner henne jo ikke. Håper nesten jeg møter henne på byen en gang og tør å ta kontakt da. Det er rarere å adde noen man ikke kjenner og aldri tar kontakt med på facebook. Er jo ingen vits å legge til noen man ikke tør prate med på fb en gang. Anonym poster: 84c57c5f448deb21db3e847ddb671b01
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 La oss si at jeg tør å ta kontakt da, som jeg ikke vet helt om jeg gjør enda, men ble jo litt gira nå jeg leste tråden her. Hva skal jeg si? Jeg er ikke noe god på å holde samtaler igang, spesielt ikke med folk jeg egentlig ikke har pratet med før og spesielt i den bli kjent fasen. Jeg føler at det bli veldig mye "spørsmål - hennes svar - mitt svar - nytt spørsmål" om og om igjen. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1
Gud Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 At hun sier det til folk. Vet det er teit å tenke sånn, men blir så flau over sånne ting. Spesielt hvis hun overhodet ikke er interessert. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1 Du bør ta kontakt på en måte der det ikke er helt tydelig at du "prøver deg". Både fordi da kan hun ikke avvise deg og fortelle om det (du har jo aldri prøvd deg), og fordi det vil øke dine sjanser. Du vil aldri klare å sjekke henne opp på facebook. Hvis du vil ha henne må du sørge for å møte henne. Når du tar kontakt bør du dermed ha som mål å få til dette. Først litt tørrprat, så må du passe på å styre samtalen dit du vil. Siden dere aldri har snakket sammen vil det kanskje være litt mye å møtes alene med en gang. Det vil nok være lettere å få henne med hvis det er noe sammen med (fortrinnsvis felles) venner. Hvis du har en plan om hva du vil oppnå er det mye lettere å faktisk gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #12 Skrevet 5. juni 2013 Ta kontakt Jeg har også følelsen at det blir litt sånn når jeg prater med noen for første gang over nett, men det kommer selvfølgelig an på den andre personen. Men ikke bry deg om det, prøv heller å stille oppfølger spørsmål eller si noe som er relevant, prøv å få en naturlig samtale ut av det. Og etter kveld så med prating blir jo dette som regel borte og samtale flyter mye bedre Anonym poster: f29302445ce271e1aed27f565252011e
Inwe Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 La oss si at jeg tør å ta kontakt da, som jeg ikke vet helt om jeg gjør enda, men ble jo litt gira nå jeg leste tråden her. Hva skal jeg si? Jeg er ikke noe god på å holde samtaler igang, spesielt ikke med folk jeg egentlig ikke har pratet med før og spesielt i den bli kjent fasen. Jeg føler at det bli veldig mye "spørsmål - hennes svar - mitt svar - nytt spørsmål" om og om igjen. Anonym poster: f4c8c6e645ceea0e8cb79663cd321fa1 Er det ikke sånn man blir kjent da? Sånn jeg ser det har du ingenting å tape.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Jeg tok kontakt og vi har pratet to kvelder på rad nå siden. Hun var litt annerledes enn jeg så for meg, jeg trodde hun var ganske sosial, men hun virker litt sjenert. Men det er jeg og da, så jeg ser ikke noe galt i det - TS Anonymous poster hash: f4c8c...fa1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå